Call of Duty: Black Ops 2 PS3 használt

Call of Duty: Black Ops 2 PS3 használt
Státusz: Nem rendelhető
Platform: PlayStation 3
Korhatár: 18 év felett
Jótállás: 1 hónap
Stílus: FPS
NEM RENDELHETŐ
A Call of Duty: Black Ops 2 PS3 használt már nem kapható.
Nézd meg bal oldalon, hogy a korábbi Call of Duty: Black Ops 2 PS3 használt vásárlói miket szereztek be nálunk.
Lentebb pedig ajánlunk neked néhány hasonló stílusú játékot, melyek között szintén érdemes szétnézned.

Nézz szét raktáron lévő fps játékaink között:

-56%
-56
Eredeti ár:
7990 Ft
Bruttó ár:
3490 Ft
Státusz:
Raktáron
 
-45%
-45
Eredeti ár:
9990 Ft
Bruttó ár:
5490 Ft
Státusz:
Raktáron
 
Bruttó ár:
3490 Ft
Státusz:
Raktáron
 
Használt játék visszaszámítás 80%-os áron!
figyelem Felhívjuk figyelmedet, hogy használt termékeink kipróbált, tökéletesen működő termékek, melyekre természetesen minden esetben jótállást is vállalunk! Erre a termékre a jótállás 1 hónap.

A csomag tartalma:

- Call of Duty: Black Ops 2 szoftver

Call of Duty: Black Ops 2 PS3 használt ISMERTETŐ, LEÍRÁS:

CALL OF DUTY: BLACK OPS 2 - ISMERTETŐ:

Idén sem maradunk Call of Duty játék nélkül, a legújabb epizódért pedig ezúttal ismét a Treyarch fejlesztőcsapata felel. A csapat most alaposan kitett magáért, hiszen sikerült a világot meglepni a Black Ops 2 bejelentésével: a játék két párhuzamos történetszálat tartalmaz majd, amiből csak az egyik játszódik a már jól ismert hidegháborús környezetben. A másik szál ugyanis egy elképzelt közeljövőben, 2025-ben játszódik, ahol a konfliktusok a szokásosnál is hidegebb, kegyetlenebb események, nem ritkán emberi irányítás nélküli gépek és hihetetlen erejű fegyverek okoznak hatalmas pusztítást a lakott területeken vagy a háborús övezetekben.

A Black Ops 2 meglepetései nem merülnek ki a történetben, hiszen a fejlesztők jó néhány COD-hagyományt felborítottak: idén először lesznek olyan küldetések a játékban, amelyeknek végigjászásonként csak egyszer futhatsz neki, a teljesítményed függvényében pedig változnak a játékban lévő erőviszonyok is. Mindezek mellett természetesen ismét visszatér a tartalmas többjátékos üzemmód, fullos kampányt kap a Zombies játékmód, és továbbfejlesztett grafikus motor dübörög a Black Ops 2 eseményei alatt - jól látható tehát, hogy idén novemberben sem fogunk unatkozni. Ha szeretnél bővebben megismerkedni a Black Ops 2 rendszerével és történetével, akkor olvass tovább!


CALL OF DUTY: BLACK OPS 2 - RÉSZLETES LEÍRÁS :

A világ legnépszerűbb belsőnézetes lövöldözős játékszériája, a Call of Duty idén novemberben is teljesen új résszel jelentkezik majd. A megszokott menetrendet követve az idei játékot a veterán Treyarch csapata fejlesztette. A Call of Duty: Black Ops 2 bejelentésere szinte mindenki joggal számíthatott, a Treyarchnak azonban mégis sikerült mindenkit meglepnie: a Black Ops 2 teljesen új irányba indult el, aminek következtében az egyik legjobban várt Call of Duty játék lett belőle, alig néhány hónap leforgása alatt.

A Black Ops 2 két, egymással párhuzamosan futó történetszálat tartalmaz. Az egyikben az eredeti Black Ops főszereplőjét, Alex Masont irányíthatjuk majd, a hidegháború utolsó évtizedeiben, ahol külsős háborúkba avatkozhatunk majd bele (az eddig ismert és megerősített helyszínek közt Afganisztán és Közép-Amerika szerepel). A nagy meglepetést a játék bejelentésekor az okozta, hogy a Black Ops 2 másik történetszála a nem túl távoli jövőben, 2025-ben játszódik. Egy cybertámadás következtében a kínai tőzsde összeomlott, amire Kína úgy reagált, hogy nemes egyszerűséggel kivonta a legritkább nemesfémeit a nemzetközi piacról, egyfajta globális válsághelyzetet kialakítva - az ezt követő évek pedig egy második nagy Hidegháborút eredményeztek. A Black Ops 2 jövője kegyetlen, szomorú és legfőképp hideg: a bevetéseket legtöbbször emberi pilóta nélküli masinákkal, kihelyezett drónokkal és egyéb újszerű technológiákkal követik el , az emberi tényező pedig egyre jelentéktelenebbnek tűnik - kivonni azonban mégsem tudjuk magunkat a harcokból. A Black Ops 2 jövőjében a főhősünk Alex Mason fia, David Mason - így kapcsolódik hát össze múlt és jövő. A Treyarch fejlesztői korábban nem látott meglepetéseket, a hollywoodi filmeknél csavarosabb, izgalmasabb fordulatokkal teli sztorit igérnek - az eddig látottak alapján pedig mindez nem tűnik alaptalan igéretnek.



A Call of Duty sorozattal kapcsolatban sokan megfogalmazták azt a kritikát, hogy az évről évre érkező részek története bár a tartalmat tekintve mindig tudott izgalmakat okozni, a fejlesztők mégsem próbálták meg felrázni a történetmesélés menetét. A Black Ops 2 most alaposan változtat majd ezen: az idei epizód az első olyan, amiben cselekedeteink nem csak egyetlen előre meghatározott irányba sodorhatják az események menetét, hanem több végkifejlet is lehetséges lesz. A kampány során többször találkozhatunk úgynevezett Strike Force küldetésekkel, ahogy egy ember nélküli harci eszközt (vagy felderítőt, a küldetéstől függően) irányíthatunk majd. A Strike Force missziók különlegessége abban rejlik, hogy csak egyszer lehet őket megpróbálni, az eszköz elvesztése (tehát a "halál") pedig a misszió elbukását jelenti - ebben az esetben pedig a történet szépen megy tovább, azt feltételezve, hogy ezt a küldetést sikertelenül hajtottuk végre. Ha szeretnénk a legjobb végkifejletet megismerni, akkor minden Strike Force küldetést a lehető legjobban kell teljesítenünk - így máris értelmet nyer majd a többszöri végigjátszás is.

Természetesen visszatérnek majd a többjátékos játékmódok is, amelyek sikere az elmúlt fél évtizedben töretlen volt. A Treyarch a szokásos online játékmódok mellett egy továbbfejlesztett Zombies részleget kínál majd, amelyek végre a játék multiplayeres engine-jén futnak majd, így masszívabb többjátékos tartalmat is tudnak hozzájuk készíteni. Ennek eredménye, hogy a Zombies kampányt nem csak négy, de egyből nyolc fős ko-operatív módban is végig lehet majd játszani. A Call of Duty játékok legerőteljesebb eleme mindig a multiplayer volt, az egyes epizódokat éveken át több millió ember játszotta: a Black Ops 2 nem akar kilógni a sorból, és ismét finomított játékegyensúlyt, alaposan kicsiszolt és jól játszható pályákat igér majd, a megjelenés után pedig rendszeresen érkeznek majd új tartalmak, pályák a játékhoz.

CALL OF DUTY: BLACK OPS 2 - MULTIPLAYER BEMUTATÓ:

A Call of Duty multiplayere hihetetlen népszerűségnek örvend már több, mint fél évtizede. Ennek a népszerűségnek több oka is van, de leginkább két dologra vezethető vissza: az egyik a megállás nélküli, szupergyors játékmenet - a másik pedig a folyamatos fejlődés, szintlépés, és persze az ezek által megszerezhető új extrák, amelyek egészen új, korábban nem látott mélységet adtak a játékoknak. A Perkek és a Kill Streakek rendszere igen érdekes ízt kölcsönzött a játéknak, az eltelt néhány évben azonban egyre többen érezték úgy, hogy ideje lenne újítani, a csapatjáték és az összedolgozás felé terelni a játékosokat. A Treyarch fejlesztői alaposan átgondolták a rendszer hiányosságait, majd egy teljesen új multiplayer rendszerrel álltak elő.

A Call of Duty: Black Ops 2 többjátékos módjaiban alapvetően hasonló játékélményben lesz majd részed, mint a korábbi részekben - tehát nem kell mindent újratanulnod. A meccsek köré épített keret azonban most teljesen új. Búcsút mondhatsz a kasztok jól bevált, de már nem túl újszerű rendszerének: a Black Ops 2-ben saját loadoutokkal rendelkezel, ahová magad választhatod ki a fegyvereket, kiegészítőket, gránátokat. Saját játékstílusod határozza majd meg, hogy milyen eszközök állnak majd rendelkezésedre a harcban - az új rendszer pedig szinte semmilyen megkötést nem ad, így teljesen új kombinációk születhetnek majd. Ahogyan léped majd a szinteket a Black Ops 2 multiplayerében, úgy nyílnak meg az üres slotok (a maximális érték 10 - ennyi eszközt vihetsz magaddal egyszerre újjászületésenként.), és úgy férhetsz hozzá az újabb fegyverekhez, gránátfajtákhoz, kiegészítőkhöz. Most már nem pontokból veszed ezeket, hanem az erősebb cuccok magasabb szinthez vannak kötve - ha azt eléred, akkor máris kiválaszthatod, és elhelyezheted saját loadoutodban.


Ez a változtatás igen komoly következményekkel jár, hiszen mostantól kezdve mindenki tud majd az ellenfeleknek meglepetéseket okozni. Ezzel persze még mindig nincsen vége az újdonságoknak: a fejlesztők elbúcsúztatják a Kill Streak rendszerét, helyét pedig a Score Streak veszi át. A Score Streak lényege, hogy a játékban nem csupán az ellenfeleket megölve fejlődhetsz, hanem akkor is, ha az adott misszió feladatait hajtod végre. Sőt, adott esetben duplán érdemes követni az objektívákat: egy zászló hordozása közben minden kill dupla pontként járul hozzá a Score Streakedhez. Érdemes lesz tehát figyelni társaidra, követni őket, és csapatként játszani, hiszen ilyenkor mindannyian jobban jártok majd: egy-egy objektíva teljesítése jóval több ponttal jutalmaz majd titeket, mint akár tíz-tizenöt kill ugyanannyi idő alatt. A cél a minél magasabb Score Streak összehozása: igen ám, de ezúttal a halál lenullázza a Streak aktuális értékét (és az ezzel járó pont-sokszorozó bónuszokat is)! Ennek a változtatásnak köszönhetően érdemes lesz ésszel előrehaladni, hiszen máris értékes lesz az életed, ha egy magasabb Score Streak pontszámnál jársz. Az a játékos tehát, aki egy élettel több percen keresztül életben marad, teljesítve az adott pálya objektíváit, de kevés killel, az többet fejlődhet és jobb pontszámmal végezhet a meccs végén, mint az, aki rengetegszer lőtt le ellenséges játékosokat, de maga is sokszor halálozott el. Vége van tehát azoknak az időknek, amikor kamikaze módra rontottak egymásnak a játékosok: a Black Ops 2 többjátékos módja erősen a csapatjátékra, egymás segítésére, és a jól átgondolt harcokra épít.

Ha tehát veterán Call of Duty-játékos vagy, akkor jól láthatod, hogy a Black Ops 2 alaposan felrázta a sorozat multiplayerének állóvizét, és idén komoly meglepetéseket tartogat a legnagyobb veteránok számára is. Ha pedig még nem játszottál a korábbi részekkel, akkor készülj arra, hogy a Call of Duty multiplayere szinte azonnal magába szippant majd, ha csak egy kicsit is fogékony vagy az online lövöldözésre - az idei epizódra tartogatott új funkciók miatt pedig nem is baj, ha a korábbi részek kimaradtak, hiszen így haszontalan "rossz szokások", berögződések nélkül tudod majd megtanulni a pályákat, a taktikákat, a különböző játékmódokat. Készülj, hogy a Black Ops 2 multija hosszú hónapokon át nem ereszt majd!

CALL OF DUTY - EGY IGAZI SIKERTÖRTÉNET:

A Call of Duty sorozat ma már méltán számít minden idők legnépszerűbb FPS szériájának. Nap mint nap játékosok milliói veszik elő a játékot újra és újra, Xbox 360, PlayStation 3 és PC platformokon, de még a Wii-s változatok is több milliós eladásokkal büszkélkedhetnek. Nem mindig volt azonban így: erős egy évtizeddel ezelőtt a Call of Duty hardcore, de nem túl sok játékos által ismert fps volt, realista lövöldözéssel és szigorúan Második Világháborús témákkal.

Call of Duty Call of Duty 2 Call of Duty 3

Az Infinity Ward fejlesztőcsapata 2003 végén jelentette meg az első Call of Dutyt, ami a Quake 3 felturbózott grafikus motorjára támaszkodott - ez a grafikus motor akkoriban igen népszerűnek számított. A realistább megközelítésű lövöldözést keverték a II.Világháborúra jellemző fegyverekkel és hangulattal: az eredmény egy sikeres, elismert pc-s játék lett. Az Infinity Ward az itt szerzett tapasztalatokat egy 2005-ös, immáron több platformra is megjelenő Call of Duty 2-vel kamatoztatta. A Call of Duty 2 kihasználta azt, hogy az Xbox 360 nem rendelkezett átütő erejű belsőnézetes lövöldével, így sikerült egy piaci rést minőségi módon betömni: a COD2 rengeteget fejlődött az elődhöz képest a játékmenet, a mesterséges intelligencia és persze a multiplayer tekintetében is. Az Infinity Ward ezek után visszavonult, hogy valami teljesen újat alkosson a Call of Duty neve alatt, a trilógia harmadik részét pedig kiadták az Activision egyik ismertebb csapatának, a Treyarchnak. A 2006-ban megjelenő Call of Duty 3 még mindig a Második Világháború történéseit dolgozta fel - ez a téma ekkoriban már egyre jobban kezdett kifáradni, így már egyértelmű volt, hogy változtatásra márpedig szükség van.

CoD: Modern Warfare CoD: Modern Warfare II CoD: Modern Warfare III

A sorozat történetében 2007 ősze fordulópontnak számított: ekkor jelent meg ugyanis a Call of Duty: Modern Warfare. A Modern Warfare egy "mindent vagy semmit" lépés volt az Infinity Wardtól: elbúcsúztak a történelmi csatáktól, elbúcsúztak a korábban hagyományosnak mondott játékmenettől, és alaposan átalakított multiplayer módokkal készültek a játékosok millióira. A játékosok pedig jöttek, és élvezték a játék minden percét: a Modern Warfare megjelenése egy fordulópont volt a műfaj számára. A Modern Warfare története és játékmenete annyira újszerű volt, annyira új megoldásokat alkalmazott (gondolunk itt az események interaktív alakulására, arra, ahogyan végigvezetnek minket a kijelölt utakon, ahogy mindig történik [i]valami[/i] a képernyőn, ahogy mindig van min izgulni - és amilyen tempóban haladunk előre a kalandban), hogy ezek után nehéz volt elképzelni, hogy hová lehet még fejlődni innen. Pedig volt hová: a több mint tíz milliós eladások után ismét egy Treyarch epizód, a Call of Duty: Black Ops jelentkezett, méghozzá ismét egy történelmi feldolgozással (ekkor még nem tudott a csapat felkészülni az új stílusra). Az Infinity Ward még tovább ment a 2009-es Call of Duty: Modern Warfare 2-vel, hiszen a játék szinte minden eladási rekordot megdöntött, és a kritikusok szerint is a generáció egyik legjobb játéka lett. A Modern Warfare 2 ekkorra igazi jelenséggé vált, amit lehetett szeretni, lehetett utálni, de kevesen maradtak közömbösek iránta.

A sorozat ezek után még két részt élt meg: az egyik a 2010-es Call of Duty: Black Ops, ami a Treyarch legnagyobb dobása volt, hiszen végre ők is szakítottak a Második Világháború témájával, hogy inkább a hidegháború katonai eseményeinek egy részét dolgozzák fel. A Black Ops jó irányba haladt, hiszen már jellemző volt rá minden, ami a Modern Warfare epizódokban annyira szerethető: pörgős tempó, izgalmas történet, tartalmas és legfőképpen a jól játszható multiplayer! A sorozat ekkor egy alaposabb átszervezésen ment át: az Infinity Ward csapatából egy kirobbant belsős botrány következtében a vezető programozók kiléptek, és vitték magukkal a csapat egy részét. Emiatt a Modern Warfare 3 (2011) már egy közös project volt, amibe az Infinity Ward mellett a Sledgehammer Games csapata is besegített. A Treyarch számára azonban ez hatalmas lehetőség volt, hogy végre a rivaldafénybe kerülhessenek: a legújabb, 2012 őszén megjelenő Black Ops 2 szintén a nem túl távoli jövőbe kalauzolja majd el a játékosokat - a modern technológia hideg és kegyetlen hatékonysága vár Rád!

CoD: Black Ops
CoD: Black Ops 2

BLACK OPS 2: SZIGORÚAN FELNŐTT JÁTÉKOSOKNAK!

Vannak dolgok, amiket nem lehet elégszer elmondani, hogy biztosan mindenki tisztában legyen velük. Ilyen például az, hogy a legerőszakosabb videojátékok egész egyszerűen nem valók egy tinédzser kezébe. A Call of Duty: Black Ops 2 agresszív erőszakot, kegyetlenséget, káromkodást és gyakran komoly morális dilemmákat hoz fel - ezek mind-mind remek eszközök arra, hogy a felnőtt játékosok elgondolkozzanak az emberi kegyetlenségen és a háború erején, egy fiatalabb játékos azonban nem biztos, hogy normálisan fogadja majd a látottakat - és akkor még nem is beszéltünk az interaktivitásról. Éppen ezért kérünk mindenkit arra, hogy 18 éven aluli játékosoknak semmiképp ne adja oda a játékot: a Black Ops 2 felnőtteknek való szórakozás, nem alaptalanul.

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeg kiegyenlíthető utánvétellel készpénzben, a rendelt termék átvételekor vagy weboldalunkon bankkártyával a megrendelés leadását követően is.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód* Biztonsági kód
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód* Biztonsági kód
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód* Biztonsági kód

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére