Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!
Szavazz Ránk az Ország Boltja szavazáson!

Mass Effect Xbox 360 használt

Mass Effect Xbox 360 használt
Státusz: Nem rendelhető
4 MB tárhely szükséges
Korhatár: 18 év felett
Jótállás: 1 hónap
Stílus: RPG
NEM RENDELHETŐ
A Mass Effect Xbox 360 használt már nem kapható.
Nézd meg bal oldalon, hogy a korábbi Mass Effect Xbox 360 használt vásárlói miket szereztek be nálunk.
Lentebb pedig ajánlunk neked néhány hasonló stílusú játékot, melyek között szintén érdemes szétnézned.

Nézz szét raktáron lévő rpg játékaink között:

Bruttó ár:
3990 Ft
Státusz:
Raktáron
 
Bruttó ár:
4890 Ft
Státusz:
Raktáron
 
Használt játék visszaszámítás 80%-os áron!
figyelem Felhívjuk figyelmedet, hogy használt termékeink kipróbált, tökéletesen működő termékek, melyekre természetesen minden esetben jótállást is vállalunk! Erre a termékre a jótállás 1 hónap.

Mass Effect Xbox 360 használt ISMERTETŐ, LEÍRÁS:

Történeti háttér:

2183-at írunk, az emberiség a XXI. század elején, a marsi expedíciók alkalmával felfedezett egy történelem előtti civilizáció maradványait és technológiájukat. Ezek segítségével az ember végre megoldotta a tér-idő problémáját és elkezdte felfedezni, először csak a környező csillagrendszereket, majd egyre távolabb és távolabb merészkedett. Természetesen, nem vagyunk egyedül ebben a hatalmas Csillagszekérben, több más hozzánk hasonló és fejlettebb, vagy magukat annak képzelt fajjal találkoztunk és kötöttünk szövetséget. Miután sikeresen bekapcsolódtunk a galaktikus élet krémjébe, megszűnt a Föld elsőszámúsága. A központ a Citadellának nevezett, óriási, bolygóméretű hajó. Mindez ugyanannak az ősi fajnak a maradványa, mint a „mass relay”-nek nevezett technológia, amivel a térben tudunk utazni. A Citadellának a központja mindennek, 3 faj egy-egy képviselője vitatja meg és szavazza meg az egész Tejútrendszer ügyeit: az Asari, a Salarians és a Turians fajok....hát, látni kell őket, mert itt igencsak elkalandoztak a Biowares srácok az emberi kinézettől.

Mi emberek, mint fiatal, pubertások, szinte semmi beleszólásunk nincs az ügyekben. Ezen szeretnénk változtatni, ugyanis – minket – Shepardöt jelölték az úgynevezett Spectre, címre. Szabad fordításban ez annyit tesz, mint a Galaktikus Béke Esküdt Védői, ergo, jedik leszünk. Szóval ezek a Spectrerek a Tanács jobb kezei, ha sikerülne egy emberi személynek is betöltenie ezt a tisztséget igencsak javulna fajunk megbecsülése. És minderre megvan az esély, csupán egy rutinfeladatot kell végrehajtanunk az Eden Prime neveztű bolygón, ahol „Geth” aktivitást érzékeltek a szenzorok. Ezek a Gethek végül is robotok, M.I.-k, akik fellázadtak és kivívták maguknak a függetlenséget, és a különálló faj nevet. Aztán persze kiderülnek a turpisságok, és az egyszerű rutinfeladatból óriási missziósorozat kerekedik. Ugyanis egy régi prófécia szerint 50.000 évenként megnyílik a kegy portál a mi világunk és egy másik között, amit Sötét Űrnek neveznek. Innen, egy sokkal fejlettebb faj, a Reaperek érkeznek meg hozzánk, akik kiirtják az összes szerves életet. Még egy olyan értelmes faj, mint a Próféták, akiktől a mass relay, a hajóink hajtóműve és a Citadella származik, még ők is elbuktak. Csupán egy üzenetet tudtak hagyni, az úgynevezett beacon-ökben, amik egyfajta adathordozók. Az Eden Primeon megtalálható egy teljesen ép készülék, ez volt az elsődleges célpontunk. Mint a történetből később kiderül, a renegát Spectre, Saren készül a Reaperek visszatérése, ő a Getheket használja fel tervének sikere érdekében, akik istennek hiszik őket, Sarent pedig az Igazság Prófétájának.

Ismertető:

Miután végeztünk a gyakorló küldetéssel, és a Citadellában kineveztek a Galaktikus Béke Esküdt Védőjének (GBEV) megkapjuk eddigi felettesünk hajóját, és oda megyünk, ahova akarunk. Mindez kb. 1-1.5 óra alatt történik a játékban, szóval elég hamar szabad kezet kapunk. Ez idő alatt elcsodálkozhatunk a játék megjelenésében. Az Eden Prime nyitójelenetei és a Citadella élettől nyüzsgő klubjai és állomási letaglózzák az embert. A végletekig feszített poligonszám, az arcmimika kidolgozottsága már-már súrolja az Xboxból kihozható maximumot.

Rengeteg bejárható terület van, különböző bolygórendszerek még sokszínűbb bolygói. Csak néhány példa: az egyik planétán folyamatos meteoreső hullik alá az égből, másikban pengeéles kanyonok és sziklák horizontjában a központi csillag felületének rizsszemű fotoszféráját figyelhetjük meg, a következőben már egy félig összeállt csillag elhagyatott, örök hóvihar tombolta tájon kalandozhatunk. Órákat lehet eltölteni Galaxisunk felfedezésével, és hihetetlen élmény, szinte kívánja az ember a bolygóról-bolygóra szállást. Úgy gondolom, hogy a programozáskor kikérték egy csillagász-csoport véleményét is, a valószerű ábrázolásról.

Na de mit sem érne a történet izgalma és a helyszínek változatossága, ha nem lenne mögötte egy ilyen mértékben kidolgozott harc és fejlődésrendszer. Míg a fejlődés egy végletekig leegyszerűsített, szintet lépek-pontot elosztok struktúrát követ (álá KotOR) addig a harcrendszert teljesen megreformosították. Már-már real timenak hat, bal ravasz a zoom, jobb ravasszal lövünk, a bal bumperrel az invertory kinyitása nélkül tudunk fegyvertípust váltani, a jobb bumperrel pedig az erő/mérnök képességek között mazsolázhatunk. Ám ennek ellenére nem kell GRAW2 és GOW típusú TPS lövöldözésre gondolni, hiszen a csata kimenetele azért a statisztikáinktól függ. Összképe nagyon jó és impozáns, hiszen egy kis ügyesség is kell, de kellőképpen RPG jellegű a harc.

Összesen 6 ember található a hajó fedélzetén, minden leszálláskor mi dönthetjük el, kiket viszünk magunkkal. Ashley katona, így leginkább a lőfegyverekhez ért, valamint nagyon dögös. Kaidan biotic harcos, Liarával egész jó párt alkotnak (Ő az Asari faj szülöttje, a főtörténetben találkozhatunk a kedves mamával is) Wrex, a Krogan állat, átmenet a katona és a biotic harcos között, Garrus Turian katona, míg Tali, a Quarian bérgyilkos, (ők teremtették a Getheket, velük vívták a „szabadságharcukat”) mérnök shotgunra és pisztolyra specializálódva. Igazából van itt mindenféle karakter, egyetlen fontos dolgot kell csak figyelembe venni: mindig legyen nálunk olyan személy, aki tudd hackelni, mert a ládákat és tárolókat csak akkor tudjuk kinyitni, ha valakinek elég magas a „dekódolás” képessége. Nagyon fontosak a párbeszédek a játékban, a játékidő fele ugyanis ezek olvasásával és a válaszadással fog eltelni.

A KotOR-hoz képest előrelépésnek számít az, hogy már nem csak jó-semleges-rossz választ adhatunk, kifejezetten segítőkészek vagy akár brutálisan gonoszak is lehetünk: nem ritka hogy fejlövéssel végződik egy-egy párbeszéd. Fontos figyelnünk, a beszélgetőpartnerünk arcmimikáját, mert leolvashatjuk róla az érzelmeit: látni fogjuk, mikor hazudik nekünk valaki, mikor „pitizik” és „udvarol”.

A főküldetés a mai játékokhoz képest elegendően hosszú, fordulatos és kellőképp izgalmas: ha csak erre megyünk rá 15 óra a végigjátszás elsőre. Ahcievementek szempontjából jól teljesít a játék, vannak nehezebbek és vannak könnyebbek, eslő nekifutásra olyan 400 pontot lehet kinyerni belőle.


A kérdés: Érdemes-e ajándékba venni a Mass Effect-et és ha igen, kinek ajánlott?

A Mass Effect-et legjobban így lehetne jellemezni: lenyűgöző, kimagasló grafika, szépen összeillesztett szinkronhangok, a gép képességit kihasználó új RPG elemek (párbeszédek, harcrendszer, a döntéshozatal). Kétféle befejezése miatt újrajátszhatósága igencsak kiemelkedő, felhasználóbarát menü és térképrendszer. Aki valamilyen szinten kedveli ezt a stílust, az véletlenül se hagyja ki a játékot, mert garantáltan egy életre szóló élménnyel gazdagodhat, ráadásul nem véletlenül jelentek meg a zseniális folytatások is. Egy páratlan játék immáron igen kedvező áron, vétek lenne kihagyni. Te se tedd!

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeg kiegyenlíthető utánvétellel készpénzben, a rendelt termék átvételekor vagy weboldalunkon bankkártyával a megrendelés leadását követően is.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód*

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére