Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!
Szavazz Ránk az Ország Boltja szavazáson!

Need for Speed Shift PS3 használt

Need for Speed Shift PS3 használt
Státusz: Nem rendelhető
Platform: PlayStation 3
Korhatár: 7 év felett
Jótállás: 12 hónap
Stílus: Verseny
Nyelv: magyar felirat
NEM RENDELHETŐ
A Need for Speed Shift PS3 használt már nem kapható.
Nézd meg bal oldalon, hogy a korábbi Need for Speed Shift PS3 használt vásárlói miket szereztek be nálunk.
Lentebb pedig ajánlunk neked néhány hasonló stílusú játékot, melyek között szintén érdemes szétnézned.

Nézz szét raktáron lévő verseny játékaink között:

Bruttó ár:
13490 Ft
Státusz:
Raktáron
 
-36%
-36
Eredeti ár:
6990 Ft
Bruttó ár:
4490 Ft
Státusz:
Raktáron
 
-36%
-36
Eredeti ár:
5490 Ft
Bruttó ár:
3490 Ft
Státusz:
Raktáron
 
Használt játék visszaszámítás 80%-os áron!
figyelem Felhívjuk figyelmedet, hogy használt termékeink kipróbált, tökéletesen működő termékek, melyekre természetesen minden esetben jótállást is vállalunk! Erre a termékre a jótállás 12 hónap.

Need for Speed Shift PS3 használt ISMERTETŐ, LEÍRÁS:

1994 óta gyakorlatilag töretlen népszerűségnek örvend az Electronic Arts előbb külsős, majd felvásárlás után belsősnek számító fejlesztése, a Need for Speed sorozat. Az első 3-4, a sorozatban megjelent játék mind-mind megegyezett abban, hogy dögös, gyors autókat irányítottunk kötetlenül, általában nyílt terepen, látványosabbnál látványosabb tájakon versenyezve. Mindezek után a Motor City Online szerepében egy MMO-kikacsintás következett, mielőtt beindult a PlayStation 2-korszak, amit egy Hot Pursuit 2 után az Underground “alszéria” bemutatkozása követett. Ezzel új irányba indult el a Need for Speed, hiszen az éjszakai versenyzés, a tuningolás, és a városi vezetés vette át a szabadban, nappal autókázás helyét. Hogy kinek mennyire tetszett a változás, az más kérdés. Hogy a sorozattal valami nem volt rendben, az a hasonló témájú, de minőségileg ugrást már nem, hibákat annál inkább prezentáló folytatás megjelenésekor vált nyilvánvalóvá. Valaminek történnie kellett a tragikusan gyenge Pro Street / Undercover után – ez a valami pedig egy új fejlesztőcsapat, egy új koncepció: a Shift.

Az új fejlesztőcsapat az a Slightly Mad Studio lett, amelyik az átnevezés előtt Blimey! Games néven többek között a GTR, GTR 2, és a GT Legends fejlesztésében vállalt szerepet – ez utóbbi kijelentésért mondjuk a SimBim erősen fontolgatta, hogy bepereli a csapatot, mindenesetre az jól látszik, hogy a Need for Speed Shift fejlesztői nem is annyira az árkád versenyzés világából, de annál inkább a szimulátorok területéről érkeztek: ez pedig magával hozza a drasztikus irányváltás lehetőségét, amire az NFS szériának már egy ideje szüksége van. 

A Shift három, egymástól alaposan eltérő vezetési modellt kínál a játékosoknak. A legkönyebb, egyben a leginkább felhasználóbarát még nem veszi el a visszatérés lehetőségét azoktól, akik egyszer-egyszer kicsúsznak, továbbá ez a nehézségi fokozat az, amit a kontrolleres irányítást szem előtt tartva alakítottak ki. A második szigorúbb, keményebb, és kontrolerrel is, kormánnyal is jól játszható – a főbb különbség a ténylegesen szimulátorokra hajazó harmadik, kormánnyal való irányításra tervezett nehézségi fokozat jelenléte. A csapat “Ferrari Project” című játékában lévő fizikai motor került alaposan feltuningolva bele a SHIFT-be, a kerék fizikájáért pedig a Richard Burns Rally-ból ismert Eero Piitulainen engineje lesz felelős. Nézzük a tartalmi részt, ezen a fronton sem lesz okunk a panaszra: hetvenkét licenszelt, létező autóval szállhatunk be a virtuális ringbe, a pályák nagy része pedig létező európai/amerikai versenypálya, néhány elképzelt versenypályával és a kötelező, de ebben a részben nem domináló városi versenyekkel. A karrier módban százhúsznál is több “Event” vár arra, hogy teljesítsük, és az egyetlen dolog, ami jelenleg ködös, az a multiplayer. Egy-két nyilatkozatban szó volt arról, hogy lesznek online módok, de túlságosan nagy fókuszt a játék eme aspektusa nem kapott: erős egy hét múlva fog tehát kiderülni, hogy mennyire szeretnék kitolni a Need for Speed Shift várható élettartamát. Multiplayer vagy singleplayer: az új Need for Speed jól láthatóan kitörni készül az “autózz, festegess, száguldozz” saját maga által megásott gödrébe, és bár az autóversenyzés központi téma, az autókat pedig mind külső, mind belső tuning segítségével turbózhatjuk, a lényeg ezúttal egy komolyabb, felnőttesebb vezetési élmény és látványvilág lesz.

A kérdés: érdemes-e ajándékba venni a Need for Speed Shift-ett, és ha igen, kinek ajánlott? A Need For Speed Shift ha nem is a legfiatalabb korosztálynak ajánlható játék, de azért a 13-14 év fölötti fiúk között bizony akadhat majd rajongója szép számmal. A játék “szimulátor”, így az autók vezetését alaposan ki kell tanulni, nem fog elsőre menni, így a könnyű szórakozást kedvelő gyermekek nem fogják túlzottan szeretni – nekik érdemesebb lesz más autós játékokkal játszani. Ha azonban a családban van valaki, aki csak egy picit is vonzódik a komolyabb autóversenyekehez, a veezetéshez, akkor nem nyúlhatunk mellé a Need for Speed Shift-el, ami ebbe a világba vezeti el a játékosokat.

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Megjelent a Need for Speed Shift!
Need for Speed SHIFT - magyar nyelv, extrák
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeg kiegyenlíthető utánvétellel készpénzben, a rendelt termék átvételekor vagy weboldalunkon bankkártyával a megrendelés leadását követően is.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód*

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére