Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


Információs oldal
Szavazz Ránk az Ország Boltja szavazáson!
Szállítási és fizetési lehetőségek
Az oldalunkon megrendelt termékeket utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni hozzád, amennyiben azt szeretnéd. Kiszállítás esetén két opció közül választhatsz.

Futárszolgálatunk, a Fáma futárszolgálat az ország egész területén igénybe vehető.

Választhatod a Magyar Posta (MPL) által vállalt kiszállítást is.

Amennyiben a személyes átvételt preferálod, úgy üzletünkben készpénzfizetés ellenében (1067 Budapest, Hunyadi tér 3.) veheted át a terméket.

Az online bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj a bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Futárszolgálat




Futárszo
lgálatunk a Fáma futárszolgálat, ill. a Magyar Posta (MPL) szolgáltatásai keretében vehető igénybe:








Mindkét szállítási mód az ország egész területén elérhető.
Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!

A futárszolgálat munkatársai szükség esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel, ezért kérünk, hogy a megrendelőlap kitöltésekor olyan telefonszámot adj meg, amelyen elérhető vagy! Sikertelen kézbesítés esetén a futár másnap ismét megpróbálja kivinni a csomagot.

A rendelés leadásakor lehetőséged van a Megjegyzés rovatba beírni, azt az időpontot, amikor neked a legmegfelelőbb a csomag átvétele. Mi ezt a megjegyzést, természetesen, továbbítjuk a futárszolgálatnak, akik lehetőségeikhez képest igyekeznek ennek megfelelően szervezni a kiszállítást! Azonban, mivel a futároknak jó pár csomagot ki kell szállítaniuk egy adott napon (más partnerektől is), nem mindig tudják figyelembe venni a megadott időpontot! Megértésedet köszönjük!

Amennyiben a csomag megérkezésével, kiszállításával, futárral kapcsolatban lenne kérdésed, kérjük hívd futárszolgálatunkat, akik készséggel segítenek neked.
Fáma futárszolgálat
Telefon: 06-20-347-3107
Email: info@famafutar.hu

Jó hír a vidéken lakóknak, hogy nem részesülnek hátrányban a távolság miatt, hiszen a futárszolgálat egységesen szállít minden magyarországi címre, függetlenül attól, hogy fővárosi, vagy vidéki címről van-e szó.

A futárszolgálat költsége bruttó 500 forint, azonban minden 10.000 forintos összértéket meghaladó vásárlás esetén ingyenes házhozszállítást biztosítunk a csomagodhoz. Ez a kedvezmény a PC termékekere és a gamer székekre nem vonatkozik: a PC komponensek esetében egységesen 850 Ft, a gamer székekében pedig kedvezményes 1500 Ft-os szállítási díjjal kell számolni!

A termékek szállítási költségét a termék adatlapján találod meg, és a megrendelés előtt a kosaradban is ellenőrizheted.

Ez a költség tartalmazza a csomagolási, szállítási és utánvételi díjat is!

Kérünk a megrendelőlapon minden adatot pontosan, és körültekintően adj meg. Ne legyen kivétel a telefonszám sem, mert ha azt nem adod meg, akkor nem tudunk értesíteni, ha megérkezett a rendelésed. Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseidet teheted fel, illetve egyéb információkat adhatsz meg (pl.: a kapucsengőn más a felirat; csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás stb.). Ha mindennel végeztél, akkor a rendelésed befejezését, az "Elküld" gombra kattintva teheted meg. Ezután a megadott email címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.

FONTOS!
Expressz szállításkor minden esetben szállítási díjat számolunk fel.
Expressz szállítás csak az alábbi településekre vehető igénybe:
Budapest 1 990 Ft
Budaörs, Budakalász, Budakeszi, Dunakeszi, Érd, Fót,
Törökbálint, Gyál, Pomáz, Szentendre, Vecsés
2 490 Ft

FONTOS!
A hétfőtől csütörtökig 16 óráig leadott rendelések legkorábban a következő munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A hétfőtől csütörtökig 16 óra után leadott rendeléseket legkorábban két munkanap múlva szállítja ki a futárszolgálat.
A pénteken 16 óra előtt leadott megrendeléseket legkorábban hétfőn kaphatod kézhez. (Amennyiben a hétfő munkanap.)
A pénteken 16 óra után leadott megrendelések legkorábban kedden kerülnek kiszállításra. (Amennyiben a kedd munkanap.)

FONTOS!
A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

FONTOS!
Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz) terméket tesznek bele a csomagodba. A csomagok külsős cég szállítja ki neked, sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod. Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében, és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy rongálódott lenne a termék mikor átveszed a csomagot, kérdd meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértésedet köszönjük!

Amennyiben problémád lenne a csomaggal, vagy a futárral, esetleg címet módosítanál, kérjük ezt a:
futarproblema@konzolokszervize.hu email címen, vagy a 0613214708 - as telefonszámon jelentsd be.

FONTOS! Abban csak a futárszolgálat tud segíteni neked, hogy a futár mikor érkezik!

Termék visszaküldés esetén
Termék visszaküldés esetén sajnos nem áll módunkban kifizetni a visszaküldés díját, ugyanis a visszaküldés költségei jogszabályban meghatározott módon téged terhelnek. A termék visszaküldéséből származó többletköltséget nem tudjuk vállalni, ahogy az minden egyéb üzletben is már megszokott.

Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.


Személyes átvétel
A megrendelt termékeket Budapesten személyesen is átveheted üzletünkben. A személyes átvétel díjmentes.

A raktáron levő PC-és valamint konzolos termékeket 3 munkanapig tudjuk tartani számodra, ha ezalatt az idő alatt nem veszed át, a rendelésed törlődik.


Üzletünkben készpénz mellett már bankkártyával, valamint OTPay mobilalkalmazással is fizethetsz! A következő kártyatípusokat fogadjuk el: MasterCard (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), Visa (VISA, VISA Electron, VPay), JCB, AMEX.


Termék felküldése futárral, beszámításra, eladásra
Nem szeretnénk, hogy a távolabb élők kimaradjanak a termékbeszámítás, eladás lehetőségéből. Éppen ezért lehetőséget kínálunk a termékek egyszerű felküldésére.

A termékbeszámítás futáros menete a következő:
A gép és játék beszámítás szokványos menetének megfelelően történnek a kezdő lépések.
  • Mielőtt felküldöd a terméket, kérünk, egyeztess kollégánkkal, e-mailben (a konzolok@konzolokszervize.hu címen). Részletesen írd le, milyen termékről van szó, milyen kiegészítők, kábelek, játékok stb. vannak hozzá, amiktől szintén meg szeretnél válni. Mindenképpen az e-mailt részesítjük előnyben, mert így kollégánknak lehetősége van rá, hogy alaposan átgondolt ajánlatot küldjön neked. Az ajánlattételnél megmondja, hogy be tudjuk-e számítani a terméket (ez a piaci igényektől függ) illetve egy körülbelüli árat tud neked ajánlani.
  • A terméket elküldheted postai úton, vagy igénybe veheted futárszolgálatunkat. A második esetben, kérünk, jelezd kollégánk felé az igényedet és az e-mailben add meg pontos címedet, ahová a futár mehet, hogy felvegye a csomagot. Érdemes az időpontot is megadni, amikor elérhető vagy a címen.
  • FONTOS! A csomagon a következő szállítási cím szerepeljen:
    Konzolok Szervize, Game Studio Kft.
    1067. Budapest, Hunyadi tér 3.
  • Még egy lényeges elem! A csomagon belülre kérünk, helyezz el egy levelet számunkra, amelyen feltünteted neved, pontos címedet és a megbeszélteket, illetve ha vételre küldöd a terméket, akkor bankszámlaszámodat is, hogy könnyebb legyen beazonosítani a beérkezett csomagot! Köszönjük!
  • Ha a csomag beérkezett hozzánk, az általad megadott elérhetőségen megkeresnek a kollégák, hogy a gép/játék/ kiegészítő állapota alapján egy pontos árajánlatot adjanak.
  • Amennyiben elfogadod a megajánlott összeget, azt jóváírjuk neked a következő rendelésednél vagy átutalják neked a megadott bankszámlaszámra!
  • Amennyiben nem felel meg neked az ár, visszaküldjük neked a csomagot! Felhívjuk azonban a figyelmedet, hogy ebben az esetben is téged terhel a retúr szállítás költsége.

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft

Árukereső.hu Árukereső.hu
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére