Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


PlayStation 3 : javíthatóvá vált a hírhedt sárga ledes hiba

41213
Címkék: Playstation 3 (214), szerviz (15),


Cégünk sikerrel alkalmazza a Sony Playstation 3 konzolgépek úgynevezett „sárga ledes” hibájának orvoslására a gőzfázisú, újraömlesztéses (reflow) forrasztási technológiát. Ami igazán kiemeli a hasonló jellegű és jóval elterjedtebb- konvekciós és infra-fűtéses- melegítési technikák közül, hogy a gőzfázisú forrasztás a gőz a kondenzációja során nagyon jó és egyenletes hőátadást valósit meg, így nem áll fenn annak a veszélye, hogy a szerelőlemez vagy a beültetett alkatrészek egyes részei túlmelegednének. Mindezek mellett nagy előnye, hogy rendkívül energiatakarékos eljárás, illetve a gőzfázisú berendezések kezelése egyszerű. A gőzfázisú forrasztó-berendezésekben nitrogéngáz felhasználása nélkül forraszthatunk oxigénmentes közegben, ami szintén egyedülállóvá teszi a technikát. A technika napi fejlődése, így az újabb elektronikus berendezésekben használt, nagy bonyolultságú áramkörök egyenletes melegítést megvalósító forrasztási technológiát követelnek meg, mely probléma nélkül elérhető a gőzfázisú forrasztási technológiával, melyet cégünk, a Konzolok Szervize szakszerű szerelői is alkalmaznak a meghibásodott gépeken.



Amíg az előző generációban egyedül a masinák dvd-olvasóinak meghibásodása miatt kellett csak igazán aggódnunk, az alaposan megnövelt teljesítmény miatt azonban mind az Xbox 360, mind a PlayStation 3 nap mint nap ki van téve annak a veszélynek, hogy akár a túlmelegedés, akár a helytelen használat, vagy gyártási hibák miatt működésképtelenné válhat egyik napról a másikra. Egy ilyen gép megvásárlásakor a vásárló joggal tervezheti azt, hogy erős négy vagy öt éven keresztül ezen az új szerzeményen játszik - ezért is furcsa, hogy a cégek bizonyos meghibásodásokra egyedül egy, néhol kettő, a Microsoft híres-hírhedt RROD/E74 meghibásodására pedig három év garanciát vállal. Szervizünkben már most javíthatóak, javíttathatóak ezek a problémák is - de nem az Xbox 360 az egyetlen, amelynek ilyen és ehhez hasonló problémái akadnak.

A Sony PlayStation 3 kétség kívül egy bivalyerős masina. A hatalmas teljesítményű Cell processzor mellett a gépben lévő videókártya sem éppen egy lassú darab - az eddigi gyártási technológia mellett a nagyméretű gépházra bizony szükség is van, hogy szabad szellőzése legyen ezeknek az egyébként kifejezetten sok hőt termelő szerkezeteknek. Egyáltalán nem ritka azonban, hogy a tervezőasztalon jónak tűnő konstrukció hibázni kezd. A felhasználó számára gyakorlatilag mindegy, hogy a gyári ventilátor nem volt képes kellő teljesítménnyel dolgozni, vagy a nyáron a meleg volt keményebb a megtervezettnél - de előfordulhatott az is, hogy a gép nem kapott fizikailag elég szellőzést. Az eredmény ekkor egy folyamat beindulása, aminek következtétben a gép belső alkatrészei rendszeresen túlmelegednek, az őket az alaplaphoz rögzítő óngolyók pedig idővel megadják magukat a fizika törvényeinek, és nem fognak megfelelően tartani, elektromos kötést biztosítani. Ekkor kezdődnek a problémák: a PlayStation 3 ilyenkor erős használat esetén egyszer csak fogja magát, és kikapcsol, a felhasználó pedig hiába próbálja újraindítani azt, zöld led helyett egy villogó sárga/vörös led fogadja majd. (Fontos megjegyezni, hogy az úgynevezett "yellow led" probléma utalhat a túlmelegedésből adódó működésképtelenségre és a géphez csatlakoztatott hdd meghibásodására egyaránt - érdemes leellenőrizni, hogy biztos a túlmelegedés-e a probléma ilyenkor). Ebben a helyzetben egyetlen dolgot lehetett tenni eddig: hívni a hivatalos szervizt.



Szerencsére szervizünkben nemrég került beépítésre egy roppant bonyolult módon működő eszköz, amely pontosan az ilyen és ehhez hasonló hibák megoldására, kiküszöbölésére lett kitalálva. Ezentúl tehát ha lejárt a garancia, vagy a lehetőségekhez képest nagyon gyors szervizelést szeretnének kapni a sárga ledes problémával rendelkező PlayStation 3 gépükhöz, úgy nyugodtan fordulhatnak hozzánk. A folyamat több lépcsőfokú, hiszen először is egy bevizsgálás során meg kell bizonyosodnunk arról, hogy valóban az-e a gép problémája, amit fentebb tárgyaltunk. Ezek után a második fázis az időpont megbeszélése - maga a javítási procedúra ugyanis több órát vesz igénybe, ennek megfelelően nem éppen az a fajta folyamat ez, amit a gép behozatala után azonnal el tudunk végezni. A probléma meghatározása és a javítás időpontjának kitűzése után már csak néhány nap türelemre van szükségünk a tulajdonos részéről - az egész esemény végén pedig ismételten egy működő PlayStation 3 boldog birtokosai leszünk. Persze fontos megjegyezni, hogy gyakran a használat módja az, ami ide elvezet, éppen ezért érdemes lesz egy ilyen procedúra után azon is elgondolkozni, hogy megfelelő módon tároljuk-e a jövőben a gépet (ezalatt leginkább azt kell érteni, hogy legalább 10-20 centiméter helyet kap-e a gép a szellőzőnyílásnál?) - ezzel is megelőzve azt, hogy ismételten a hírhedt, és egyre több gépet "megtámadó" Yellow led of Death kopogtasson gépünk képzeletbeli ajtaján.

A kényelmes út - szerviz és futárszolgálat a Vásárlók érdekében:

A legfontosabb szolgáltatásról pedig talán még nem is esett szó: ez a szervizfutár szolgálat. A szolgáltatás lényege az, hogy a meghibásodott gépeket bárki egy interneten kitöltött űrlap segítségével bejegyeztetheti rendszerünkben, a hibás gépért pedig futár megy házhoz, aki eljuttatja szervizünkhöz az egységet. A futárszolgálat előnye, hogy egyetlen űrlap kitöltése után minden, a géppel kapcsolatos teendőt Mi végzünk el, a javítás költségein felül pedig csupán egy egyszer 1500 forintos elviteli díj és a gép méretétől függően egy 1000-2400 forintos visszaszállítási díjat kell hozzáadni a javítás költségeihez. Érdemes megfontolni a szervizfutár szolgáltatás használatát akkor is, ha az elromlott gépet eddig magunk szállítottuk, hiszen nem csak az esetleges benzinköltséget lehet megtakarítani, de időben is lakóhelytől függően több órányi utazást és a csomag méretétől függően akár komolyabb kényelmetlenségeket is kikerülhetünk ezzel. A gép nem veszik, nem veszhet el - a futártól kezdve minden szakasz nyomon követheti, a gép átvételét jelezzük, majd onnantól kezdve egyedi azonosítóval van megkülönböztetve minden egyes csomag, amelyet ezzel a módszerrel veszünk át Önöktől.


A szerviz és futárszolgálat használatához egy bővebb útmutató is készült, mely  a  fenti linkre kattintva érhető el - természetesen lehetőség van a gép beérkezésekor további egyeztetésre és/vagy árajánlat kérésére is, mielőtt a tényleges javítás megkezdődik.
Playstation 3 - a "sárga ledes hiba" javítása - fontos tudnivalók:


Javítás ára: 15,990 forint
Átfutási idő: 10-15 nap

Futárszolgálatos gépbeküldésnél az átfutási idő: 10-15 nap
A javítás díján felül a szállítás költsége merül fel csupán.
Futár díja (felküldés és visszaszállítás összesen): 3.000,- forint


Garancia: nálunk a javítás kivételes megbízhatósága miatt 4 hónap!


Vissza
Nyomtatható verzió

|
2009-08-24 13:46:03
{{product.discount_percent}}%
{{product.popupTxt}}
+ AJÁNDÉKKAL
{{product.discount_percent}}
Eredeti ár:
{{product.orig_price}} Ft
Bruttó ár:
{{product.current_price}} Ft
{{product.current_price}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Érkezés:
{{{product.arrive_date}}}
Korábbi megjelenés:
{{product.release}}
Megjelenés:
{{product.release}}
 

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft

www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére