Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!

Fable The Journey Vásárlás Xbox 360

Fable The Journey Kinect Xbox 360 (magyar felirattal)
Státusz: Raktáron
Kinect szenzor szükséges
Korhatár: 12 év felett
Jótállás: 12 hónap
Stílus: Akció-kaland
Nyelv: magyar felirat
ÁTVÉTEL:
Szállítással: 2017.03.28. (kedd)
Üzletünkben: azonnal átvehető
Listára

Kívánságlistára teszem
Jótállás
Elolvasom a jótállási feltételeket
-67
Eredeti ár:
5990 Ft
Bruttó ár:

1.990 Ft
A termék szállítási díja: 990 Ft

FABLE: THE JOURNEY - ISMERTETŐ

A Lionhead Studios és a Microsoft népszerű szerepjáték-sorozata, a Fable idén egy különleges epizóddal jelentkezik majd. A Fable: The Journey kifejezetten a Kinect és az Xbox 360 együttes erejét használja majd - Kinect nélkül nem is lesz irányítható. A játék egy utazás történetére fókuszál majd, utunk során pedig természetesen megannyi útonállóba, mágikus teremtménybe és korábban nem látott ellensége botlunk majd - őket pedig akkor győzhetjük csak le, ha a legjobb formánkat nyújtjuk, és a legjobb varázslatokat használjuk a megfelelő időzítés mellett.

A 2010 őszén megjelent Kinect a Microsoft egyik legnagyobb dobása volt, hiszen a mozgásérzékelésre és a hangfelismerésre építő szenzor egy teljesen új játékstílust nyitott meg a játékosok előtt: immáron nem volt szükség a kontroller használatára. Persze adott volt a kérdés, hogy vajon a minijáték-gyűjtemények és a zenés ritmusjátékok mellett lehet-e igazán jól összerakott, "hagyományosabb" videojátékot is megjelentetni a Kinectre? A választ a Fable: The Journey nyújtja: ez a játék jóval tartalmasabb és öszetettebb, mint bármilyen korábban látott minijáték-gyűjtemény - a The Journey teljes odafigyelést, valódi ügyességet és kitartást egyaránt igényel majd a játékosok részéről. Az utazás október tizenkettedikén jelenik majd meg - ha szeretnél még többet megtudni a játékról és a sorozat történetéről, akkor olvass tovább!

FABLE: THE JOURNEY - RÉSZLETES ISMERTETŐ:
A Fable: The Journey története ötven évvel a harmadik Fable után játszódik. A történet főhőse egy Gabriel névre hallgató tehetséges fiatal, aki elszakadt karavánjával törzsétől - az útja során pedig megismerkedik egy Theresa névre hallgató hölggyel, aki a különös Corruption erői elől menekül. Néhány összeütközés után kiderül, hogy a Corruption valóban veszélyes, sötét ellenségeket rejt magában - a tét ekkor már jóval nagyobb, mint a szimpla életben maradás: egész Albion sorsa lesz a kezünkben!

A Fable: The Journey csak és kizárólag a Kinect segítségével irányítható akció-szerepjáték, ami belsőnézetes kamera-móddal rendelkezik, a modern FPS-ekhez hasonlóan. A játékosok a kezük használatával a varázslatok széles tárházából válogatva győzhetik majd le az ellenfeleket - a viszonylag egyszerűnek tűnő koncepció azonban az ügyességünkre alapozva folyamatosan egyre nehezebb és nehezebb lesz majd. A játékban irányítanunk kell majd a lovunkat, akinek viselkedésére, állapotára jobb lesz odafigyelni, ha szeretnénk a maximális sebességet tartani - és nekünk kell majd figyelni arra is, hogy az úton maradjunk. Harc közben különböző kézmodulatokkal idézzük elő a varázslatokat: a játék rendszere igen komplex mágia-keverő modult tartalmaz, amiben egy rakás potenciális támadás közül választhatjuk ki azt, ami az adott helyzetben a legjobban megfelel majd céljainknak.

A Fable: The Journey az eddig látott legkomplexebb Kinectes játékok egyike, így leginkább a Dance Central triójával érdemes egy lapon emlegetni - ha szereted a Fable szériát, akkor érdemes figyelni a játékra, függetlenül attól, hogy magát a Kinectet korábban kedvelted-e, vagy sem. A játék október tizenkettedikén jelenik majd meg - ha pedig szeretnél a legjobb formában felkészülni a Journey-re, akkor próbáld ki az Xbox Live Arcade-ra megjelent Fable Heroes-t, az ott elért eredményekkel ugyanis majd új dolgokat és bónusz szinteket nyithatsz meg a Journey hőse számára!

A KINECT SZENZORRÓL:


Ma már tényként kezeljük, hogy a több, mint 18 millió példányban eladott Kinect minden idők egyik legnépszerűbb konzol-kiegészítője, aminek köszönhetően az Xbox 360-ak lehetővé tették mindenki számára a videojátékok kontroller nélküli irányítását. Nem volt ez azonban mindig így: a mozgásérzékelő kamerára és a hangfelismerésre építő szenzor bejelentésekor megannyi kérdőjel és spekuláció követte a Microsoft fejlesztését: 2009-ben és 2010-ben még nem nagyon volt példa arra, hogy a konzolok életciklusának közepén bejelentett kiegészítőkre komolyabb támogatást sikerült volna összehoznia a gyártóknak. A Microsoft hatalmas reklámkampánnyal készült a kiegészítő 2010-es rajtjára, és sikeresen meggyőzte az összes nagyobb kiadót arról, hogy a Kinect több, mint egy egy-szezonos kiegészítő: a Kinect a jövő eszköze! A Kinect megjelenését aztán siker koronázta, ezt pedig a Microsoft annak köszönhette, hogy a szenzor valóban működik! A Kinect lehetővé tette a kiadók számára, hogy a különböző minijáték-gyűjtemények és sportszoftverek mellett egy teljesen új műfajt, a fitnessz-szoftvereket is elkezdjék készíteni erre az eszközre: a játékosoknak pedig egy teljesen új lehetősége támadt arra, hogy fittek és egészségesek maradjanak, szimpla otthoni edzéstervek és oktató-szoftverek segítségével.

A Kinect kiegészítő egy új típusú Xbox 360-at, vagy régi tipusú Xbox 360 esetében egy egyszerű átalakítót igényel, a csatlakoztatás mellett pedig nagyon fontos, hogy legaláb 1,8-2,5 méternyi szabad tér legyen a kamera és a játékos között - ez az ideális távolság fontos ahhoz, hogy zökkenőmentesen tudjunk játszani, és hogy a szenzor minden körülmények között felismerje mozdulatainkat. Ezen felül figyelni kell a megvilágításra és arra, hogy ne olvadjunk bele a háttérbe - de ha ezeknek az alapvető feltételeknek megfelelünk, utána semmi nem állhat a valóban aktív, mozgást igénylő és abszolút egészséges szórakozásra, ami ötvözi a kellemest a hasznossal! A Kinect kínálatában rengeteg népszerű szoftver megtalálható, a minijáték-gyűjtemények mellett megtalálhatóak zenés ritmusjátékok is, mint például a táncolásra építő Dance Central és a Just Dance - hogy a megannyi hasznos fitnessz-szoftverről ne is beszéljünk (Zumba Fitness, Your Shape: Fitness Evolved, Nike+, stb). Ha szeretnél a fitnessz-témában jobban utánajárni a Kinectnek, akkor érdemes megtekinteni a témába vágó cikkünket!
Fable The Journey Kinect Xbox 360 (magyar felirattal)
A FEJLESZTŐKRŐL:
A Fable azon kevés sorozatok egyike, amely már jóval az első rész megjelenése előtt legendás volt, ezt pedig a kitalálójának, a videojáték-ipar zsenijének, Peter Molyneux-nek köszönheti. Peter Molyneux egy igazán veterán fejlesztő, hiszen még a pécés és amigás korszak hajnalán kezdett el játékokat fejleszteni, méghozzá a stratégiai és a szerepjáték műfajokban kisérletezett. Molyneux jellegzetessége az volt, hogy roppant ambíciózus dolgokat vitt véghez, egyes játékelemei pedig egészen a mai napig nem kerültek megvalósításra újból - egész egyszerűen senki másnak nem volt bátorsága ahhoz, hogy hozzányúljon az ilyen komplex rendszerekhez. A Popolous, a Magic Carpet, a Dungeon Keeper, majd később a Black and White több generáció számára adott évekre elegendő szórakozást - és egyben megalapozta a szabadabb, nyitottabb játékok rendszereit is. Nem volt csoda tehát, hogy ha maga Peter Molyneux mondta azt, hogy valami forradalmi készül a műhelyében, akkor milliók kezdték el figyelni, hogy vajon miben mesterkedhet a Lionhead Studios és vezetője...

Az első Fable ebbe a hangulatba született bele, méghozzá az első Xbox-ra és PC-re, 2004-ben. Azok, akik a Black&White monumentalitását várták a játéktél, azok sajnos csalódtak, a többiek azonban egy meghatározó erejű nyugati szerepjátékot kaptak inkább, ami Albion képzeletbeli (és a középkori Angliára alapozó) világában játszódik, és a viszonylag kötött szálon végigvezetett történetben rengeteg dolog felett vehetjük át az irányítást - az pedig, hogy hős vagy főgonosz módjára viselkedünk, csak rajtunk múlt. A Fable remek irányíthatóságával, alaposan összerakott történetével és világával varázsolta el az embereket, és hamar komoly eladásokat ért el - a játékosok pedig joggal kérdezhették: merre tovább? A válaszra egészen 2008-ig várni kellett.

2008-ban az Xbox 360 már harmadik éve volt a piacon, így a fejlesztőknek volt ideje alaposan kiismerni a konzol lehetőségeit és határait - nem volt meglepő tehát, hogy a 2008 őszén megjelent Fable II már az új generáció grafikai elvárásainak megfelelő külsővel és egy teljesen átdolgozott harcrendszerrel érkezett. Ekkorra Peter Molyneux már nem igért elképesztő dolgokat, cserébe viszont még érdekesebb, még jobban variálható történetet hozott, a játékban lévő harcrendszer pedig olyan ügyesen és simán kezelte a varázslatokat és a különböző sérüléseket, hogy arra a mai napig nem nagyon volt még példa - a Fable II pedig ezeknek az elemeknek köszönhetően a megjelenés után komoly sikereket ért el. Nem is volt tehát kétséges, hogy jöhet a folytatás. A sorozat harmadik részében már új idők járnak, a Fable II hőse vagy antihőse pedig Albion királya lesz - ez az új perspektíva egy rakás új problémát és megoldandó feladatot vet majd fel, a megoldást pedig természetesen a játékosoknak kell majd megélniük - ki-ki a saját módján kormányozhatott. A 2010-es Fable III követte a hagyományokat, és ismét pozitív fogadtatásban részesült. Magas pontszámokkal és több milliós eladással büszkélkedhet a Lionhead csapata - ekkor pedig sokan joggal kérdezhették: merre tovább? A csapat ezek után kicsit visszavonult, és a Kinect technológiájára készülő játékokon kezdtek el dolgozni. Molyneux utolsó játéka ennél a stúdiónál a Kinect-re készülő Fable: The Journey lesz - a játék 2012 októberében kerül a boltok polcaira.

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Garanciális feltételek Bezárás
Garanciális feltételek
  • Garanciális feltételek

    • Gépek
      Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél (más néven jótállási jegy) megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

    • Játékok
      Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.

  • Szavatossági jogok, jótállás
    Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, illetve a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget. A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt szervizünk javítja meg az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A vevő törvényben meghatározott szavatossági jogait, annak meghatározott sorrendjében, a törvény adta keretek között érvényesítheti. Így a vevőt kijavítás, kicserélés, árleszállítás vagy elállás illet meg. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye! A vevő, a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül köteles kifogását cégünkkel közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

  • Garanciaidő
    Új gépek esetén: 12 hónap
    Új Microsoft gépek esetén: 12 + 12 hónap
                          12 hónap teljes körű garancia
                          12 hónap alaplapi garancia
    Új kiegészítők esetén: 6 hónap
    Új szoftverek esetén: 12 hónap
    Használt termékek esetén típustól függetlenül 1 hónap
    Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál

    A termékekre vonatkozó garanciaidőket mindig megtalálod a termék adatlapján. A sztenderd garanciaidőtől a gyártók a fogyasztó javára eltérhetnek. Emiatt lehetséges, hogy a termék adatlapján ezektől eltérő időintervallumot találsz! Ha az adatlapon nincs feltüntetve a garanciaidő, akkor az itt találhatóak érvényesek!

  • Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeget készpénzben, a rendelt termékek átvételekor kell kiegyenlíteni.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód*

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére