Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!

Resident Evil 6 Xbox 360

Resident Evil 6 Xbox 360
Státusz: Raktáron
Platform: Xbox 360
Korhatár: 18 év felett
Jótállás: 12 hónap
Stílus: Akció
ÁTVÉTEL:
Szállítással: 2017.06.28. (szerda)
Üzletünkben: azonnal átvehető
Listára

Kívánságlistára teszem
Jótállás
Elolvasom a jótállási feltételeket
-67
Eredeti ár:
5990 Ft
Bruttó ár:

1.990 Ft
A termék szállítási díja: 990 Ft

RESIDENT EVIL 6 - ÁTTEKINTÉS:

Több, mint három év telt el a Capcom legsikeresebb, legnagyobb példányszámban eladott játékának, a Resident Evil 5-nek a megjelenése óta. Ez a játék meghatározó volt a széria történetében, hiszen bár a kritikusok és a rajongók szerint valamelyest elmaradt a negyedik rész minőségétől, azért ettől függetlenül rengeteg olyan újdonságot vezetett be a játékmenetbe, amely élvezetes, modern, profi játékélményt nyújtott a játékosok számára - és akkor még nem is beszéltünk az időtlen, mai napig százezrek által játszott online cooperatív vagy egymás elleni játékmódokról. A Capcom az eltelt majdnem négy évben hatalmas, korábban nem látott titoktartás mellett szövögette terveit - szépen, csendben ugyanis már régóta készült a Resident Evil 6. A játék pedig ősszel már meg is jelenik!

A Resident Evil 6 egy újabb nagy mérföldkő a veterán akció-horror sorozat történetében: korábban nem volt még példa arra, hogy 600 fejlesztő dolgozzon egyszerre egy játékon. Ez a hatalmas szám lehetővé tette a Capcom számára azt, hogy masszív tartalmat és gyönyörű grafikát egyszerre kapjunk: a Resident Evil 6 nem csupán szebb, mint elődje, hanem jóval tartalmasabb és töményebb is annál. Három teljesen különböző fő történetszálat játszhatunk majd végig, amelyek más és más zónákkal, más feladatokkal és más főszereplőkkel várnak ránk - majd ezek után megnyílik egy negyedik is (..és a legújabb információk alapján egy rejtett, ötödik is), ami az elvarratlan szálakkal foglalkozik. A Resident Evil 6 továbbfejlesztett irányítással jelentkezik, ami azt jelenti, hogy immáron semmi nem állhat a megkötések nélküli lövöldözés és mászkálás útjába. A fejlesztők gondosan ügyeltek arra, hogy egy folyékony, kézreálló irányítás várjon majd ránk - és erre szükségünk is lesz, hiszen a játék minden oldalról önti majd karaktereinkre a különböző fenyegetéseket.

A Resident Evil 6 történet szempontjából lineárisan követi az ötödik részt - négy évvel járunk az ötödik rész eseményei után, a három szál pedig a világ különböző pontjain mutatja be Leon S. Kennedy, Chris Redfield és Jake Muller (Albert Wesker fia) kalandjait - minden szempontból egyedülálló kalandra kell tehát számítani az ősszel érkező Resident Evil 6 személyében.
HÁROM SZÁL, EGY CÉL - A RESIDENT EVIL 6 RÉSZLETES LEÍRÁSA:
A Resident Evil 6 rengeteg elemében tér el attól, amit a korábbi Capcomos Resident Evil játékoktól megszokhattunk, ennek ellenére azonban stílusát és jellegét tekintve továbbra is egy akció/túlélő-horror keverékről beszélhetünk. A Resident Evil 6 háromszor olyan hosszú lesz, mint az ötödik rész - ez pedig azt jelenti, hogy egy igen masszív, húsz-harminc órás kalandra kell majd számítani az első végigjátszáskor. A történet három fő szálra lett felosztva, a játékosok pedig tetszőleges sorrendben játszhatják majd mindezt végig.

Elsőként bemutatkozik a Resident Evil 2 és a Resident Evil 4 főhőse, Leon S. Kennedy. Az ő szála egy izgalmas, inkább a hagyományosabb zombikra és a korábbi, Raccoon City-ben játszódó részekre emlékeztető kalandra lesz, amely megmutatja majd a játékosoknak, hogy a Capcom még mindig tud rémisztgetni is, ha arra van szükség. A masszív akciót és a hatalmas fegyvereket kedvelők Chris Redfield (RE1, Re:Code Veronica, Resident Evil 5) szálát várhatják a legjobban: ő Kínába utazik, ahol egy masszív járvány kitörésének lehet szemtanúja - természetesen itt sem influenzajárványról van szó, hanem valami sokkal halálosabbról. A katasztrófa kellős közepében aztán majd mi magunk is kivehetjük a részünket az akcióból: Chris mostanra igazi háborús veterán lett, így bármilyen szituációban feltalálja majd magát. Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban Jake Muller irányítását vehetjük át Kelet-Európában. Jake nem egy hétköznapi fazon, hiszen azon kívül, hogy Albert Wesker fia, maga is részt vett a rettegett Umbrella egyik speciális kisérletében, így természetfeletti erővel és egyéb izgalmas meglepetésekkel bír. Jake kalandja éppen ezért jobban fókuszál majd a közelharcra, mint a többieké: ha bekerítenek, az minket nem fog Jake-el annyira érinteni, mint a másik két főhőssel.



A Resident Evil 6 az eddig látott legnagyobb méretű és legmasszívabb Capcom-játék. A fejlesztésben nagyjából hatszázan vettek részt, a több éven át zajló munka pedig lassan a végére ér, hiszen a játék ősszel már megjelenik. Ebben a részben is masszív online tartalom vár a játékosokra: a történetet ismét végigjátszhatjuk cooperatív módban (ezúttal lehetőségünk van a drop-in/drop-out rendszerre, vagyis a segítő szerepét bármikor játék közben átveheti valamelyik barátunk, és ha kilép, akkor visszatér a mesterséges intelligencia), és visszatér a sokak által régóta kedvelt Mercenaries játékmód is. Az esetleges kompetitív multiplayerről a Capcom egyelőre mélyen hallgat, de nem lennénk meglepve, ha itt is valami újdonsággal készülnének a veterán rajongók számára.

A Resident Evil 5 megjelenése óta eltelt években alaposan átalakult a piac. Olyan túlélő horrorok jelentek meg, mint a Dead Space, ahol a játék irányítása nem volt ellenségünk, és mégis nem egyszer sikoltottunk fel egy-egy izgalmasabb rész közepén. A Capcom szeretné az ehhez hasonló erejű meglepetéseket és félelmet visszahozni a sorozatba - ezért egy teljesen új mutációval, a C-Vírussal készülnek, ami gyorsan lezajló mutációkat okoz az ellenfelekben. Ez játék közben azt jelenti majd, hogy ha egy sérült vagy éppen jelentéktelennek megitélt ellenfelet nem teszünk el elég gyorsan láb alól, akkor néhány másodperccel később olyan végtagokat, csápokat, vagy más eszközöket növeszthet magának, ami máris valódi fenyegetést jelent majd életünkre nézve. A harcrendszer jóval dinamikusabbá válik, mint korábban, így például lehetőségünk van a fedezékhasználatra, a csúszkálásra, tudunk futás közben lőni vagy bárhol közelharci mozdulatokat végrehajtani - és erre szükségünk is lesz, a precíz és kimért lövöldözés már nem lesz elég az egyre brutálisabb és egyre nagyobb számban érkező ellenfelekkel szemben.

A Resident Evil 6 joggal nevezhető az idei év egyik legnagyobb játékának. A Capcom számozott folytatásaira mindig és mindenkor érdemes nagyon odafigyelni - a Resident Evil 6 pedig minden eddiginél több pénz és energia befektetésével készült. Nem túlzás tehát azt állítani, hogy ha csak egy kicsit is érdekel a Resident Evil hatalmas világa, a zombivadászat vagy úgy általában az akció-horror műfaj, akkor a Resident Evil 6-ot kár lenne kihagynod!
Resident Evil 6 Xbox 360
BIOHAZARD ÉS RESIDENT EVIL - TÖRTÉNETI ÁTTEKINTÉS:
Amikor Shinji Mikami, a Capcom egyik vezető programozója először nekiállt a Resident Evil elkészítésének, még maga sem gondolta volna, hogy játéka néhány évvel később már egyet jelent majd a túlélő horror zsánerrel. Pedig a recept már ekkoriban is ismert volt, méghozzá az Alone in The Dark játékoknak köszönhetően: adott volt, hogy a nyomasztó hangulat, a túlvilági ellenfelek, a kevéske lőszer és az előre renderelt hátterek kombinációja képes rettegésben tartani a játékosokat - mégis, a Resident Evil annyira jól csinált mindent, amit akkoriban jól lehetett csinálni, hogy a megjelenés után már az egész világ szeme a Capcom fejlesztőin volt - és ők a következő években nem győztek újra és újra meglepeni minket.

A KEZDETEK:
Az első Resident Evil a PlayStation-generáció hajnalán jelent meg, akkoriban még abszolút multiplatform fejlesztésként: PC-re, PlayStation-re, Saturnra egyaránt kiadta a csapat a játékot, a digitálisan renderelt, stilizált fotókra hasonlító hátterek előtt pedig három dimenziós, poligonokból álló, alig textúrázott szereplők mászkáltak - a kor technológiai lehetőségeihez képest ez bizony hihetetlenül jó látványt eredményezett. Pontosan ez az újszerűség tette lehetővé azt, hogy valóban rettegjünk játék közben: az irányítás pont annyira volt nehézkes, a fegyverekhez tartozó lövedékekből pont annyira volt kevés, és a zombik pont annyira voltak halálosak, hogy egyre gyengébbnek, egyre elveszettebbnek érezzük magunkat még akkor is, ha közben egyre jobb eszközökkel rendelkeztünk a zombik ellen. A Resident Evil persze nem csak az akcióról szólt, hanem a fertőzést körülvevő rejtélyekről, meglepetésekről - a remek zenei aláfestés mellett pedig valódi, élőszereplős átvezető animációk vártak ránk, ami mára már nem üt túlzottan, de akkoriban a CG videók helyett sok kiadó választotta ezt a megoldást. Összefoglalva a fentieket: a Resident Evil jó helyen volt, jó időben, egy rakás kiváló ötlettel: ennek eredménye az lett, hogy a Resident Evil sorozat hódító útjára indult, és hosszú, hosszú éveken át nem akadt valódi kihívója.

Resident Evil Resident Evil 2
Resident Evil 3

A FOLYTATÁSOK IDEJE:
Az első Resident Evil gyorsan kialakította magának a több milliós rajongótáborát, akik epekedve várták a folytatást - a folytatást, amit Shinji Mikami és csapata a szokottnál nehezebben készített el. A második részt félkészen teljesen a kukába dobták, majd radikális változtatások mellett döntöttek - új főszereplők, nagyobb helyszínek, egyedi történetvezetés. Claire Redfield és Leon S. Kennedy történetét több szálon, a játékos által szabadon kiválasztott sorrendben lehetett megismerni, a tét pedig immáron nem más volt, mint Raccoon City túlélése - a zombitámadás ekkor már inkább emlékeztetett a klasszikus kaszabolós horrorfilmekre, mint egy szimpla, rettegésre építő thrillerre. Mégis: az új ellenfelek és az izgalmas (ekkor már CG átvezetőkkel dúsított) történet bevált, a Resident Evil 2-re pedig máig a sorozat egyik mérföldköveként tekintenek rajongói. A harmadik rész ezek után viszonylag gyorsan, 1999-ben megérkezett, és az első rész túlélőjére, Jill Valentine-ra fókuszált. A harmadik rész Raccoon City-ben játszódott, méghozzá időrendben nézve valamikor a második rész előtt, és egy teljesen új központi mechanikára épített: ez pedig Nemesis volt, a módosított génállományú szuperzombi, aki olyan regenerációra volt képes, hogy másodpercekkel azután, hogy kiütöttük, újra és újra felkelt. A játék központi témája ezúttal a valódi menekülés lett - a kritikusok itt azonban már elégedtlenek voltak az egyszerű történet és az egyre visszamaradottabb irányítás miatt. A Capcom egyre nagyobb névvé vált, így nem csoda, hogy a SEGA is megkereste őket egy exkluzív rész érdekében: ez volt a 2000-ben megjelenő Resident Evil: Code Veronica, ami különös okokból nem Resident Evil 4 címet kapott, de nyugodtan tekinthettük annak is, hiszen a történet Chris és Claire Redfield Raccoon City utáni kalandjaira koncentrál, a korábbi részektől eltérően már teljesen három dimenziós, real-time környezetben: a pre-renderelt hátterektől elbúcsúzva ismét a sötétebb, misztikusabb hangulat került előtérbe, és visszatért a széria rettegett ellenfele, Albert Wesker is.

A NINTENDO-BARÁTSÁG ÉVEI:
Ezek után különös évek következtek a Resident Evil számára. A Capcom fejlesztőcsapata végül nem készült el a PlayStation 2-es Resident Evil 4-el, a Hideki Kamiya által készített projectet ugyanis félúton elvitték a darkos, démonvadászos irányba, és átkeresztelték Devil May Cry-ra - az pedig egy teljesen más történet, máskorra. Ezek után átportolták PS2-re is a Dreamcastes Code Veronica kibővített epizódját - majd jött a Nintendo. Az a Nintendo, aki korábban sok kritikát kapott azért, hogy nem törődik a külsős fejlesztőkkel túlzottan, és aki ezen változtatni szeretett volna. Exkluzív szerződést kötött a két kiadó, aminek eredményeképpen az összes eddigi Resident Evil megjelent GameCube-ra - de itt nem volt vége a kalandnak. 2002-ben megjelent a Resident Evil Remake, ami felújított hátterekkel, gyönyörű grafikával adott új életet az első résznek - a kritikusok és a rajongók egyaránt imádták ezt a részt.

RE:Code Veronica (DC)
Resident Evil (GC)
Resident Evil Zero (GC)

Ezek után a Resident Evil Zero következett, ami egy előzmény volt az első rész számára, és először itt találkozhattunk a ko-operatív elemekkel a sorozat történetében. Végül egy kis szünetet követően megjelent, előbb csak GameCube-ra, majd valamivel később PlayStation 2-re is a Resident Evil 4. Ez a rész mai napig a világ legjobb játékai közt van számon tartva: nem véletlenül! A zombikat másfajta fertőzöttekre, a sötét kisvárosi utcákat és lakatlan kastélyokat egy teljesen új, vadabb környezetre cserélték, a tankos irányítást pedig drasztikusan átalakították. A Resident Evil 4 elvesztett valamit (nem nevezhettük többé igazán túlélő-horrornak), de cserébe megalapozta a sorozat jövőjét egy időtlen, mai napig remekül játszható, bámulatosan kinéző résszel. Ez az epizód aztán a későbbiekben kapott pc-s és Wii-s, majd Xbox 360-as és PS3-as (letölthető) portot is - nehéz lenne tehát manapság találni egy olyan működő masinát, amire ne lenne kapható ez a klasszikus darab.

ÚJ IDŐK, ÚJ ELVÁRÁSOK - A MODERN KORSZAK:
Lassan elérkezünk a történet végére: a Resident Evil az új generáció beköszöntével néhány éven át pihent - nem volt oka a Capcomnak arra, hogy siessen, hiszen az új generációk első évei hagyományosan azok az időszakok, amikor teljesen új sorozatokat lehet bevezetni: itt a Lost Planet és a Dead Rising volt a két szerencsés befutó. A Resident Evil 5 megjelenésére végül csak sor került, méghozzá 2009 tavaszán: a játék több milliós eladásokat ért el, és bár nem volt makulátlan a kritikai fogadtatása - nehéz lenne bárminek felülmúlnia vagy akár csak elérnie a sokak által "Minden Idők Legjobbjának" tartott Resident Evil 4-et -, az új generáció képességeit kihasználó brutálisan jól mutató grafika, az online és offline cooperatív módok modern klasszikussá tették ezt a részt is. A Capcom mindenesetre bevallottan visszavonult ezek után a Resident Evil 6-al: tisztában voltak azzal, hogy sokan nagyon óvatosan közelítenek majd az új részhez az 5 után - meg kellett tehát a kiadónak győződnie arról, hogy a hatodik rész megfelelő minőségű lesz, és pont a megfelelő időben érkezik. Hogy a történet hogyan ér véget ezúttal, azt már csak a megjelenés után tudjuk majd kideríteni.

Resident Evil 4 Resident Evil 5

...ÉS AMI KIMARADT:
Természetesen nem tudunk mindent összefoglalni itt a Resident Evil kapcsán - ez ugyanis egy hatalmas, szerteágazó franchise, megannyi kiegészítő epizóddal, könyvekkel, mozifilmekkel, animációs filmmel. Amit mindenképpen érdemes megemlíteni, az a Revelations címre hallgató, Nintendo 3DS-es epizód Chris főszereplésével, ami egy teljesen új vírust és ezzel együtt új fenyegetéseket mutat be - ha rendelkezel a hordozható konzollal, akkor érdemes ezzel a résszel is tenni egy próbát. A Resident Evil más műfajokban kétszer próbálkozott: egyszer a két darab epizódot megélő Resident Evil: Outbreak formájában, ami a PS2-es riválisaihoz képest meglepő módon online játék volt, MMO-jellegű felépítéssel (és továbbra is Raccoon City-ben). A másik kitérő a Chronicles széria, ami Nintendo Wii-re készült, és szabad mozgású akció-horror helyett kötött pályán mozgó rail-shooter volt, ami azonban remekül foglalta össze a teljes Resident Evil-széria történetét modern átvezetőkkel és akciódúsabb jelenetekkel. Ez a két játék Umbrella Chronicles és Darkside Chronicles névre hallgat - a Wii tulajdonosok nyugodtan tehetnek vele egy próbát.

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Garanciális feltételek Bezárás
Garanciális feltételek
  • Garanciális feltételek

    • Gépek
      Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél (más néven jótállási jegy) megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

    • Játékok
      Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.

  • Szavatossági jogok, jótállás
    Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, illetve a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget. A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt szervizünk javítja meg az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A vevő törvényben meghatározott szavatossági jogait, annak meghatározott sorrendjében, a törvény adta keretek között érvényesítheti. Így a vevőt kijavítás, kicserélés, árleszállítás vagy elállás illet meg. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye! A vevő, a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül köteles kifogását cégünkkel közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

  • Garanciaidő
    Új gépek esetén: 12 hónap
    Új Microsoft gépek esetén: 12 + 12 hónap
                          12 hónap teljes körű garancia
                          12 hónap alaplapi garancia
    Új kiegészítők esetén: 6 hónap
    Új szoftverek esetén: 12 hónap
    Használt termékek esetén típustól függetlenül 1 hónap
    Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál

    A termékekre vonatkozó garanciaidőket mindig megtalálod a termék adatlapján. A sztenderd garanciaidőtől a gyártók a fogyasztó javára eltérhetnek. Emiatt lehetséges, hogy a termék adatlapján ezektől eltérő időintervallumot találsz! Ha az adatlapon nincs feltüntetve a garanciaidő, akkor az itt találhatóak érvényesek!

  • Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.
Jövő héten érkezik a Resident Evil 6!
Hosszú éveken át kellett várni, hogy a Capcom egyáltalán elismerje egy új Resident Evil játékának létezését - aztán jött az újabb meglepetés: a Resident Evil 6 már 2012 őszén a boltok polcaira kerülhet! Az újabb és újabb információk aztán megerősítették ,hogy a Resident Evil 6 bizony a Capcom legambíciózusabb fejlesztése lett, több száz fejlesztő hosszú éveken át dolgozott annak érdekében, hogy minden eddiginél nagyobb meglepetések, izgalmasabb játékmenet és masszív tartalom várjon majd a játékosokra. Jövő héten kiderül, mennyire voltak sikeresek: október másodikán érkezik a Resident Evil hatodik része - három főhőssel, négy (plusz egy) történetszállal, és online multiplayerrel! Tovább...
Előrendelhető a Resident Evil 6!
 - Előrendelhető a Resident Evil 6!
A Capcom több, mint három éve nem rukkolt elő a Resident Evil 5 folytatásával. A megfelelő pillanatra vártak, a játékosok pedig hosszú ideig spekuláltak azon, hogy vajon milyen irányba indul el a sorozat a különleges, sok szempontból megosztó ötödik rész után. Néhány hónapja történt meg csak a nagy leleplezés, de sokak nagy meglepetésére az is kiderült, hogy a játék már igen komoly készültségi állapotban van, hiszen nem 2013-as megjelenésről van szó. A Resident Evil hatodik része már idén ősszel megjelenik - mi pedig összeszedtünk róla minden információt, amit tudni lehet a játékkal kapcsolatban, és persze beindítottunk előrendelői akciónkat is. Tovább...
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeget készpénzben, a rendelt termékek átvételekor kell kiegyenlíteni.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód*

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére