Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!

Tekken 6 Vásárlás Xbox 360 Classics

Tekken 6 Xbox 360 Classics
Státusz: Raktáron
Platform: Xbox 360
Korhatár: 16 év felett
Jótállás: 12 hónap
Stílus: Verekedős
ÁTVÉTEL:
Szállítással: 2017.08.22. (kedd)
Üzletünkben: azonnal átvehető
Listára

Kívánságlistára teszem
Jótállás
Elolvasom a jótállási feltételeket
Bruttó ár:
 
5.490 Ft
A termék szállítási díja: 500 Ft

TEKKEN 6: ISMERTETŐ:

Szereted a 3D-s bunyós játékokat? Szereted Te kialakítani a karaktered megjelenését? Csak egy könnyed bunyóra vágysz a haverokkkal vagy szívesen megbírkóznál komolyabb elenfelekkel is a világ bármely sarkából? A Tekken 6 ideális választás lehet számodra, főleg ha hozzávesszük, hogy a játék egy elég komoly és hosszú egyjátékos móddal is bír a verekedős játékoknál kötelező többjátékos lehetőségek mellett.


A legendássá vált The Iron Fist Tournament (Vasököl Viadal) immáron hatodik részével jelentkezik. A Bloodline Rebellion alcímen futó konzolos változat ezutál nem kizárólag PlayStation 3-ra, de Xbox 360-ra is megjelent, illetve PSP-s, 3DS-es portokat is kapott. Az 1-v-1 küzdelem a megszokott módon folyik: adott egy pálya és két karakter, akik megküzdenek egymással. A küzdelemet már nem csak a mozdulatok és kombók teszik izgalmassá, hanem egy új mechanika, az úgynevezett rage is, amely a hátrányos helyzetbe került félt kívánja támagatni oly módon, hogy támadásai pár másodperce sokkal erősebbé válnak. Korántsem válik tehát eldöntetté egy-egy meccs pusztán azért, mert elvesztettük életünk felét! A Tekken 6 szokásához híven rengeteg karaktert is felsorakoztat, melyek közül kedvünkre válogathatunk - illetve át is alakíthatjuk külsejüket az igen sok lehetőséget tartalmazó customization menüben -, arcade mód teljesítésekor pedig betekintést is nyerhetünk történetükbe. Ha felkeltettük érdeklődésedet részletesebb ismertetőnket lejjebb olvashatod!
TEKKEN 6: RÉSZLETES BEMUTATÓ:
Multiplayer - küzdelem felsőfokon: ahogy azt a verekedős játékoktól elvárjuk és megszokhattuk, az első és legfontosabb tényező a multiplayer, többjátékos tartalom. Játszhatunk egyrészt offline, ugyanazon monitor előtt ülve partnerünkkel, barátainkkal, vagy online módban. A Tekken 6 online netkódja (a kezdeti nehézségek kijavítása után) szinte tökéletesre sikerült: a játék mutatni fogja számunkra, hogy a talált ellenfél netkapcsolata mennyire erős (egy 5-ös skálán), majd ennek ismeretében elfogadhatjuk vagy visszautasíthatjuk a kihívást. Kvázi lagmentesen játszhatunk mindenkivel a világ bármely sarkából, amennyiben a személyes netkapcsolataink erőssége is megfelelő. A játékban egy új mechanika is bemutatkozik, ez az úgynevezett rage: amennyiben az egyik karakter életereje vészesen lecsökken, az különös erőre tesz szert, s ütései többet sebeznek majd néhány másodpercig. Ezt egy vizuális effekt is jelzi a játékon belül (vörös aura a karakter keze és lába körül), hogy mindkét fél számára egyértelmű legyen a rage aktiválódása. Nem kell tehát letennünk a kontrollert, ha belefutottunk az ellenfél kombójába és nem is tudhatjuk magunknak a meccset, ha az ellenfél életerejét 30-40%-ra levittük.


Régi és új - karakterek széles választéka: ahogy az egy jó verekedős játékhoz illik a Tekken 6 rengeteg különböző harcstílusú és megjelenésű karaktert kínál a játékosok rendelkezésére, akikből aztán kedvünkre válogathatunk. A Tekken-sorozat a 3-ik és 4-ik részeknék komolyabb vérfissítésen estek át karakterek terén, voltak akiktől elbúcsúzhattunk, s voltak akik visszatértek az új karaktererek bejövetele mellett. Az ötödik és hatodik részre azonban egy új tendencia jellemző: a tekintélyes számú új karakter megjelenése mellett a fejlesztők megpróbálták a lehető legtöbb régi Tekken-veteránt visszahozni - a rajongók örömére. A fejlesztők ráadásul már a harmadik rész óta törekednek arra, hogy ne pusztán a karakterek száma legyen tetemes, de azok stílusa különbözzön is egymástól - eltart majd egy darabig, amíg kiválasztjuk kedvencünket vagy megismerjük ellenfeleink mozdulatait, jellegzetességeit. A Tekken 6 összesen 43 választható karakterrel bír: ezeke közül Leo (egy német származású fiús lány), Zafina (egy közép-keleti származású, ősi harcstílusban küzdő nő), Miguel (leginkább spanyol matadorokra emlékeztető macsó), Bob (aki egy tipikusan túlsúlyos amerikai, de a harcban veszélyes férfi), Lars (a Tekken Force-ból kivált ellenalakulat vezetője) és Alisa (Tekken Zaibatsu legújabb technikával és mesterséges intelligenciával bíró női cyborgja) új belépők, akik mellett megtalálhatjuk a sorozat magját képező, immáron tetemes mennyiségű szereplőt is.

Grafikai újítások - bemutatkozik a motion-blur: a Tekken 6 különös hangsúlyt feketett a világításra, effektekre, és a pályákra. Ezen felül a készítők azt szerették volna elérni, hogyha a karakterek mozgása, animációi minél realisztikusabbnak és dinamikusnak tűnnek: ezt a célt szolgálja a verekedős játékokban először itt debütáló motion-blur is. Ez az effekt nem más, mint egy elmosás (blur) a mozdulatok alatt, ami még látványosabbá és már-már filmszerüvé teszi a képernyőn látottakat.


Fontos megemlíteni a verekedős játékok egy másik tényezőjét is a technikai dolgokon túl: saját magunkat. Játszhatunk barátságos, könnyed meccseket barátainkkal, ismerőseinkkel, online módban ugyanakkor előfordulhat, hogy alig bírjuk legalább egyszer megsebezni ellenfelünket. De ne add fel: a verekedős játékokba bele kell jönni, a megfelelő és kitartó gyakorlásnak meg lesz a gyümölcse! Te döntöd el, mennyire akarsz jó lenni - hogy beéred-e a kötetlen gombnyomogatással, vagy szeretnél megtanulni helyezkedni, visszatámadni, kombózni, vagy éppen megbüntetni ellenfeleidet egy-egy elkapkodott, meggondolatlan mozdulatukért. A játékban ez esetben a Practice Mode lesz legkedvesebb társunk, illetve az sem árt, ha az arcade (hagyományos verekedés 10-15 karakter ellen) vagy survival (túlélő mód, a cél minnél több ellenfél legyőzése úgy, hogy nem gyógyulunk fel teljesen a meccsek végén) módokat úgy játszuk, hogy a gép erősségét a lehető legnehezebbre állítjuk be. Az itt megszerzett tapasztalatokat pedig nem kell majd a kukába dobni egy másik Tekken résznél vagy akár más verekedős játéknál: az időzítések, a védekezés, a ritmus, a büntetés mechanikája a legtöbb verekedős játéknál hasonló. Ha pedig megtaláltuk kedvenc karaktereinket és gyakoroltunk velük, a következő részeknél már nem kell a nullárol kezdeni. Ha szeretnél igazán jó lenni és van kedved néhány virtuális leckéhez, az alábbi linket ajánljuk: Level Up Your Game (angol nyelvtudás szükséges).
TEKKEN 6 - CUSTOMIZATION
A Tekken előző részéből (illetve a Namco Soul Calibur sorozatából) már ismerős lehet némelyek számára ez az opció. A Tekken 5-ben a rendelkezésre álló opciók közül válogathattunk: egy karaktert különböző ruhába bujtathattunk, adhattunk rá kiegészítőket vagy változtathattuk meg az eredeti ruha színét. A Tekken 6-ban erre szintén lehetőségünk van, de lehetőségek tárháza sokszorosára bővült az előzőhöz képest. Bár nem készíthetünk a nulláról egy teljesen saját karatert, ahogy arra például a Soul Calibur IV-ben lehetőségünk van, de a karakterek ruházata, illetve hajviselete olyan mértékben megváltoztatható, hogy egy idő után nehéz lesz megmondnai, ki is valójában az illető. Erre egy példát a lenti videóban is láthatsz! A customization kellékek ugyanakkor nem állnak teljes egészében a rendelkezésünkre, a Tekken 5-höz hasonlóan ezeket egyenként meg kell vásárolnunk. Ezért érdemes lesz először jól kiverekednünk magunkat, mielőtt kipróbálnánk stylist képességeinket, hogy legyen pénzünk vásárolni - pénz ugyanis a küzdelmek alkalmával folyamatosan esik, sőt, Scenario Campaign Mode közben egy-egy ruhadarab, kellék is dobódhat.
BLOODLINE REBELLION - TÖRTÉNETI ÁTTEKINTÉS:
A Tekken 6-hoz választott alcím nem önkényes választás: a Bloodline Rebellion, azaz lázadás a vérvonalban, a Tekken 6 történetére reflektál. Már a Tekken legelső része egy családon belüli szembenállással indít: Heihachi Mishima saját fiát, Kazuya Mishimát, egy szakadékba veti, mondván, hogy ha az ő fia, akkor elég erősnek is kell lennie ahhoz, hogy kimásszon onnan. Kazuya ettől kezdve természetesen gyűlöli apját (olyannyira, hogy még az ördöggel is képes volt lepaktálni, aki bár szépen lassan megfertőzi lelkét, különleges erőt is kölcsönöz neki). Az első Vasököl Viadal alkalmával Kazuya veretlenül jut el a végső küzdelemig és legyőzi apját, Heihachit (majd le is veti ugyanabba a szakadékba, ahova még annak idején apja dobta le őt). A Tekken 2 története szerint már Kazuya a Mishima vagyon birtokosa, aki két évvel később megrendezi a második viadalt. Kazuya különböző illegális akcióinak köszönhetően sok ellenséget szerzett magának, sok a viadalra jelentkező is, a végső összecsapás viszont újra közte és apja között zajlik. Kazuya ezúttal veszít, Heihachi pedig nem bízza a véletlenre a dolgot: fia testét egy vulkánba dobja.


Tizenöt év telik el a második viadal után. Heihachi katonai csapata, a Tekken Force egy elhagyatott ősi mexikói templom romjai között egy nagy erejű mítikus lényt talált, Ogrét, aki azonban elszabadul: Heihachi terve, hogy a lényt majd egy újabb viadallal fogja magához csalni. Mindeközben felnő Kazuya fia, Jin is, aki édesanyjával (Jun Kazama) él békésen egy erdőben, egészen addig, amíg ugyanez a mítikus lény meg nem támadja őket. Jin ekkor még nem képes megmérkőzni Ogrével, az kiüti őt, amikor pedig magához tér házuk romjai között Junnak nyoma sincs. Ahogy Jinben felforr a bosszúvágy az ördög (Devil) megmérgezi őt is, ahogy annak idején Kazuyát (ennek a mérgezésnek a nyoma bal karján lévő tetoválás, a rövid jelenet pedig a Tekken 3 openingjében is szerepel). Jin ezután keresi fel nagyapját, akiről anyja mesélt neki, s Heihachi a szárnyai alá is veszi őt. Négy év intenzív tréning után Jin elsajátítja a Mishima stílusu karatét (a játékban lényegében Kazuya stílusát kapta meg) és megrendezésre kerül a harmadik viadal, ami ténylegesen felkelti az ősi lény, Ogre érdeklődését. A torna végén Jin Ogre igazi formájával szembesül. Miután legyőzi őt váratlan dolog történik: megjeleni a Tekken Force csapata, Heihachival az élükön aki lelövi Jint. Amint Heihachi továbbsétál Jin magához tér, az ördögnek köszönhetően, Heihachival áttör a falon, majd elrepül, hátrahagyva nagyapját. Jinnek innentől kezdve nem csak apját van oka utálni (hisz amellett, hogy elhagyta őket ésédesanyját, eladta lelkét az ördögnek, ami így megfertőzte őt is), hanem nagyapját is, aki elárulta, sőt, meg is ölte volna őt.


A Tekken történetének magja így ezen a családi szembenálláson áll. A Tekken 4 történetéből megtudhatjuk, mi is történt valójában Kazuyával, aki egy másik cég, a G Corporation élére kerül, s forralja a bosszút Heihachi ellen, miközben Jin az egész családfa kiírtását tűzi ki célul, beleértve saját magát is. A negyedik viadal végén Jint elkapják, Kazuya megpróbálja magába szippantani a benne rejlő ördögi erőt, hogy ezáltal még erősebbé váljon, ez azonban nem sikerül neki. Jin Kazuyát és Heihachit is sikeresen kiüti, de nem öli meg őket, elhagyja a helyszínt, Honmaru templomát. A Tekken 5 története pedig pillanatra pontosan innen indul: amikor Kazuya és Heihachi magukhoz térnek egy rakás Jack robot tör rájuk. Kazuya sikeresen elmenekül, Heihachi azonban fogjul esik és az összes robottal együtt felrobban (innen a Tekken 5 felkapott "Heihachi Mishima halott" mondata, a videót pedig itt tekintheted meg: Tekken 5 Opening). Ezzel együtt viszont felszabadul a templom alatt láncra vert legidősebb családfő, Jinpachi Mishima, aki átvesz a Mishima Zaibatsu fölött a hatalmat, s megrendezi az ötödik Vasököl Viadalt. A viadal szokás szerint rengetegeket nevezésre csábít az első díjként felajánlott pénzösszege miatt, Jin lesz az, akinek bár céljai nem változtak az előző viadal óta, legyőzve Jinpachi Mishimát átveszi a Mishima Zaibatsu irányítását, minden további nélkül. A Tekken 6 bevezetőjében azt láthatjuk, mennyi háború okozója lett a Mishima Zainbatsu, ami ezúttal Jinnek szerez újabb és újabb ellenségeket. A hatodik viadal történetét mélyebben a Scenario Campaign Mode-ban ismerhetjük meg részletesen, a karakterekről külön-külön pedig az Arcade Mode végigjátszása után nézhetünk meg egy rövidebb filmet. Itt jegyeznénk meg azt is, hogy bár a Tekken-sorozat története elsősorban a Mishima család konfliktusairól szól, a készítők kellően odafigyelnek a többi karakter sorsára is. Vannak itt legjobb barátok vagy egymás halálosan gyűlölő testvérpárok, bosszút esküvők és távoli Mishima rokonok is, illetve olyanok, akik csupán a fődíjért szállnak ringbe egymással vagy csak az utcai harc lett a hobbijuk. Az ő történeteik hol egymással, hol a Mishima családdal vagy a Zaibatsu által terjesztett korrupcióval kerülnek majd kapcsolatba.
TEKKEN 6 - SCENARIO CAMPAIGN MODE
Akik ismerik a Tekken szériát azoknak nem szokatlan, hogy a készítők mindig igyekeznek egy hosszabb single player tartalommal megtoldani az egyébként multiplayer orientált játékot. Először Tekken 3-ban jelentkezett egy Tekken Force névre hallgató játékmód, ahol 4 pályán át kellett Tekken Force-os katonákkal szembeszállnunk, minden pálya végén pedig egy főellenség várt. Hasonló volt a helyzet a Tekken 4-ben, a Tekken 5 pedig egy inkább platform jellegű Devil Within minijátékot kapott, ahol Jin Kazamával lehetett több pályán keresztül végigverekednünk magunkat némi sztori keretein belül. A Tekken 6 Scenario Campaign módja teljes egészében a történetre koncentrál. Több átvezető animáció és beszégetés szemtanúi lehetünk, illetve a Tekken 6 történetének végére és miértjeire is fényt deríthetünk majd. A játék maga a korai Tekken Force módokhoz hasonló: a különböző pályákon kell végigverekednünk magunkat, egyes helyeken pedig főellenfelek várnak majd ránk. Ami újítás az eddigiekhez képest, hogy a pályákon heverő ilyen-olyan fegyvereket használhatjuk is (legyen az lángszóró vagy baseballütő), illetve rá vagyunk (sajnos) kényszerítve arra is, hogy karakterünket felöltöztessük (a különböző ruhadaraboknak itt ugyanis jelentősége van: egyes darabok több életet, mások több sebzést adnak, így érdemes ezekre pályáról pályára figyelni hiszen folyamatosan nehezedni fog a játék, erősebbek lesznek az ellenfelek). A Scenario mód többórás szórakozást nyújthat azok számára, akik szeretik ezt a stílust. A Scenario módból némi ízelítőt a lenti videóban láthatsz!
Tekken 6 Xbox 360 Classics
TEKKEN 6 - 16 ÉVEN FELÜLIEKNEK!
Ahogy a verekedős játékok általában a Tekken 6 is 16 éven felüli játékosoknak készült. Fontos ugyanis, hogy bár nem folyik vér minden egyes bevitt támadás után és nem tartalmaz a játék szükségtelen brutális jeleneteket, mozdulatokat, azzal nem árt tisztában lenni, hogy a való életben egy-egy képernyőn látott ütés vagy rugás könnyen a fogunkba vagy orrcsontunkba kerülhet. A Tekkent és a verekedős játékokat általában ezért olyan akár 13-14 éven felüli játékosoknak ajánluk elsősorban, akik tisztában vannak a játékban látottak és a valóság közötti hasonlóságokkal és különbségekkel, illetve nem vesztik el önuralmukat egy-egy elévesztett meccs után sem.

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Garanciális feltételek Bezárás
Garanciális feltételek
  • Garanciális feltételek

    • Gépek
      Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél (más néven jótállási jegy) megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

    • Játékok
      Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.

  • Szavatossági jogok, jótállás
    Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, illetve a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget. A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt szervizünk javítja meg az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A vevő törvényben meghatározott szavatossági jogait, annak meghatározott sorrendjében, a törvény adta keretek között érvényesítheti. Így a vevőt kijavítás, kicserélés, árleszállítás vagy elállás illet meg. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye! A vevő, a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül köteles kifogását cégünkkel közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

  • Garanciaidő
    Új gépek esetén: 12 hónap
    Új Microsoft gépek esetén: 12 + 12 hónap
                          12 hónap teljes körű garancia
                          12 hónap alaplapi garancia
    Új kiegészítők esetén: 6 hónap
    Új szoftverek esetén: 12 hónap
    Használt termékek esetén típustól függetlenül 1 hónap
    Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál

    A termékekre vonatkozó garanciaidőket mindig megtalálod a termék adatlapján. A sztenderd garanciaidőtől a gyártók a fogyasztó javára eltérhetnek. Emiatt lehetséges, hogy a termék adatlapján ezektől eltérő időintervallumot találsz! Ha az adatlapon nincs feltüntetve a garanciaidő, akkor az itt találhatóak érvényesek!

  • Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeg kiegyenlíthető utánvétellel készpénzben, a rendelt termék átvételekor vagy weboldalunkon bankkártyával a megrendelés leadását követően is.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód*

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére