Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!

Dead Or Alive 5 PS3

Dead Or Alive 5 PS3
Státusz: Rendelhető
Platform: PlayStation 3
Korhatár: 12 év felett
Jótállás: 12 hónap
Stílus: Verekedős
ÁTVÉTEL:
Jelenleg nincs raktáron, további információkért keresse ügyfélszolgálatunkat.
Listára

Kívánságlistára teszem
Jótállás
Elolvasom a jótállási feltételeket
Bruttó ár:
 
4.990 Ft
A termék szállítási díja: 500 Ft

DEAD OR ALIVE 5 ISMERTETŐ:

A Team Ninja és a Dead or Alive idén ősszel visszatér: a szeptemberben érkező Dead or Alive 5 az első olyan epizód a sorozat történetében, amely induláskor egyből multiplatform, és Xbox 360 mellett PlayStation 3-ra is megjelenik. A játék továbbfejlesztett DOA grafikus motort használ, amiben minden riválisnál látványosabb hátterek előtt harcolhatunk - és a karakterek drasztikus átalakuláson mentek át: immáron jóval realistább ábrázolásuk van.

A Dead or Alive ötödik része online és offline játékmódokat egyaránt kínál, a legnagyobb újítás pedig a harcrendszerben az, hogy egy izgalmas pillanatban kihasználhatjuk a pályák adottságait, és drasztikus előnyhöz juthatunk egy-egy robbanásnak vagy szakadéknak köszönhetően. A pályákra építő, az ellentámadás-fogás-támadás szentháromságát megtartó harcrendszer pörgős, izgalmas meccseket kínál, a visszatérő szereplőgárdának köszönhetően pedig a veterán játékosok egyből otthon érezhetik majd magukat. A Dead or Alive 5 az ősz egyik legigéretesebb verekedős játéka lesz - ha szeretnél bővebben megismerkedni a játékkal, akkor olvasd el részletes bemutatónkat és visszatekintőnket!
DEAD OR ALIVE 5: RÉSZLETES BEMUTATÓ:
A Tecmo és a Team Ninja közös sorozata, a Dead or Alive korábban még soha nem pihent ilyen sokáig a kispadon - ennek pedig megvan a maga (szomorú) oka. A Team Ninja néhány éve komoly átszervezéseken ment keresztül, hiszen távozott néhány kulcsfontosságú fejlesztő, és velük együtt a legendás designer, Tomonobu Itagaki. Bár a zűrös távozás körülményeit vitatni vagy tárgyalni nem feladatunk, az biztos, hogy a korábban a Ninja Gaiden PlayStation 3-as verzióit készítő designerek és fejlesztők mindent megtettek annak érdekében, hogy egy szolid, stabil, a saját lábán megálló harcrendszert hozzanak létre a Dead or Alive 5-ben. A verekedős játékok piaca ugyanis egyre telítettebbé vált: csak a látványos arénák és a dögös csajok kombinációja nem feltétlenül lesz elegendő a sikerhez. Szerencsére a Dead or Alive 5-ben jóval több van, mint az előbb említettek!

A Dead or Alive 5 fejlesztésekor a Team Ninja csapata alaposan átgondolta a jelenlegi bunyós játékok tulajdonságait. Hosszas mérlegelést követően jutottak arra a következtetésre, hogy az ütlegelés hangsúlya egyre távolabb került a pályáktól - pedig a szereplők minden esetben valahol bunyóznak, nem pedig a levegőben lebegve próbálják meg legyűrni ellenfelüket. A játék rendszerét ennek megfelelően úgy alakították ki, hogy a harcosok legalább annyira fontosak legyenek, mint a pályák. A mozgalmas hátterek nem csupán látványosak és változatosak, hanem kiemelt fontossággal bírnak a csatákban: ha a megfelelő időben és a megfelelő helyen tudunk bevinni egy kritikus találatot, akkor ezek után már csak egy gombnyomás, és a háttér életre kell, a pórul járt ellenfél pedig komoly sérüléssel gazdagodhat. Ennek a rendszernek a lényege az, hogy dinamikusan kell gondolkoznia a játékosoknak is: ha tudják, hogy egy-egy pályán mi okozhat gondot, akkor annak az objektumnak a közelében megfontoltabban támadnak - ez pedig ismét újabb komplikációkat, újabb izgalmakat szülhet.


A Dead or Alive 5 mindezek mellett megtartotta remek harcrendszerét, ami miatt rajongótábora folyamatosan kitartott mellette annyi részen át. A hagyományos támadások, a fogások és az ellentámadások szentháromsága egyfajta kő-papír-olló rendszert alkot, ahol minden egyedi típusú mozdulat egy másikat gond nélkül legyőz, de ugyanennyire gyorsan el is bukik a másik típussal szemben. A fogások jók az ellentámadások ellen, de az ütésektől kikapnak - az ütés semmit nem ér akkor, ha az ellenfél ellentámadással készül: ez a rendszer egy gyors, pörgős, lendületes harci élményt nyújt. Természetesen az igen széles karakterválaszték is sokat nyom a latban: a Dead or Alive 5-ben rengeteg veterán szereplő visszatér majd, méghozzá a megszokottnál jóval realistább ábrázolásban. Ha már a realizmus került szóba, érdemes megemlíteni még a vendégkaraktert is, a játékba ugyanis bekerült a Virtua Fighter legendás harcosa, Akira Yuki is, aki szolid technikáival és erőteljes ütéseivel sok új rajongóra számíthat majd.

A Dead or Alive 5 készen áll az őszi darálóra: látványos grafikával, pörgős tempóval, online multiplayerrel, átgondolt harcrendszerrel várja a játékosokat - ha szereted a technikás verekedős játékokat, de a jó döntéseket fontosabbnak tartod, mint egy-két kombó begyakorlását, akkor a Dead or Alive 5 jó választás lehet számodra!
Dead Or Alive 5 PS3
DEAD OR ALIVE - VISSZATEKINTŐ:
A Dead or Alive sorozat ötlete eredetileg Tomonobu Itagaki fejéből pattant ki: a fejlesztő szeretett volna egy gyors, lendületes riválist készíteni a Virtua Fighter számára - és egyben le akarta győzni az akkoriban igen népszerű Tekkent is. Az első Dead or Alive a játéktermek mellett a Sega Saturn rendszerére jelent meg, ami azonban nem bizonyult a legjobb portnak, így 1998-ban második nekifutásra már egy PlayStation-ös port is készült, Dead or Alive ++ címmel, javított grafikával és mozgásokkal.

A fejlesztők ezek után a Dreamcast felé fordították figyelmüket, 2000-ben pedig megjelent a Naomi játéktermi rendszerre és Dreamcastre a Dead or Alive 2, ami a kor egyik technológiai csúcsát jelentette - gyönyörű grafika, hihetetelen tempó, folyékony mozgások jellemezték a játékot, és minőségben csak a rivális Soul Calibur tudta leelőzni a játékot, még ha az eladások nem is ezt mutatták. A Dead or Alive 2 többszintű pályákat vezetett be, az ellenfelünket pedig egyre lejjebb lökhettük, ami nem csak változatos háttereket jelentett, de sebezte is azt a felet, aki nem a lábán landolt az új szinteken. A DC-s verzió mellett megjelent a PlayStation 2-es Dead or Alive 2 is, de ez a verzió nem futott olyan szépen és látványosan, mint a DC-s verzió, a fejlesztők ugyanis ekkoriban még nem tudták megfelelően kihasználni a PS2 teljes kapacitását.

Dead or Alive Dead or Alive 2
A Tecmo/Microsoft megegyezés következtében ezek után az exkluzivitás kora köszöntött be: jó ideig csak és kizárólag az Xbox (és később az Xbox 360) birtokosai férhettek hozzá a Dead or Alive szoftverekhez. Az Xbox nyitására egy Dead or Alive 3-al készültek, ami valami eszméletlen látványvilágot nyújtott (és ekkor már szebb volt, mint a rivális Tekken 4, Tekken Tag, vagy akár a Soul Calibur II), cserébe azonban tartalmilag elmaradt a második résztől, amit a rajongók joggal nehezményeztek. Ez az epizód ettől függetlenül a sorozat egyik legnépszerűbbje lett, és több, mint 1 millió példány fogyott belőle. Ezek után a Tecmo visszatért a második részhez, és Xbox-ra megjelent a DoA Ultimate, ami a Saturnos első rész portját és a második rész felturbózott, online-nal ellátott változatát tartalmazta.

A jelenlegi konzolgenerációba 2006-ba lépett be a DOA, méghozzá a negyedik résszel, ami különösen az új grafikus motor és a stabil, szolidan kialakított online játékmódok miatt kapott komoly dicséreteket - bizonyos funkciói máig nem számítanak elavultnak, több mint fél évtized elmúltával. A Dead or Alive sorozat a fenti, számozott epizódok mellett még néhány hordozható epizódot és egy Xtreme alnévre hallgató mellékszálat is kitermelt magából - ez utóbbi inkább a csajokra és a minél lengébb bikinikre koncentrál, nem pedig a bunyózásra: éppen ezért egészen más közönségnek készült.

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Garanciális feltételek Bezárás
Garanciális feltételek
  • Garanciális feltételek

    • Gépek
      Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél (más néven jótállási jegy) megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

    • Játékok
      Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.

  • Szavatossági jogok, jótállás
    Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, illetve a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget. A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt szervizünk javítja meg az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A vevő törvényben meghatározott szavatossági jogait, annak meghatározott sorrendjében, a törvény adta keretek között érvényesítheti. Így a vevőt kijavítás, kicserélés, árleszállítás vagy elállás illet meg. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye! A vevő, a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül köteles kifogását cégünkkel közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

  • Garanciaidő
    Új gépek esetén: 12 hónap
    Új Microsoft gépek esetén: 12 + 12 hónap
                          12 hónap teljes körű garancia
                          12 hónap alaplapi garancia
    Új kiegészítők esetén: 6 hónap
    Új szoftverek esetén: 12 hónap
    Használt termékek esetén típustól függetlenül 1 hónap
    Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál

    A termékekre vonatkozó garanciaidőket mindig megtalálod a termék adatlapján. A sztenderd garanciaidőtől a gyártók a fogyasztó javára eltérhetnek. Emiatt lehetséges, hogy a termék adatlapján ezektől eltérő időintervallumot találsz! Ha az adatlapon nincs feltüntetve a garanciaidő, akkor az itt találhatóak érvényesek!

  • Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeg kiegyenlíthető utánvétellel készpénzben, a rendelt termék átvételekor vagy weboldalunkon bankkártyával a megrendelés leadását követően is.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód* Biztonsági kód
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód* Biztonsági kód
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód* Biztonsági kód

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére