Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!
Szavazz Ránk az Ország Boltja szavazáson!

Crash of the Titans Xbox 360 Classics

Crash of the Titans Xbox 360 Classics
Státusz: Rendelhető
64KB tárhely szükséges
Korhatár: 7 év felett
Jótállás: 12 hónap
Stílus: Ügyességi
ÁTVÉTEL:
Jelenleg nincs raktáron, további információkért keresse ügyfélszolgálatunkat.
Listára

Kívánságlistára teszem
Jótállás

Elolvasom a jótállási feltételeket
Bruttó ár:
 
8.990 Ft
A termék szállítási díja: 500 Ft
Megvásárlásával +90 pontot írunk jóvá Gamercard kártyádon

Crash of the Titans Xbox 360 Classics ISMERTETŐ, LEÍRÁS:

Előzmények:

Crash Bandicoot története 1996-ig nyúlik vissza, ekkor jelent meg az első rész Sony Playstation-re. Ismerkedjünk meg a Crash széria rövid történetével, annál is inkább, mert egy 10 évnél régebbi sorozat megérdemel egy lényegre törő történeti áttekintést.

1996 – Crash Bandicoot: A Naughty Dog nevű cég fejlesztésében először 1996-ban jelenik meg Crash főszereplésével játék. A történet során három szigetet jár be hősünk, hogy megmentse szerelmét, akit Dr. Neo Cortex fogságba ejtett. Cortex egy gonosz tudós, aki mutáns állatokat hoz létre, és Crash is egy ilyen kísérlet áldozata lenne, de szerencsés körülmények között sikerül megszöknie a laborból. Ebben a részben tehát Crash szerelmét kell megmentenünk, akit ráadásul csak egyszer láthatunk viszont – számomra teljesen érthetetlen módon – a következő epizódokban. Természetesen a főellenség maga Cortex doktor, aki meghatározó szereplő lesz a későbbiekben is.

1997 – Crash Bandicoot 2: Szintén a Naughty Dog által fejlesztett második részben már Crash kishúga, Coco Bandicoot is szerepet kap a Cortex elleni küzdelemben. Ezúttal minden pályán egy kristályt kell összegyűjtenünk, melyek segítségével a doktor az embereket rabszolgává tehetné. Néhány új pálya és ellenség jellemezte ezt az epizódot, amely sokaknak a kedvencévé vált.

1998 – Crash Bandicoot 3 - Warped: Még mindig az eredeti fejlesztő csapat számtalan érdekes pályát csempészet bele a Warped-ba, így ellátogathatunk az ókori Egyiptomba, illetve Kínába a Nagy falhoz, de játszhatunk a dinoszauruszok korában, esetleg a jövőben is. Miután Cortex űrhajójának egy leszakadt darabja kiszabadítja Uka Uka-t a gonosz maszkot, minden eddiginél nagyobb veszély leselkedik Crash-re, ugyanis a két negatív szereplő közösen szövögeti a terveket. Akad néhány pálya, ahol végre Coco-t is irányíthatjuk, ez mindenképpen újdonságnak számított a harmadik részben.

1999 – Crash Team Racing: A negyedik rész utolsó alkalommal érkezett a Naughty Dog csapatától. A főellenség ezúttal nem Dr. Cortex, hanem N. Oxide, aki egyenesen az űrből érkezett a bolygónkra. Oxide egy gokartversenyt hirdet, amelynek tétje természetesen a Föld, úgyhogy ezúttal össze kell szednie magát a csapatnak. A játék elején kiválaszthatjuk, hogy melyik karakterrel is szeretnénk abszolválni a versenyeket: Crash, Coco, N. Gin (Dr. Cortex hű társa, aki arról ismerszik meg, hogy egy rakéta áll ki a fejéből), Tiny Tiger (Cortex mutáns teremtménye), Dingodile (szintén Cortex teremtménye, krokodilra hajazó külső jegyekkel), Pura, Polar és Dr. Cortex.

2000 – Crash Bash: Az Eurocom fejlesztésében már egy partyjátékot kapunk kézhez, ahol összesen négyen küzdenek az egyes játékokban. Alapvetően Aku Aku és Uka Uka közti nézeteltérést kell a jóknak és a gonoszoknak egymás között eldönteniük. Mivel a jók kevesebben vannak, ezért Dingodile és Tiny átkerül Crash és Coco mellé. Tehát a sztori csapnivalóan gyenge, de a játékélmény sem jelentős. A sorozatnak nagyon gyenge láncszeme a Bash!

2001 – Crash Bandicoot - The Wrath of Cortex: A Traveller’s Tales gondozásában az első Xbox-ra, PlayStation 2-re és GameCube-ra is megjelenő epizód, amelyet valójában Crash Bandicoot 4-nek is tekinthetünk. A harmadik rész óta megjelent próbálkozások tulajdonképpen csak kiegészítések voltak, az igazi folytatása ez a történetnek.
A Cortex haragja arról szól, hogy a doktor létrehozza Crunch Bandicoot nevű szörnyetegét, akit Uka Uka négy elemi maszkkal lát el (tűz, víz, levegő és föld), ezáltal szinte legyőzhetetlenné teszi a szuperszörnyet. Talán senki nem lepődik meg azon, hogy az összes főellenséget Crunch személyesíti meg, akihez végül még a doktor is társul.

2002-2003 – Crash Bandicoot XS és Crash Bandicoot 2 N - Tranced: GameBoy Advence konzolra megjelent első és második Crash. Igazából a második rész az érdekesebb, mert először jelenik meg N. Trance, aki hipnózisba ejti Crash barátait, és ezáltal a főhős ellen fordítja őket, továbbá eddig egyedül álló módon nincs jelen Dr. Cortex.

2003 – Crash Nitro Kart: Két év kihagyás után újra multiplatform játék, és ismét gokartverseny. A történet szerint Velo császár elrabolja Crash és Cortex társaságát, hogy az űrbéli stadionjában megmérkőzzenek vele. A játék elején választhatjuk Crash (Crash, Coco, Crunch) és Cortex (Cortex, N. Gin, Tiny) csapatát, majd minden pálya előtt eldönthetjük, hogy a három közül melyik karakterrel kívánunk versenyezni. A tét ismét a Föld megmentése.

2004 – Crash Bandicoot Fusion: Ennek a játéknak létezik egy testvérjátéka, melynek címe Spyro Fusion. Crash-nek össze kell fognia Spyro-val, hogy együttes erővel legyőzzék Cortex-t és Riptot. Nem nevezném kifejezetten platformjátéknak, mert ez is tartalmaz bőségesen party elemeket.

2004 – Crash Twinsanity: Végre egy kis elmozdulás az innováció felé! A korábbi Warp Room rendszer (központi szobákból nyílnak a pályák) megszűnik, a pályák szép sorban követik egymást. Valójában ez az ötödik része a fő történetnek, ahol Cortex ismét bosszúra készül Crash ellen, de végül együtt kell megküzdeniük a gonosz ikrek ellen. Irányíthatjuk a dokit, no meg az unokahúgát Nina-t is, az ő eltérő harcmodoruk miatt viszonylag élvezetesnek mondható a végeredmény. Számtalan vicces jelenetet tartogat a Twinsanity!

2005 – Crash Tag Team Racing: Ismét autóversenyt kapunk, de most platform elemekkel fűszerezve. Von Clutch a Cyborg felajánlja szórakoztató parkját annak, aki visszaszerzi az ellopott Black Power Gem-jét, ami nélkül nem sokáig élhet. Mivel a terület természetesen dr. Cortex fantáziáját is megmozgatja, ezért újra a jó oldalon száll harcba, de csupán azért, hogy új bázist építhessen magának. Az érzelmi vonal is kidomborodik a játékban (legalábbis a Crash fanatikusok fantáziájában), ugyanis megismerhetjük Pasadena-t, aki segíti Crash-t, hogy visszaszerezze az ellopott holmit.

Megvásárolható PSP-re: konzolokszervize.hu/sony-playstation-portable-psp/crash-team-racing-jatek és Playstation 2-re: konzolokszervize.hu/playstation2/crash-tag-team-racing-ps2-ps2

2006 – Crash Boom Bang!: Újra egy partyjátékot kapunk, méghozzá Nintendo DS-re. A nyolc választható karakter között felfedezhetjük Tawna-t is, aki még az első részben Crash barátnője volt, de azóta sem találkozhattunk vele. Tulajdonképpen egy társasjátékhoz hasonlít a játékmenet, ahol kockadobás alapján haladhatunk előre, és a megfelelő mezőkön mintegy 40 minijáték keretében csatázhatunk.

2007 – Crash of the Titans: Rögtön a kalandok elején dr. Cortex és Nina elrabolja Crash testvérét Coco-t, így hát kicsit sem meglepő módon őt kell kiszabadítanunk a gonosz karmai közül.

Ismertető:

Összesen 20 pályán kell magunkat átverekedni ahhoz, hogy ismét mi kerüljünk ki győztesen a dokival folytatott csatából. A játékmenet rendkívül egyszerű: rendszeresen a gyengébb ellenfelek saját kézzel történő elintézése mellett nagyobb teremtményeket, úgynevezett titánokat kell első lépésben elkábítani, majd ezek után már lehetőségünk lesz az irányításunk alá vonni őket, hogy a harcot immáron velük folytassuk tovább. Nagyobb méretű mutánsból többféle is létezik, többségük a közelharcra szakosodott, de akad olyan is, akiket irányítva a távolban is jelentős pusztításokat végezhetünk. Ha fogytán van a titánunk életereje a sok beszedett pofontól, akkor egy gyors huszárvágással rögtön átnyergelhetünk egy másik elkábított egyedre.
Az uralmunk alá vont titánok – a főszereplőhöz hasonlóan – képesek védekezni, egyszerűen és erőteljesebben támadni, továbbá fajonként eltérő kombinációk is használhatók a siker érdekében. Ezeket minden esetben akár külön meg is nézhetjük, de a tapasztalataim szerint általában nem szükséges semmi extra mozdulatot bevetnünk, átgondolt taktikával az összes rázósabb helyzet könnyedén abszolválható.

Dramaturgiailag lényeges pontokon találhatunk extra képességekkel felruházó érmeszerűségeket, ezek közül a leghasznosabb az, amelyikkel egyetlen ütésünkre elkábul a legrettenetesebb csúfság is, és így már lényegesen könnyebben boldogulunk az egyébként megoldhatatlannak tűnő feladatokkal is.

Hivatalosan akciójátéknak jelölték a Crash of the Titans-t, de szerencsére a platform elemek sem hiányoznak belőle. Azt ugyan nem lehet mondani, hogy az ugrálós részek uralkodnának, de megfelelő mennyiségben jelen vannak, pontosan annyira nehezek, mint az akciórészek. Garantálhatom, hogy senki sem fog túlzottan sokat öregedni, míg a Crash-t nyúzza, mert pontosan olyan könnyű lett, mint amilyennek eredetileg is szánták.

Technikai részletek:

A képi világra különösebben nem lehet rossz szavunk, kategóriájában semmiféleképpen sem vall szégyent ezen a téren, sőt azt is bátran állíthatom, hogy a szebb darabok közül való. A környezet egészen változatos, megfelelő mennyiségű ellenféltípussal küzdhetünk, tovább az átvezető videókra sem lehet panaszunk. Ez utóbbiak meglehetősen szórakoztatóak voltak, és a minőségük is rendben volt.
Az esetek jelentős többségében nem a hanghatások miatt szoktuk egekbe emelni, vagy éppen sárba tiporni a hasonló stílusú játékokat, mert egyszerűen a stílus korlátai miatt borzasztóan kiemelkedőt kell produkálni akár pozitív, akár negatív értelemben ahhoz, hogy jelentősen befolyásolják a megítélést. Nos, ez esetben sem történt ez másként, hiszen a program nem nyújt kiemelkedőt ezen a téren, de elmarasztalni sem tudjuk, mert az aláfestő zenék a szokásoknak megfelelően illeszkednek az aktuális cselekményhez, a kívánt hangulatot tökéletesen megteremtik. Egy ilyen játéknál sokkal többre nem is igen számíthatunk!



A kérdés: Érdemes-e ajándékba venni a Crash of the Titans-t és ha igen, kinek ajánlott?

Kaptunk egy elsősorban gyerekeknek szóló akciójátékot, amelyből nem hiányoznak a platform elemek sem. A pályák újrajátszhatók, ráadásul ennek érdekében a fejlesztők sok olyan elemet bevetettek, hogy ehhez megteremtsék a hangulatot. Amennyiben egy könnyen emészthető alkotásra vágsz, amivel játszva nem vágysz egetverő kihívásokra, csak egyszerűen jól akarsz szórakozni, akkor a Crash of the Titans a te játékod!

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeg kiegyenlíthető utánvétellel készpénzben, a rendelt termék átvételekor vagy weboldalunkon bankkártyával a megrendelés leadását követően is.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód*

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére