Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


Ninja Gaiden Sigma 2 - amit tudni szeretnél

1291
A játék megjelent, előrendelőinknek köszönjük bizalmukat, és hogy minket választottak: a beérkezés után elküldtük a játékot a megadott címekre - hamarosan érkeznek a csomagok.

Különös története van a Ninja Gaiden Sigma 2-nek, és ezzel együtt a játék alapjának, a Ninja Gaiden-nek. A Tecmo ősrégi sorozata még a NES-es időkben volt a kőkemény játékosok egyik nagy kedvence, és a kilencvenes éveket konkrétan átaludta a széria, mígnem Tomonobu Itagaki, a Dead or Alive alkotója hozzá nem nyúlt. Az eredmény az Xbox-exkluzív Ninja Gaiden lett: és bár az eladásokon mindez nem látszott, valóban legenda született. A legkeményebb hack'n'slash játék született meg, amely a stílus szakértői szerint valóban lemosta a pályáról mind a Devil May Cry, mind a God of War szériák bármelyik tagját – már ami a harcokat illeti. A játék “Black” alcímmel ellátott újrakiadása még tovább csiszolta az így is már-már tökéletes gyémántot, amelynek csak egyetlen valódi hiányossága volt: túl nehéz a tapasztalatlan, az ilyen fajta kihívásokhoz nem szokott játékosoknak. 



2008-ban végül megjelent a Ninja Gaiden II, ezúttal az Xbox 360 platformra. A varázs egy picit megkopott: a fejlesztők beáldozták a tökéletességet az időben megjelenés oltárán, és néhol akadozásoktól terhelt, néhol már-már “csalással vádolható” ellenfél-csoportosulások (erős fókusszal a távolról lövőkön, akikkel szemben az adott távon esélytelenek vagyunk) miatt a 10 pontos értékelések elmaradtak. Itagaki, aki két szériát is a markában tartott, előbb egy fiatal fejlesztőnek kénytelen-kelletlen átadta az első Sigma elkészítésének feladatát, majd az elsietett NG2 után anyagi eredetű problémák miatt távozott a Tecmótól. A csapat egy része maradt a Team Ninja fejlesztőcsapatánál, és a kezükben volt egy Xbox 360-exkluzív, hibákkal telerakott játék, az anyagi lehetőségek pedig nem feltétlenül engedték meg, hogy egy Ninja Gaiden 3 következzen. Ezért teljesen átalakították azt, ami náluk volt – az eredeti NG2 -, kibővítették, új játékmódokat, karaktereket adtak hozzá: a végeredmény a Ninja Gaiden Sigma 2. 



Mert a Ninja Gaiden Sigma 2 egy egészen elképesztő ráncfelvarrás. Fogták az eredeti Ninja Gaiden 2-t, lecsupaszították a koncepciót egészen addig, hogy már csak a történet egyes elemei és a helyszínek maradtak, és egy teljesen új, teljesen újszerű játékot faragtak belőle. Az eredetiben Ryu Hayabusa magányos harcos volt, még ha Ayane néha fel is bukkant egy-egy átvezető erejéig: itt egyből NÉGY szereplőt irányíthatunk majd. A magányos nindzsa mellett Momichi (a DS-es változatból), Ayane (a Dead or Alive egyik szereplője, egyébként Ryu klántársa), és Rachel (a PlayStation 3-as Sigma bónusz karaktere) is szerepel majd, és természetesen mindnyájan a rájuk jellemző stílusban harcolnak majd, saját fegyverekkel és mozdulatokkal. Egynek jó, de jöjjön a nagyobb újítás: a cooperatív játékmód! A DMC/NG/GOW vonallal eddig egyetlen probléma volt: magányos játékosok szórakozása volt. A játékos által irányított karakter volt a főszerepben, az ő halálos balett-táncát koreografáljuk egyre precízebben, egyre szebben: a Ninja Gaiden Sigma 2-ben társastáncá válik az eddigi szóló stílus. A kérdés persze az, hogy vajon ez a valóságban hogyan fog működni, mennyire válhat kaotikussá a csata, és hogyan tudnak közreműködni a játékosok az összecsapások alatt? A válasz egyelőre nem ismert, de a fejlesztőcsapat lelkesedését ismerve ezzel sem lesz probléma. Változások akadnak még bőven, hiszen az eredeti helyszínek mellett újak, új főellenségek és új ellenség-fajták is bekerültek a játékba, és a grafika is finomodott (mi a magunk részéről meg lennénk elégedve az előd kinézetével, ha nem akadna be néha) – egyetlen negatívum lehet sokaknak, hogy a már-már túlzó vér-ábrázolást viszábbb vették, hogy az egy kategóriával fiatalabb korosztály is nyugodtan kézbevehesse a játékot bárminemű probléma nélkül. Ettől persze a brutalitás még megmaradt egy bizonyos fokig. 



A Ninja Gaiden Sigma 2 ízig-vérig igazi, pörgős, kemény harcrendszerrel bíró akciójáték lesz. Mivel a PlayStation 3-tulajdonosok ennek a Heavenly Sword / Sigma 1 páros óta híján vannak, egy szimpla átirat sem lett volna teljesen reménytelen: a Sigma 2 azonban ténylegesen annyival többet tud elődjénél, hogy bűn lenne portnak, átiratnak nevezni. Nem, a Sigma 2 olyan igéretekkel bír, amelyekkel könnyedén stílusa császára lehet a játék, csak győzzön betartani őket. 

A játék megrendeléséhez, megvásárlásához érdemes az adatlapra ellátogatni - ERRE a linkre kattintva.

Vissza
Nyomtatható verzió

|
2009-09-10 18:01:48
{{product.discount_percent}}%
{{product.popupTxt}}
+ AJÁNDÉKKAL
{{product.discount_percent}}
Eredeti ár:
{{product.orig_price}} Ft
Bruttó ár:
{{product.current_price}} Ft
{{product.current_price}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Érkezés:
{{{product.arrive_date}}}
Korábbi megjelenés:
{{product.release}}
Megjelenés:
{{product.release}}
 

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft

www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére