Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!

Dark Souls Prepare to Die Edition Vásárlás, Akció (Xbox 360)

Dark Souls Prepare to Die Edition Xbox 360
Státusz: Rendelhető
Platform: Xbox 360
Korhatár: 18 év felett
Jótállás: 12 hónap
ÁTVÉTEL:
Jelenleg nincs raktáron, további információkért keresse ügyfélszolgálatunkat.
Listára

Kívánságlistára teszem
Jótállás
Elolvasom a jótállási feltételeket
Bruttó ár:
 
7.990 Ft
A termék szállítási díja: 500 Ft

DARK SOULS: PREPARE TO DIE EDITION - ISMERTETŐ:

A From Software egyszer már megmutatta a PlayStation 3-as játékosoknak, hogy lehet még új dolgokat teremteni egy látszólag stagnáló műfajban: a Demon's Souls egyedi atmoszférájával, különös helyszíneivel és hihetetlen, embert próbáló nehézségével tűnt ki az akció-szerepjátékok közül. A jogi hercehurcák miatt a Demon's Souls név a Sony-nál maradt, a From Software-nek azonban esze ágában sem volt abbahagyni azt, amit az első játékkal elkezdtek: a 2011-es Dark Souls eszméletelen minőséggel és embert próbáló nehézséggel robbant be a játékvilágba, és szinte mindenkit lesöpört a lábáról.

A Dark Souls: Prepare to Die Edition a 2011-ben megjelent, az Év Játéka díjakra többszörösen jelölt Dark Souls kibővített változata. A játék egy teljesen új zónát tartlamaz,egy minden eddiginél könyörtelenebb főellenséggel - így megfelelő vétel lehet a Dark Souls-veteránok és a játékot korábban nem ismerő játékosok számára egyaránt. A Dark Souls valódi kihívást nyújt, de igazságos szabályokkal rendelkezik, a játékosok pedig szinte teljesen feltérképezhetnek majd egy haldokló, ősi erőkkel és elfeledett titkokkal telitömött világot, ahol a kihívásnál csak a jutalom nagyobb. A Dark Souls a generáció egyik (ha nem "A") legjobb akció-szerepjátéka, ami semmit nem veszített minőségéből az elmúlt egy évben - így még most is nyugodtan tudjuk ajánlani bárki számára. Ha szeretnél többet megtudni a Dark Souls rendszeréről, akkor olvasd el részletes ismertetőnket lentebb!
DARK SOULS: PREPARE TO DIE EDITION - RÉSZLETES BEMUTATÓ:
A Dark Souls egy különös, sötét, haldokló világban játszódik. Az általunk kreált főhős egy hideg cellába kerül többi sorstársával egyetemben, hogy élőhalottként tengesse mindennapjait az idők végezetéig. A sors természetesen közbeszól, a frissen szerzett szabadságunkat kihasználva először felöltözhetünk, majd fegyvert szerezve legyőzhetjük az első hatalmas méretű főellenséget. A Dark Souls világa csak ezek után fogad be minket tárt karokkal - látszólag bármerre elindulhatunk majd, de lépteinket folyamatosan követik a láthatatlan erők, a mindenre elszánt ellenfelek - és soha nem leszünk majd biztonságban!


Realista, büntetésre építő harcrendszer: A Dark Souls harcrendszer bizonyos szempontból a valóságból merít. Egy rakás, egymástól teljesen eltérő felépítésű és súlyú fegyver közül választhatjuk majd ki a nekünk tetszőt, azonban azok mind másképp viselkednek, felépítésüktől függően. A hatalmas kétkezes fegyverek ritkán suhintanak, akkor viszont hatalmasat - feltéve, ha van időd támadni velük. Az ellenfelek és a saját tamadásaink félrelökhetik egymást, és erre alapozva ellentámadásra is lehetőséged van, ha jól időzíted mozdulataidat. A játék sok "kegyetlen" halálnemet tartogat majd. A megannyi csapda és a sok-sok zuhanás mind a fizika szabályaiban gyökerezik: ha nem vagy elég stabil, és kapsz egy csapást egy magas várfalon, a valóságban is jó eséllyel azonnal lezuhansz - a játékban is ez történik majd. Ha kitanulod a rendszert, utána annál hatékonyabban fordíthatod a szabályokat az ellenfelek ellen.

Egyedi fejlődési rendszer: A Dark Souls karakterei viszonylag egyszerű tulajdonságokkal (erő, kitartás, ügyesség, intelligencia, hit, stb) rendelkeznek, a játék viszont nagyon ügyesen oldotta meg azt, hogy ezekre a tulajdonságokra valóban úgy kell gondoljunk, mint a való életben. Egy varázslatot tényleg csak akkor tanulhatsz meg karaktereddel, ha elég intelligens, vagy ha elég erős a hite. A fegyvereket és a páncélokat bárki felveheti ugyan, de ez még nem jelenti azt, hogy használni is tudja őket: ha nem elég magas az erőd vagy kitartásod, a teljes páncélzatban menni is alig tudsz majd, nem hogy futni. Ugyanez igaz a fegyverforgatásra is. A játékban a legyőzött ellenfelek után lelkeket kapsz (amiket egyébként halálkor elvesztesz, úgyhogy nem árt tényleg óvatosnak lenni), ezeket felhasználhatod tárgyak vásárlására, illetve képességek növelésére (szintlépés). Egy idő után azonban jobban jársz, ha szintlépés helyett a felszerelésed erősítésére költöd a megszerzett lelkeket - a rendszer így az egyszerű alapoktól indulva hamar összetetté válik.

Masszív tartalom, újrajátszhatóság: A Dark Souls egy igen masszív méretű világot tartalmaz, ahol csak nagyon ködös célokat kapsz induláskor (például "szólaltasd meg a harangot a mélységben és a legmagasabb toronyban"). Ezek után arra indulsz majd, amerre szeretnél. Természetesen az ellenfelek ereje jelzi majd finoman, hogy a készítők merre is szeretnének terelni téged, de ha elég jól játszol, akkor ezeknek a terelő szándékú nehezítéseknek ellenállsz majd, és legyőzheted azokat a szörnyeket is, akiket csak a jóval tapasztaltabb karaktereknek szántak. A játék szabályait kitanulva nem csak karaktered, hanem te magad is fejlődsz majd, és így nyílnak meg előtted az új lehetőségek. A játék újrajátszhatósági faktora ráadásul hatalmas, hiszen teljesen más stílusban harcol a közelharci karakter, az íjász, a tolvaj, a tűzvarázsló, a pap, vagy épp a mágus - és a végigjátszást követően megnyílik a New Game +(++++... igen, ennyiszer nehezedik majd a játék), ahol minden szörny több életerővel, magasabb sebzéssel és nagyobb kihívással bír. Készülj: a Dark Souls nem egy egyszerű hétvégi kis kaland lesz!


Izgalmas PVP: A Dark Souls különlegesen oldotta meg a multiplayer lehetőségét is. Alapvetően a világban egyedül mászkálsz, élőhalottként - bizonyos ellenfelek azonban egy humanity (emberség) nevű tárgyat hagynak maguk után. Ez a tárgy különleges, hiszen általa emberré alakulhatsz. A tábortüzeknél (ahol mentesz, pihensz, szintet lépsz) emberré alakulva hozzáférhetsz a különböző idézésekhez is: ilyenkor ha egy főellenség túl nehéz, hívhatsz segítőket is, más játékosok képében. Vigyázz azonban, mert emberi alakban nem csak segítők érkezhetnek világodba, hanem rossz szándékú árnyak is, akik ellened harcba induló játékosokat jelképeznek. A legjobb felszerelésre, megfelelő reflexekre és egy jó tervre lesz szükséged, ha a legjobb játékosok árnyait is le szeretnéd győzni. A PVP szerencsére opcionális csak, hiszen ha nem akarsz másokkal találkozni, akkor nem maradsz emberi alakban - minden halál után ismét élőhalottként térsz vissza a Dark Souls sötét, kegyetlen világába.

Újszerű, nem tolakodó történet: Sok más akció-szerepjátékkal ellentétben a Dark Souls története nem tolakodik, nem nyomja magát az arcodba. Sokszor egy-egy főellenség kilétéről nem is fogsz semmit tudni egészen addig, amíg meg nem ölöd - csak később, a teljes helyszín felfedezésekor és a megszerzett tárgyak leírásának elolvasásakor derül ki, hogy mi vezetett az adott karakter bukásához, sötét útra téréséhez, vagy miért hitt téged ellenségnek. A Dark Souls tartogat majd meglepetéseket és szomorú pillanatokat is: ilyenkor azonban nem azért lepődsz majd meg, mert az átvezető animációk erre szólítanak fel, hanem mert valóban olyan fordulat következik be a játékban, amit legfeljebb sejteni lehetett előre, de tudni semmiképpen. A Dark Souls világát apránként, tárgyról tárgyra és helyszínről helyszínre fedezed majd fel, és az itt megélt emlékek legalább annyira veled maradnak majd, mintha egy valódi kirándulásra indultál volna egy elfeledett ország vadonjában...

A Dark Souls nem egy hétköznapi szerepjáték. Hatalmas méretével, újrajátszhatóságával, egyedi grafikájával azonnal megragad, és hosszú, hosszú heteken át nem ereszt majd el. Ha pedig végig is játszottad, egy rakás új harcstílus, kaszt és fegyver fogja várni, hogy megszerezd, kipróbáld őket akár a szörnyek, akár más játékosok ellen. A Dark Souls egy felejthetetlen kaland lesz - csak legyen elegendő kitartásod, hogy kitanuld a rendszer alapjait!
Dark Souls Prepare to Die Edition Xbox 360
FROM SOFTWARE - A STÚDIÓRÓL:
A From Software az egyik legrégebben létrehozott japán fejlesztőstúdió - ám különös módon nyugaton csak egy-két sorozattal, illetve a Demon's Souls és Dark Souls párosával sikerült igazán berobbanniuk a köztudatba. A fejlesztőcsapat igen méretes históriával rendelkezik, és birtokukban van néhány különösen jó minőségű játéksorozat, amelyek főleg a robotos harcokra fókuszálnak - ez a műfaj japánban, a Gundam és a Macross hazájában kiemelt fontossággal bír.

A From Software legnagyobb és legtöbb idő óta futó sorozata az Armored Core. A játék a mechák (hatalmas fémmonstrumok) harcát mutatja be már a kezdetektől fogva: az első PlayStation 1-es megjelenések óta eltelt években természetesen hatalmas fejlődésen esett át az irányítás, a megjelenítés, és a harcrendszer is. A játék központi eleme mégis a testreszabhatóság: a harcok során újabb és újabb eszközöket kapunk, a játékosoknak pedig gyakran több időt kell eltölteniük a menükben, a gépük felszerelését és páncélzatát tökéletesítve, mint a konkrét játékban. Az Armored Core igen komoly sikereket ért el a szigetországban, így a történet 2000-ben PlayStation 2-n a második, 2002-ben a harmadik résszel folytatódott. A széria rengeteg kiegészítő epizódot is megélt, a számozott folytatások pedig már PlayStation 3-on és Xbox 360-on folytatódtak a negyedik, ötödik, és a készülő, 2014-re várt hatodik résszel. A sorozat mobiltelefonos portokat is kapott, ezek azonban csak a japán okostelefonokra jelentek meg, angol verzióval egyáltalán nem rendelkeznek.

A From Software másik igen legendás sorozata a rétegjátéknak számító King's Field megjelenésével indult hódító útjára, méghozzá 1994-ben. A King's Field a pc-s játékosok körében népszerű Wizardry hagyományait folytatta: a szerepjátékban testreszabható hősök, kietlen, ellenséges világ és megannyi titok fogadott minket. A King's Field II szintén PS1-re érkezett meg, ez már japánon kívül is hozzáférhető volt, angol nyelven - ugyanez igaz a harmadik részre (érdekesség, hogy a számozás a nyugaton KF1 és KF2 volt, KF2 és KF3 helyett) is. A széria végül két folytatást kapott PlayStation 2-n, hogy aztán örök(?) nyugovóra térjen. A sorozatra jellemző volt, hogy a modern, egyre könyebben játszható játékok helyett egészen más úton járt: a játékosnak rengeteg csapdával, rejtett fenyegetéssel, elsőre legyűrhetetlennek tűnő ellenféllel kellett szembenéznie - a továbbjutás azonban annál jobb érzés volt! A King's Field nem a látványos grafikában, hanem a határtalan lehetőségeket kínáló játékmenetben látta a fejlődés útját, így ha a mára már kezdetlegesnek tűnő látványvilágon túl tudunk lépni,akkor még most is remek szórakozásban lesz részünk. Persze csak akkor, ha sikerül beszerezni egy-egy régebbi részt... A sorozat örökségét a Demon's Souls és a Dark Souls vitte tovább.
DARK SOULS - 16 ÉVEN FELÜLI JÁTÉKOSOKNAK!
A Dark Souls szigorúan a 16 éven felüli játékosoknak ajánlott. Egy fantasy világban játszódik, de inkább dark fantasyról beszélhetünk, amiben rusnya szörnyek, elfeledett rémségek, hatalmas és ocsmány ellenfelek tömkelegét kell majd legyőznünk - az akció során pedig ömlenek majd a belsőségek és a elég durva, tömény jelenetekre kell számítani. Mindezt megfejelték a fejlesztők a groteszk ábrázolásmóddal is, hiszen ez a világ öreg, elfáradt, haldoklik, és nem épp a legszebb arcát mutatja a játékosoknak. Ettől függetlenül nem öncélú gonoszságról és agresszióról van szó - a játék a felszín alatt igazságos, elgondolkodtató, és a történetnek utánaolvasva az ellenfeleink motivációját is megismerhetjük.

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Garanciális feltételek Bezárás
Garanciális feltételek
  • Garanciális feltételek

    • Gépek
      Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél (más néven jótállási jegy) megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

    • Játékok
      Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.

  • Szavatossági jogok, jótállás
    Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, illetve a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget. A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt szervizünk javítja meg az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A vevő törvényben meghatározott szavatossági jogait, annak meghatározott sorrendjében, a törvény adta keretek között érvényesítheti. Így a vevőt kijavítás, kicserélés, árleszállítás vagy elállás illet meg. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye! A vevő, a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül köteles kifogását cégünkkel közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

  • Garanciaidő
    Új gépek esetén: 12 hónap
    Új Microsoft gépek esetén: 12 + 12 hónap
                          12 hónap teljes körű garancia
                          12 hónap alaplapi garancia
    Új kiegészítők esetén: 6 hónap
    Új szoftverek esetén: 12 hónap
    Használt termékek esetén típustól függetlenül 1 hónap
    Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál

    A termékekre vonatkozó garanciaidőket mindig megtalálod a termék adatlapján. A sztenderd garanciaidőtől a gyártók a fogyasztó javára eltérhetnek. Emiatt lehetséges, hogy a termék adatlapján ezektől eltérő időintervallumot találsz! Ha az adatlapon nincs feltüntetve a garanciaidő, akkor az itt találhatóak érvényesek!

  • Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeg kiegyenlíthető utánvétellel készpénzben, a rendelt termék átvételekor vagy weboldalunkon bankkártyával a megrendelés leadását követően is.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód* Biztonsági kód
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód* Biztonsági kód
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód* Biztonsági kód

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére