Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!

Need For Speed Most Wanted PC (Most Wanted 2012)

Need For Speed Most Wanted PC (Most Wanted 2012)
Státusz: Rendelhető
Platform: PC
Korhatár: 16 év felett
Jótállás: 12 hónap
Stílus: Verseny
ÁTVÉTEL:
Jelenleg nincs raktáron, további információkért keresse ügyfélszolgálatunkat.
Listára

Kívánságlistára teszem
Jótállás
Elolvasom a jótállási feltételeket
Bruttó ár:
 
2.990 Ft
A termék szállítási díja: 990 Ft

NEED FOR SPEED: MOST WANTED 2012: ISMERTETŐ

Nagyjából tíz évvel ezelőtt, amikor a Burnout a második résszel valami igazán fergeteges autókázást hozott el a műfaj rajongói számára, még álmodozni sem mertünk arról, hogy a játék fejlesztőcsapata, a Criterion Games egyszer olyan hatalmas sorozatok újabb és újabb részei mögött állhat majd, mint a Need For Speed. A Need For Speed, ami már látott szebb időket az első részekkel, majd megpróbálta újra megtalálni önmagát, több-kevesebb sikerrel. A változást az Electronic Arts új stratégiája hozta el néhány évvel ezelőtt: az akkor már az EA részeként operáló Criterion Games került a volán mögé a Need for Speed: Hot Pursuit-al, a játék pedig sokak szerint az elmúlt tíz év legjobb Need for Speed játéka lett, és remekül ötvözte a Criterionra jellemző száguldást és ütközéseket az NFS dögös járgányaival és hangulatos tálalásával.

Nem csoda tehát, hogy két év szünet következett, ami alatt a Criterion fejlesztői lázasan azon dolgoztak (és dolgoznak még egészen a játék megjelenése előtti hetekig), hogy a következő játékuk is hasonló sikereket érjen el a kritikusok és a játékosok szemében egyaránt. Az új rész címe nem más, mint Need for Speed: Most Wanted. A Most Wanted a modern NFS játékok egyik legjobbja volt 2005-ös megjelenésekor, az akkori grafikai csúcsot képviselő játék legfontosabb eleme pedig az volt, hogy az illegális utcai versenyek békés kezdet után egyre extrémebbé válnak, ahogy a rendfenntartó erők is belépnek a pályára, és különböző, egyre komolyabb akadályokkal próbálják leállítani a versenyzőket. Ez a központi elem természetesen nem marad majd távol a 2012-es, Criterion-féle Most Wanted játékmenetéből sem: nem lesz elég az, ha a leggyorsabb vagy, szerencsésnek (vagy nagyon ügyesnek) kell lenned, hogy felismerd azokat a szituációkat, ahol jobb előre engedni a vetélytársat, hogy aztán vesztébe, sorfalba vagy éppen más akadályba szaladjon - helyetted.

A Most Wanted 2012-es verziója gyönyörű grafikával, pörgős játékmenetével, masszív méretével és tartalmas online játékmódjával szinte biztosan az idei év legjobban várt autóversenyzős játéka - a fejlesztők kilétét ismerve pedig aggodalomra semmi okunk nincsen: a Criterion eddig még csak és kizárólag nagyszerű játékokat rakott össze ebben a műfajban.
A MOST WANTED TULAJDONSÁGAI, JÁTÉKMÓDJAI, STÍLUSA:
Szinte minden autóversenyes játék megjelenése előtt komoly kérdések merülnek fel az irányítással, a különböző játékmódokkal és úgy általában a tartalommal kapcsolatban. Bár a Need for Speed: Most Wanted megjelenéséig még bőven van mit felfednie a kiadónak és a fejlesztőnek, néhány kulcsfontosságú információ már most a rendelkezésünkre áll. Ilyen például az, hogy a Most Wanted a "Burnout Paradise" sokat dicsért rendszerét használja majd fe: különböző szakaszok helyett egy igen masszív méretű város ad majd otthont kalandozásainknak, itt játszhatjuk majd le a versenyeket, és itt ütközhetünk rendőri ellenállásba is.

A játékmenettel kapcsolatos kérdésekre is igen gyorsan válaszolt a Criterion Games csapata: a játék nem a korábbi játékaikból már megszokott irreálisan gyors, eltúlzott törésekre és ütközésekre alapozó Need for Speed lesz, hanem egy komolyabb, súlyosabb darab. A témaválasztás miatt nem fogunk minden alkalommal filmekbe való ütközéseket átélni: ezeket inkább a drámaibb üldözések csúcspontjainál akarják majd felhasználni, hogy megmaradjon a súlyuk. Ennek megfelelően a játék fizikája realistább lesz, mint a korábbi Burnout/Criterion játékok. Realistább, súlyosabb, de nem teljesen valósághű: a Need for Speed továbbra is az árkád száguldásról és a féktelen versenyzésről szól majd.

Tartalmi szempontból sem kell majd félteni a Need for Speed: Most Wanted-et, hiszen a játék az offline versenyek mellett igen masszív online módozatot is tartalmaz majd. A játék minden meccsünket, online és offline teljesítményünket egyaránt nyomon követi, osztályozza majd, így a játékosok könnyedén összemérhetik majd egymás tudását, és egyből tudni lehet majd, hogy ki egy baráti társaságban a "Most Wanted", vagyis a versenyző, akinek a legyőzése a legtöbb hírnevet hozza majd el a győztes számára.
Need For Speed Most Wanted PC (Most Wanted 2012)
NEED FOR SPEED - PILLANATKÉPEK A LEGENDÁS SOROZAT MÚLTJÁBÓL
Kevés autóversenyzős játék van jelenleg a piacon, amelyenek akkora múltja lenne, mint az Electronic Arts szériájának, a Need for Speed-nek. 1994-ben az első Need for Speed még DOS-ra jelent meg, méghozzá azzal a szándékkal, hogy egy realista autóversenyt készítsenek a fejlesztők az erre éhező közönség számára. A sikeres próbálkozást egy árkád, vadregényes tájakon játszódó Need for Speed II követte, 1997-ben: bizonyára sok veterán PlayStation és PC-játékos emlékszik azokra a felejthetetlen utakra, azokra a dögös járgányokra. A Need for Speed sorozat a 3D-s videókártyák elterjedésével aztán PC-n magasabb fordulatszámra kapcsolt, és a következő években csak úgy ontotta magából az újabb és újabb epizódokat: 98-ban a Hot Pursuit,99-ben a High Stakes, 2000-ben pedig az ismét realista megközelítésű Porsche Challenge jelentkezett. Ezekben az időszakokban volt, hogy valaki egy-egy játékot kihagyott a szériából, de azért a versenyjátékok rajongói még mindig minden évben izgatottan várták az újabb és újabb részeket. Az első klasszikus Need For Speed-korszak végét végül a PS2-re, GameCube-ra és Xbox-ra egyaránt megjelenő Hot Pursuit II jelentette.

(Need for Speed 2)
 (Need for Speed: High Stakes)
(Need for Speed: Porsche Challenge)

2003-ban drasztikus irányváltás következett be a sorozat életében, hiszen az Electronic Arts az ekkoriban roppant sikeres témát, az éjszakai illegális autóversenyzés témáját, az agyontuningolt és a látvány szempontjából vibráló, extrém autókat helyezte a középpontba: így nem csoda, hogy hatalmas eladásokat és magas pontszámokat zsebelt be a Need For Speed Underground, és sikeresen fejlesztette tovább ezt a formulát az Underground 2 is. 2005-ben sikeresen lélegzett fel az éjszakai versenyek után a közönség a Most Wanted segítségével, hogy aztán 2006-ban ismét visszatérjünk az éjjeli aszfaltokra a kritikailag kevésbé jól szereplő Need for Speed: Carbon-nal. A Need for Speed ezek után megpróbálkozott a realistább versenyzéssel a kritikai bukásnak számító ProStreet-el 2007-ben, amit a 2008-as Undercover követett: ez a rész már jobb fogadtatásban részesült, köszönhetően annak, hogy a Most Wanted mechanikáját próbálta továbbfejleszteni.

(Need for Speed Underground)
(Need for Speed Carbon) (Need for Speed ProStreet)

Az Electronic Arts ezek után alaposan megragadta a gyeplőt a meggyengült sorozat kezében, és minden idők legjobb korszaka következett el a széria számára: több fejlesztőcsapat dolgozott egymástól függetlenül a különböző részeken. 2009-ben debütált a realista, komoly fizikával rendelkező Need for Speed Shift, ami szép sikereket aratott a komolyabb versenyzésre fogékony játékosok és a kritikusok körében egyaránt. 2010-ben követezett az időközben megvásárolt Criterion Games első NFS játéka, a "Hot Pursuit", ami hihetetlen tempójával, gyönyörű kinézetével és profi játékmenetével szinte mindenkit újra elvarázsolt. 2011-ben visszatért a SHIFT egy második résszel, ami ismét magasabbra helyezte a lécet a realista versenyzés világában, majd egy experimentális jellegű The Run következett, ami egy picit más jellegű próbálkozás volt a Black Box csapatától - a minőségi játékmenetet talán csak a játék hossza árnyékolta be valamelyest. És ezzel elérkeztünk a jelenhez - következik a Criterion második Need for Speed játéka, a 2012 őszén megjelenő Most Wanted.

(Need for Speed: SHiFT 2) (Need for Speed: Hot Pursuit 2010) (Need for Speed: The Run)

minimális rendszerkövetelmény:

CPU:
2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz)
RAM:
2 GB
GPU:
Graphics card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon 3870 or higher performance)
Graphics card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance)
DX:
DirectX 10.0
OS:
Windows Vista (Service Pack 1) 32-bit
Tárhely:
20 GB
Hang:
DirectX Compatible
ODD:
DVD Rom Drive
 

ajánlott rendszerkövetelmény:

CPU:
Quad-core CPU
RAM:
4 GB
GPU:
DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950)
DX:
DirectX 11
OS:
Windows 7 64-bit
Tárhely:
20 GB
Hang:
DirectX Compatible
ODD:
DVD Rom Drive

KÉPGALÉRIA:

 
 
 
 
Garanciális feltételek Bezárás
Garanciális feltételek
  • Garanciális feltételek

    • Gépek
      Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél (más néven jótállási jegy) megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

    • Játékok
      Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.

  • Szavatossági jogok, jótállás
    Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, illetve a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget. A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt szervizünk javítja meg az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. A vevő törvényben meghatározott szavatossági jogait, annak meghatározott sorrendjében, a törvény adta keretek között érvényesítheti. Így a vevőt kijavítás, kicserélés, árleszállítás vagy elállás illet meg. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak nincs helye! A vevő, a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül köteles kifogását cégünkkel közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

  • Garanciaidő
    Új gépek esetén: 12 hónap
    Új Microsoft gépek esetén: 12 + 12 hónap
                          12 hónap teljes körű garancia
                          12 hónap alaplapi garancia
    Új kiegészítők esetén: 6 hónap
    Új szoftverek esetén: 12 hónap
    Használt termékek esetén típustól függetlenül 1 hónap
    Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál

    A termékekre vonatkozó garanciaidőket mindig megtalálod a termék adatlapján. A sztenderd garanciaidőtől a gyártók a fogyasztó javára eltérhetnek. Emiatt lehetséges, hogy a termék adatlapján ezektől eltérő időintervallumot találsz! Ha az adatlapon nincs feltüntetve a garanciaidő, akkor az itt találhatóak érvényesek!

  • Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.
Felhívjuk figyelmedet, hogy személyes vásárlás esetén üzletünkben már bankkártyával is tudsz fizetni.
Futárszolgálatos rendelésnél a végösszeget készpénzben, a rendelt termékek átvételekor kell kiegyenlíteni.
Fejlesztési javaslat
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás tartalom bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
biztonsági kód*
Hibás kép bejelentése
E-mail:*
Telefonszám:
Másolatot kérek:
A kép URL-je (opcionális):
biztonsági kód*

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére