Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!

Half Life 2 - The Orange Box Xbox 360 használt

Half Life 2 - The Orange Box Xbox 360 használt
Státusz: Nem rendelhető
Platform: Xbox 360
Korhatár: 16 év felett
Jótállás: 12 hónap
Stílus: FPS
NEM RENDELHETŐ
A Half Life 2 - The Orange Box Xbox 360 használt már nem kapható.
Nézd meg bal oldalon, hogy a korábbi Half Life 2 - The Orange Box Xbox 360 használt vásárlói miket szereztek be nálunk.
Lentebb pedig ajánlunk neked néhány hasonló stílusú játékot, melyek között szintén érdemes szétnézned.

Nézz szét raktáron lévő fps játékaink között:

Call of Juarez Xbox 360 használt - Xbox 360 (X360)
Bruttó ár:
2990 Ft
Státusz:
Raktáron
 
Legendary Xbox 360 használt - Xbox 360 (X360)
Bruttó ár:
2990 Ft
Státusz:
Raktáron
 
Frontlines: Fuel of War Xbox 360 használt - Xbox 360 (X360)
Bruttó ár:
2490 Ft
Státusz:
Raktáron
 
Használt játék visszaszámítás 80%-os áron!
figyelem Felhívjuk figyelmedet, hogy használt termékeink kipróbált, tökéletesen működő termékek, melyekre természetesen minden esetben jótállást is vállalunk! Erre a termékre a jótállás 12 hónap.

Half Life 2 - The Orange Box Xbox 360 használt ISMERTETŐ, LEÍRÁS:

Ismertető:

A Half Life 2 sok nehéz procedúrán ment át a megjelenésével kapcsolatban, Gabe Newell 3-4 dátumot is megjelölt anno, mint bombabiztos megjelenési dátumot. A játéknak három fix dátuma volt és ezek mindig egy évvel lettek eltolva, kirobbantva ezzel a rajongók felháborodását. A játéknak aztán csak sikerült megjelennie és tarolt is PC-s fronton. A Valve elkezdte a munkálatokat az Orange Box pakkon, ami a következő 5 játékot tartalmazza: Half Life 2, HL2: Episode One, HL2 Episode Two, Portal és a Team Fortress 2!
 
Half Life 2 – Episode One – Episode Two

A Half Life 2-őt és annak epizódjait egy kalap alá vettem, ugyanis csak apróságokban térnek el, természetesen a különbségekre, ki fogok térni! A Hal Life 2-től indulok ki, ugyanis ugye ez tartalmazza az alap sztorit!
A kezdet nagyon alaposan meg van ám tervezve, amint leszállunk a vonatról, rögtön megcsapja az embert a rabság szaga! Elég csak közel menni egy Combine-hoz és máris előkapja a sokkolót, pluszban egy erőteljes lökéssel hátrébb „invitál”! A játék menete picit eltér a szokásos FPS-ektől, ugyanis a Valve motorja remek fizikával rendelkezik, a fejlesztők szép számmal tettek a játékba ezzel kapcsolatos fejtörőket. Mondok egy példát: hajózol a vízen, a tovább jutáshoz át kell ugratnod egy csatornát. Ha körbe nézel, láthatsz a csatornában egy ugrató szerűséget, de be van süllyedve a vízbe (láthatsz még levegővel teli műanyag hordókat is). Most jön a logika, le kell szépen úsznod a szerkezet alá, amelyhez egy kosár van rögzítve. Mit teszel? Beleteszed a hordókat a kosárba, ezáltal kiemeli a vízből az ugratót és mehetsz is tovább! Zseniális! A játékban található tereptárgyak törnek, darabokra esnek, ha épp tartósabb fajták, akkor szépen arrébb szállnak. Nagyon brutális látvány tud lenni, ahogy leszedünk egy Gunship-et és az szépen előttünk zuhan, csapódik a földbe, eltolva mindent, ami elé kerül! A Combine katonák vagy bármi ellent, akit lelövünk, természetesen rongybaba effektussal elborul, repül, ha épp mellette robbantunk fel egy-két ládányi hordót. Hihetetlen látványt tud a játék elénk tárni, amikor egy jól irányzott gránátdobással szét szedünk, egy Combine katonákkal teli magas lest, vagy épp a kis fejecskénk fölül szedik darabokra a fából épített tetőt!
Nem túlzok, ha azt mondom, az eddigi legjobb fizikát állították elő, és a Valve által kifejlesztett egyedi Source motor nem mai darab, jó pár éve annak, hogy elkészült!

A játékban változatos helyszínekkel találkozhatunk, a vizes csatornákon át, keresztül a börtönön, egészen a tengerpartig minden megtalálható. A környezet részletekben gazdag, gondolok itt a kopott falakra, és a rengeteg tereptárgyra. Műanyag flakonok, apró ládák, plusz a széttört dobozok megannyi darabjai! Mind-mind egyedi súllyal és kinézettel rendelkezik (és itt megint csak visszatértünk a fizika kifinomultságára). Az, hogy bármit felemelhetünk, dobálhatunk, rengeteget rádob a játékba való beleélés faktorán!

Sokat gondolkodtam azon, vajon a fizika mellé társítsam-e az érzelmek megjelenését. Döntésem a külön bekezdésre esett, ugyanis a játék ezen a pontja megérdemel egy kis kitérőt! Nos, tehát érzelmek. Miért olyan érdekes ez? Mert a Half Life sorozatban az érzelmek valami brutális részletességgel lettek megalkotva! Amikor találkozunk Alyx-al (Eli lányával) látni az arcán azt amikor, valaki először ismer meg egy embert! Későbbiekben, amikor már jobban megismerjük és esetleg a harc sikere érdekében külön válnak útjaink, Alyx arcán látszik az aggodalom, a félelem, hogy valami nem igazán jó dolog történhet velünk! A mérgesség, az öröm, a csalódás, az aggódás mind-mind kirajzolódik Alyx (és a többi más karakter) arcán! Lehengerlő, ahogy ez a kedves törékeny hölgy, mélyen belenéz a szemünkbe. Leírhatatlan az élmény.

A játék mai szemmel nézve is szép, természetesen nincs annyira tele effektekkel és csillogó villogó extrákkal, mint egy újabb játék, de panaszra semmiképpen sem lehet okunk. Az Episode One-ban már más a helyzet, és itt most jó értelemben beszélek, a grafika fejlődött, a fények terén nagyobb változást láthatunk. Az Episode Two már nagyon szép, az erdős, füves terep hihetetlenül néz ki. Egy szó, mint száz, a grafika és a fizika überelhetetlen!

Ellenfelek terén harcolhatunk Combine-ok ellen (repülő egységekkel is, pl.: harci helikopter, vagy a 3 lábú magas Strider-ek), plusz zombik (gyors, lassú verziókkal), bogarak (Antlion), Headcrab-ok (ezekből is van mérgező, gyors stb.) ellen is! Ez a 3 „faj” egymás ellen van, így ha többen is tartózkodnak egy területen, akkor egymást támadják, konkrét táplálék láncot építettek a játékba valamilyen szinten. A Combine katonák hangja valami nagyon hátborzongató, ahogy jeleznek egymásnak ezzel a rádiós hanggal, feláll az ember hátán a szőr.

A Half Life 2 játékideje kellemesen hosszú, 10-11 órás mászkálással rendelkezik, a történet remekül van kitalálva, igazán bele tudja magát élni az ember a játékba! Episode One hozzávetőlegesen 3 óra alatt teljesíthető, kellemes sebességgel, nem rohanva. Az Episode Two már hosszabb játék idővel rendelkezik, 6-7 órát vehet igénybe a végig játszása. Hogy mitől tartják a HL részek legjobbjának az Ep. Two-t? Pont azért, mert kellemesen hosszú és az események végig pörögnek! Összegezve a három játéknak összesen 20 órás játékideje van, amely lenyűgöző adat önmagában véve is, nem beszélve arról, hogy rejteget még további két játékot a korong!

Portal

A Portal végül is egy logikai játéknak felel meg, minimális (és szerintem nagyon lehengerlő) sztorival megspékelve! Egy szobában ébredünk, teljesen steril és egyszerű környezetben. Be vagyunk zárva és egy hang arról beszél, hogy egy teszten vagyunk, és ha sikerül megcsinálni a tesztet kapunk egy tortát (?). Egy számláló számol vissza, amint letelik, megnyílik egy portál, amolyan teleport kapu. Először pár apró gyakorló rész van, a játék mindent megmutat! Amint megszereztük mind a kettő portal irányítását, bele vetnek minket a kemény feladványokba. Innen indulunk tovább egészen 19 feladaton keresztül, hogy megkapjuk jutalmunkat. A feladatok rendesen meg tudják mozgatni agytekervényeiket, a gyorsabbaknak is minimum 4-5 óra lehet a gamma végigjátszása. Amúgy jó pár feladvány igen szép időre le tudja kötni az embert, ám ha eléggé szabadgondolkodásúak vagyunk, akkor semmi gondunk nem lesz! Az irányítás nagyon egyszerű, a 2 darab portál a 2 jobb illetve bal ravaszon helyezkedik el! A gyorsabb feladványoknál is könnyen tudunk majd reagálni.

A játék befejezése után, még nincs vége, ugyanis 6 bónusz feladat lesz elérhető, ami további szórakozást jelent. Látványra a játék nagyon egyszerű, de ez nem gond, ettől még kellemesen fest. Ha jobban belegondolunk az ilyen játékokra sok effekt nem is kell, viszont a Valve motorja remekül muzsikál itt is!
 
Team Fortress 2

El is érkeztünk csomagunk utolsó darabjához a Team Fortress 2-höz, ez a játék maximálisan a multira van kihegyezve! Nincs sztori, nincs egyjátékos mód csak a vicces figurák! Belépve a játékba kicsit elveszettnek érezhetjük magunkat, mert szokatlan a látvány az MOTD egy vetítővásznon található meg rányomunk a tovább gombra és mégsem a játékban kötünk ki, hanem rögtön kapunk egy kis ismertetőt, arról, hogy az adott pályán mi is lesz a feladatunk. Akinek nem elég a szöveg az rögtön egy kis vicces videót is megnézhet, hogy megértse mi a tényállás. Minden egyes videó igen jól megszerkesztett és olykor bizony mókás is.

Miután kiszórakoztuk magunkat, máris eldönthetjük, hogy melyik csapatba álljunk. Természetesen a választó stílusos, hiszen ha valahova be akarunk lépni, min kell átmenni? Hát egy ajtón! Ez itt sincs másképp és az ajtók felett pedig meg is leshetjük, hogy előttünk hányan lépték át a küszöböt. Amint sikerül eldönteni milyen színben pompázzunk, jönnek a classok, ki kell választanunk, hogy mivel szeretnénk lenni. A választás igen egyszerű, azzal leszünk, ami tetszik, nekünk természetesen a leírásokból kiderül ki mire jó, de a kezdő játékos azt választja, amit aranyosabb. Aranyosabb? Bizony mivel mesefigura szerűek a karakterek simán mondhatjuk, hogy aranyosak, viszont a döntésünknél figyeljünk oda, hogy milyen pályára is mentünk, mivel a karakterek három csoportra vannak osztva, a védésre, a támadásra és vannak a többiek megsegítésére leginkább alkalmas classok. Ez persze nem jelenti azt, hogy az alapvetően védekezésre szolgáló engineer nem lehet támadó, csak nem célszerű!

Sok fajta emberkével lehetünk, a kémtől kezdve egészen a doktorig szinte minden van! Természetesen nagy különbségek vannak a figurák között, mindegyik forma valamire ki van gyúrva. A kém fel tudja venni az ellenfél alakját, ahogy a kereső nagyon gyorsan tud futni. A vicces környezet és a hangulat nagyon nagy adag játék időt tesz a csomagra, a Team Fortress 2-ővel még sokáig el tud az ember bohóckodni. Egyedül azt sajnálom, hogy magyarok közül kevesen játszanak vele, nem alakultak ki akkora táborok, hogy több ismerős is betévedjen egy szobába. Pedig nem tudják, mit hagynak ki! A hangok, a rajzfilmszerű látvány, a hangulat nagyon el van találva, egy multis játékot sem élveztem még ennyire!


A kérdés: Érdemes-e ajándékba venni a Half Life 2 - The Orange Box-t és ha igen, kinek ajánlott?

Mindenek előtt érdemes összefoglalni milyen játékokat is kaptunk ebben a nem mindennapi csomagban.
A Portal nagyon egyedire sikerült, a teleport kapukon való ugrálás külön élvezet jelent, pláne ha szórakozni akarunk egy kicsit, például 1-2 ártatlan robottal.
– A Team Fortress 2 külön öröm, beleszerettem, még ha az első pillanatokban egy kicsit elveszettnek is hisszük magunkat! A vicces figurák, a beszólások és úgy az egész unblock nagyon jól össze van kalapálva, a multiplayer félelmetesen hangulatos!
A Half Life sorozat ember felettire sikerült, minden perce hatalmas élmény az elejétől egészen a végéig!

Az Orange Box minden egyes 360 tulajnak kötelező, már csak azért is érdemes beszerezni, mert tulajdonképpen 5 játékot kapunk 1 áráért, ráadásul már erősen csökkentett áron hozzájuthatunk! Jó szívvel ajánlható 16 éves kor felett mindenkinek!

KÉPGALÉRIA:

Half Life 2 - The Orange Box Xbox 360 használt
 
Half Life 2 - The Orange Box Xbox 360 használt
 
Half Life 2 - The Orange Box Xbox 360 használt
 
Half Life 2 - The Orange Box Xbox 360 használt
 
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeg kiegyenlíthető utánvétellel készpénzben, a rendelt termék átvételekor vagy weboldalunkon bankkártyával a megrendelés leadását követően is.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*Biztonsági kód
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*Biztonsági kód
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód*Biztonsági kód

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére