Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!

StarCraft II: Heart of the Swarm PC Vásárlás

StarCraft II Heart of the Swarm PC
Státusz: Rendelhető
Platform: PC
Korhatár: 12 év felett
Jótállás: 12 hónap
Stílus: Stratégia
ÁTVÉTEL:
Jelenleg nincs raktáron, további információkért keresse ügyfélszolgálatunkat.
Listára

Kívánságlistára teszem
Jótállás
Elolvasom a jótállási feltételeket
Bruttó ár:
 
4.990 Ft
A termék szállítási díja: 990 Ft

STARCRAFT II HEART OF THE SWARM ISMERTETŐ:

Hamarosan megjelenik a Blizzard következő nagy dobása, a több, mint két éve készülő StarCraft II: Heart of the Swarm. A StarCraft II megjelenése előtt igen nagy vihart kavart, mikor a Blizzard bejelentette, hogy a játék nem a hagyományos alapjáték-kiegészítő ritmusban jelenik majd meg, hanem három, egyenlő fontosságú epizódként. A történet első szelete, az emberi kampányra fókuszáló StarCraft II: Wings of Liberty 2010 nyarán került a boltokba, és harminc izgalmas, változatos, több nehézségi fokozatban újrajátszható küldetést tartalmazott - hogy a multiplayerről ne is beszéljünk. A második rész Heart of the Swarm címre hallgat, és ezúttal a rovarszerű Zerg faj, és vezetőjük, Sarah Kerrigan áll a történet középpontjában. A több tucat küldetésben egy folyamatosan fejlődő hőst, egy rakás korábban nem látott egységet menedzselhetünk majd - amíg a Wings of Liberty a különböző egységek tuningolását helyezte előtérbe a pályák közt, addig itt Kerrigan tulajdonságait fejleszthetjük szintről szintre, egy szerepjátékhoz hasonlóan.

A Heart of The Swarm ezen felül egy igen igéretes valós idejű stratégiai játék lesz. A StarCraft által kínált élmény mindig is két oldalról volt megközelíthető: az egyik az izgalmas történet és a változatos, többször is újrajátszható kampány, a másik azonban a többjátékos mód. Itt ebben nem lesz hiány: a StarCraft II jelenleg az e-sports domináns versenyzője, a mai napig több millió nézővel és több száz, ezer profi játékossal: a Wings of Liberty folyamatos patchekkel és a balansz finomításával garantálta, hogy a játékosok két év alatt se unják meg ezt a játékmódot, a Heart of the Swarm pedig még ennél is tovább megy. Drasztikusan átalakított régi egységek, távozó veteránok, és teljesen új harcosok - így lehetne a legjobban összefoglalni a játék többjtékos üzemmódját. A Blizzard sokat javított a kezelőfelületen is (ez már kipróbálható a Wings of Liberty legfrissebb változataiban), így az élmény nem csak modern, de jól kezelhető is lesz majd! A Heart of the Swarm igényli az alapjáték (a StarCraft II: Wings of Liberty) meglétét, megjelenésére pedig remélhetőleg már nem kell sokat várnunk. Ha szeretnél többet megtudni a játékról, olvass tovább!
HEART OF THE SWARM: RÉSZLETES BEMUTATÓ:
A játék futtatásához a Starcraft II alapjáték szükséges!

EGYJÁTÉKOS KAMPÁNY:


A Heart of the Swarm két központi egységre osztható fel: az egyjátékos kampányra és a multiplayerre
. Az egyjátékos kampány a StarCraft II-saga második nagy fejezete, több tucat küldetéssel. A történet középpontjában ezúttal Sarah Kerrigan áll, a Zergek királynője, aki a Wings of Liberty végén - vigyázat, spoiler - Jim Raynor cselekedeteinek hatására elvesztette zerg formáját, és szinte teljesen visszanyerte emberi alakját. Jim reményeitől eltérően ez azonban nem jelenti azt, hogy az emberség is visszatért a Királynőbe: ennél nem is járhatnánk távolabb a találgatásokkal! Kerrigan pszichikus kapcsolata megmaradt a zerg seregekkel, különleges képességei pedig erősebbek, mint valaha - és ráadásul bosszúra is éhezik, méghozzá az emberi erők vezetője, Mengsk a célpontunk. Ahhoz azonban, hogy hozzá eljuthassunk, nem csupán az emberi erőkön kell átgázolni, de be kell bizonyítani a zerg alattvalóknak, hogy még mindig méltók vagyunk arra, hogy vezessük őket. A Zerg kampány lényegében Kerrigen fejlődését mutatja be, ahogy a megváltozott testében újra felfedezi képességeit és erejét, ahogy újra visszanyeri vezető pozícióját (hiszen abban a pillanatban, hogy kiütöttek minket a Wings of Liberty végén, máris új zerg vezetők jelentkezek pozícióinkra, így kisebb polgárháborút indítva). A sztori módban a pályák között lehetőségünk lesz arra, hogy folyamatosan fejlődjünk: mi dönthetjük el, hogy inkább a seregünk irányításában, azok segítésében leszünk kiemelkedően jók, vagy esetleg saját erőnket, saját képességeinket tuningoljuk olyan szintre, hogy egy masszív méretű sereg is meggondolja majd, hogy felkészületlenül megtámadja-e a Zerg Királynőt.


Természetesen a Blizzard megtartotta az előző részben bemutatkozó struktúrát: a küldetések újrajátszhatóak, több nehézségi fokozaton ugorhatunk majd nekik, ráadásul a különböző extra kihívások, opcionális alküldetések és a pályákhoz tartozó Achievementek garantálják, hogy jó pár hétre elegendő tartalmat kapunk, ha csak és kizárólag az egyjátékos kampány érdekel minket. Végül, de nem utolsó sorban itt is megtalálható lesz a gépek elleni gyors meccs, a különböző Challenge-ek opciója - ha csak gyakorolgatni szeretnénk, akkor erre most is lehetőségünk lesz.

A MULTIPLAYER:

A StarCraft II legfontosabb része egyértelműen a többjátékos módja. Bár sokan vannak, akik a játékot egyszer vagy kétszer végigjátsszák, majd többé nem veszik elő, mégis: azok, akik egyszer rákapnak a multiplayerre, hosszú éveken át nem szabadulnak majd. A StarCraft II multiplayere 2010-es megjelenése óta töretlen népszerűségnek örvend, olyannyira, hogy a valós idejű stratégiák műfajában semmilyen kihívója nem akadt az eltelt években - a DOTA-jellegű játékok kivételével, ahol azonban nincsen semmilyen sereg/nyersanyag-menedzsment. A Wings of Liberty pörgős, lendületes, és nem utolsósorban a taktikázásra építő multiplayere a legnagyobb profik által csak egy-két komolyabb kritikát kapott: a játékból hiányoztak azok az igazán érdekes és egyedi egységek és képességek, amelyek a legmagasabb szinten megkülönböztették a legjobbakat a hagyományos játékosoktól. Olyan képességekre kell gondolni, amelyeknek gyors használatához rengeteg gyakorlásra van szükség, de ha meccs közben jól használjuk őket, akkor könnyen megfordíthatjuk a dolgok állását.


A Blizzard fejlesztői tisztában voltak ezzel a kéréssel, és eleget tettek neki: a Heart of the Swarmban olyan új egységek mutatkoznak be a játék többjátékos módjában, amelyek alapjaiban rendezik majd át a játék arculatát. A Terran játékosok az első részre emlékeztető Widow Mine unitot kapják, amelyek a földbe ásva bármikor berobbanthatóak lesznek - most már mindenki a Terran ellen játszva is óvatosan fog közlekedni, ha nem akar egész seregeket elveszíteni egy óvatlan pillanatban. A Zerg játékosok a Swarm Hostot kapják, amelyek igazi ostrom-egységek, hiszen folyamatosan generálják a támadó Locustokat, akik rendületlenül próbálnak áttörni a legkeményebb falakon is. Ha a Zerg jó helyen, jó időben felállít egy Swarm Host ostrombrigádot, akkor az ellenfélnek alaposan át kell gondolnia, hogy hogyan is akar majd ez ellen védekezni. A Viper egy új varázshasználó, aminek ködjében az ellenséges seregek nem tudnak majd lőni (bizony!), és aki képes magához rántani az egységeket - ha tehát egy-egy thorra, tankra vagy colossusra építi az ellenség a taktikáját, akkor a Viper álmatlan éjszakák egész sorát okozza majd neki. A Protoss is hasonlóan trükkös új egységeket kapott: A Mothership Core új képességekkel igényel majd megfelelő figyelmet, az Oracle pedig akár hosszabb időre is megzavarhatja az ellenséges seregek bányászait. Végül búcsúzik a Carrier, helyét a Tempest veszi át, ami egy jelentős erővel bíró, földi és légi ellenségek ellen egyaránt használható repülő egység lesz. Mindezeken felül egy rakás régi egység is változik a korábbi részekben látottakhoz képest (például most már kifejleszthetünk a Reapereknek egy olyan képességet, hogy a harcon kívül gyógyuljanak, így a sérült egységeink nem válnak teljesen haszontalanná) - de a változtatások listája itt még nem végleges, hiszen a játék csak szeptember első napjaiban került a béta fázisba.

A StarCraft II: Heart of Swarm tehát minden fronton remeknek igérkezik: tartalmas, izgalmas egyjátékos kampánya, és a játékosokat az online meccsek segítségével hosszú hónapokra, adott esetben akár évekre lekötő multiplayere garantálja, hogy a StarCraft II-es ismerkedésed nem egy-két napig fog tartani. A játék megjelenése egyelőre még nem ismert - amint megtudjuk, természetesen beszámolunk majd róla.
StarCraft II Heart of the Swarm PC
EGY IGAZI E-SPORT: A STACRAFT II ONLINE MULTIPLAYERE
A StarCraft köré kiépült hatalmas rajongótábor, rendszeresen megrendezett versenyek, és a nemzetközi profi játékos-réteg egy igazi e-sport jelenséggé nőtte ki magát az elmúlt években. Az E-sportok mára egyre elfogadottabb, egyre népszerűbb, egyre ismertebb sportágnak számítanak, ahol az egyetlen különbség a hagyományos sportok és ezek között, hogy a meccsek számítógépen keresztül zajlanak. Ha itt a legjobb szeretnél lenni, akkor ugyanúgy hosszú hónapok gyakorlása előzi meg az elős meccseket, a tudatosan megtervezett, napi rendszerességgel végzett tréning, a fizikai és mentális kondíció maximális karbantartása pedig itt legalább annyira kulcsfontosságú, mint más mentális jellegű sportok esetében. A StarCraft II különös kombinációja a gondolkodásnak, a taktikázásnak, és az ügyességnek: a játékosoknak nem elég gyorsan reagálni a felmerülő helyzetekre, de precizitásra és némi előre tervezésre egyaránt szükség van.



Ha szeretnél igazán belemerülni ebbe a remek világba, ami tele van izgalommal, versengéssel, gyakorlással és meglepetésekkel, akkor nincs más teendőd, mint elkezdeni a Ladderen játszani. A Ladder a StarCraft II központi részlege: az egy az egy ellen játszott hagyományos mérkőzésről van szó, ahol öt darab selejtező mérkőzés után elhelyez téged a játék a ligák valamelyikében, majd elkezdődhet a gyakorlás. Aggodalomra nincs ok, hiszen minden meccs után átértékeli jelenlegi helyezésed a rendszer, és igyekszik veled egyező szintű ellenfeleket biztosítani. A StarCraft II-es karrierek kezdetén érdemes kiválasztanod az egyik fajt a három közül, és azzal gyakorolni. Az első lépés a "hotkeyek" (gyorsbillentyűk) megtanulása lesz: szinte senki nem használja a képernyőn lévő ikonokat, hanem inkább a billentyűzet adott gombjainak használatával adja ki a parancsokat az egységeknek. Ezek után jöhet a különféle stratégiák, a buildek megtanulása - buildnek nevezzük azt a sorrendet, amiben az egységeket és az épületeket legyártjuk a játék első pár percében: a különböző buildek más és más játékstílusokat és taktikákat tesznek lehetővé az ellenfél fajától és az éppen választott pályától függően. Ne csüggedj, ha kikapsz: a replay funkció használatával mindig megnézheted, hogy mit tettél rosszul, vagy hogy az ellenfél milyen taktikára épített. Fontos, hogy a ladderen lejátszott mérkőzések miatt kár lenne aggódni vagy idegeskedni: az ott elért győzelem nem annyira fontos, mint a valódi játéktudásunk, amit az esetleges tétmeccsek során, vagy úgy általában mozgósítani tudsz. Akármilyen tapasztalt is leszel, mindig lesznek játékosok, akik csak egy-egy nehezen felfedezhető, de roppant nehezen védhető technikát ismételnek újra és újra - ők most lehet, hogy nyertek, de a játéktudásuk meg sem közelíti azokét, akik "valódi" stratégiák használatával nyernek.



És hogy honnan kellene megtanulnod az új taktikákat? Hol tudod figyelemmel kisérni az éppen aktuális buildeket, technikákat, és hol láthatod a legprofibb játékosokat meccsek közben? A StarCraft II köré kiépült közösség megannyi csatornán keresztül kommunikál egymással, a játékosok és a nézők számára pedig nagyon egyszerű módszerek állnak rendelkezésre, hogy mindig megnézhessék az éppen zajló rendezvények meccseit. A profi StarCraft II-kommentátorok gyakran saját Youtube-csatornákat üzemeltetnek, ahol rendszeresen elemzik az éppen zajló meccseket, vagy éppen csak simán olyan videókat tesznek közzé, amelyek segíthetnek a kezdő és a haladó játékosoknak egyaránt abban, hogy jobb játékosokká váljanak. A legnépszerűbb ilyen kommentátorok a teljesség igénye nélkül: Sean 'Day 9' Plott, aki a népszerű Day 9 Daily sorozatával heti ötször jelentkezik új egy órás videókkal, amiben folyamatosan nyomon követi az aktuális StarCraft II-es taktikákat, a cél pedig mindig a fejlődés! A másik leghíresebb kommentátor-páros Tasteless és Artosis, akiket a dél-koreai GomTV.Net oldalán találhatsz meg: ők kommentálják élőben a rendszeresen, hazai időben hétköznap délelőttönként zajló GSL Championship CODE S mérkőzéseket. Ezen felül még ott van a TeamLiquid, a legnagyobb StarCraftos közösségi oldal, ahol nem csupán egy szerteágazó fórumot találhatsz, de kalendárium jelzi az éppen közeledő meccseket, és szinte mindig több, éppen streamelő játékos meccseit is élőben - és ingyen - megnézheted.

Ha pedig nincsenek versenyző ambícióid, akkor sem kell csüggedni: a StarCraft II úgy lett felépítve, hogy egy egészen minimális alapismeret megszerzése után legalább annyira fogod élvezni a kommentátorok közreműködésével leadott StarCraft II-es meccseket, mintha a kedvenc sportágad aktuális versenyeit láthatnád - azzal a hatalmas különbséggel, hogy a játék e-sport mivolta miatt ez még jelenleg egy jóval rugalmasabb, szabadabb, kötetlenebb sportág, a szigorú szabályozások és az egyéb, a játékosok és a nézők számára nem túl kedvező kötöttségek nélkül. Ha kíváncsi vagy erre az e-sport mizériára, és szeretnél belekóstolni magad is, akkor csak kattints rá a fentebb említett források valamelyikére, nézz meg egy-két meccset és már láthatod is, hogy miért van ekkora felhajtás a StarCraft II körül!
A MAXIMÁLIS VÉDELEM ÉRDEKÉBEN HASZNÁLJ AUTHENTICATORT!
A Blizzard felhasználói a World of Warcraft hatalmas sikerei óta a hackerek és a goldfarmerek első számú célpontjává váltak: ha egy nyugati pc-t sikerült megfertőzni valamilyen kártevővel, az jó eséllyel egy World of Warcraft account/jelszó párost küldött vissza a hackernek, amit súlyos pénzekért cserébe lehetett eladni a különböző cserebere-oldalakon. Az erős jelszó már nem maximális védelem a keyloggerek és a különböző vírusok korában: az Authenticator használatakor a fizikailag a kezünkben lévő, vagy a mobilra letöltött programunk segítségével egyedi kód készül minden belépéskor, amit a hacker már nem tud eltulajdonítani.

minimális rendszerkövetelmény:

CPU:
2.6 GHz Pentium IV or equivalent AMD Athlon processor
RAM:
1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista/Windows 7 users, 2 GB for Mac users)
GPU:
128 MB PCIe NVIDIA GeForce 6600 GT or ATI Radeon 9800 PRO video card or better
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP/Windows Vista/Windows 7 (Latest Service Packs) with DirectX 9.0c
Tárhely:
12 GB available HD space
Felbontás:
1024X720 minimum display resolution
ODD:
DVD-ROM drive
Hálózat:
Broadband Internet connection
 

ajánlott rendszerkövetelmény:

CPU:
Dual Core 2.4Ghz Processor
RAM:
2 GB RAM
GPU:
512 MB NVIDIA GeForce 8800 GTX or ATI Radeon HD 3870 or better
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows Vista/Windows 7
Tárhely:
12 GB available HD space
ODD:
DVD-ROM drive
Hálózat:
Broadband Internet connection

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Garanciális feltételek Bezárás
Garanciális feltételek
  • Garanciális feltételek

    • Gépek
      Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél (más néven jótállási jegy) megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

    • Játékok
      Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.

  • Szavatossági jogok, jótállás
    Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, illetve a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget. A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt szervizünk javítja meg az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A vevő törvényben meghatározott szavatossági jogait, annak meghatározott sorrendjében, a törvény adta keretek között érvényesítheti. Így a vevőt kijavítás, kicserélés, árleszállítás vagy elállás illet meg. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye! A vevő, a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül köteles kifogását cégünkkel közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

  • Garanciaidő
    Új gépek esetén: 12 hónap
    Új Microsoft gépek esetén: 12 + 12 hónap
                          12 hónap teljes körű garancia
                          12 hónap alaplapi garancia
    Új kiegészítők esetén: 6 hónap
    Új szoftverek esetén: 12 hónap
    Használt termékek esetén típustól függetlenül 1 hónap
    Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál

    A termékekre vonatkozó garanciaidőket mindig megtalálod a termék adatlapján. A sztenderd garanciaidőtől a gyártók a fogyasztó javára eltérhetnek. Emiatt lehetséges, hogy a termék adatlapján ezektől eltérő időintervallumot találsz! Ha az adatlapon nincs feltüntetve a garanciaidő, akkor az itt találhatóak érvényesek!

  • Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeget készpénzben, a rendelt termékek átvételekor kell kiegyenlíteni.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód*

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére