Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


Halo Reach előzetes, előrendelési akció!

1635
A Halo tagadhatatlanul minden idők egyik legnépszerűbb konzolos FPS-sorozata, amely a Bungie névre hallgató stúdió kiugróan nagy dobása, az Xbox-exkluzív Halo: Combat Evolveddel kezdődött. A fejlesztőcsapat az azóta eltelt kilenc évben két folytatást és egy kiegészítőt is piacra dobott a játékból, a sorozat népszerűsége pedig töretlen volt - még ha a rajongók között meg is oszlottak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy melyik a legjobb, legkiemelkedőbb epizód a sorozatban. A Bungie néhány hónapja bejelentette, hogy elérkezett az idő a függetlenségre, és az Activision szárnyai alatt fognak majd valamikor a nem túl távoli jövőben új játéksorozatot készíteni, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra - de előtte még el kell búcsúzniuk saját teremtésüktől, a Halo-tól. A játéktól, ami meghatározta a stúdió arculatát az elmúlt évtizedben. A Halo: Reach egy ilyen búcsú: az Xbox 360-exkluzív játék a Halo széria legjobb tulajdonságait ötvözi majd egy minden eddiginél jobb, látványosabb, tartalmasabb kalandban - amiben játszhatunk majd egyedül, cooperatív módban, a szörnyek véget nem érő hordái ellen, és természetesen egymás elleni multiplayerben. Ahogy egy Halo játékhoz illik.

   


A Halo Reach nem számozott folytatás, nem negyedik rész, hanem egy egyedülálló történet, amely a Halo trilógiától szigorúan nézve függetlenül is élvezhető, mindenfajta előismeret nélkül: ebbe a játékba tehát azok is belekóstolhatnak, akik nem ismerik az első három számozott Halo részt. A történet szerint 2552-ben járunk (nem sokkal a Halo: Combat Evolved történései előtt), az emberiség pedig javában háborúzik Covenant névre hallgató mindent elsöprő idegen fajjal. A Reach kolónia kritikus fontosságú az emberek számára, a több mint hétszáz milliós lakost ellátó bolygó az emberek katonai operációjának központja - éppen ezért akkora probléma, hogy az invázió sajnos magát a központot, a Reach kolóniát is eléri. A harc szinte lehetetlennek látszik, a Spartan harcosok elitjét, a Noble Team-et is bevetik annak érdekében, hogy az elkerülhetetlen vereséget valahogy mégis sikerüljön elkerülni. A játékosok egy minden eddiginél keményebb, kegyetlenebb harcot vívhatnak majd meg a Reach-ben, a korábbi részektől eltérően pedig itt komoly élővilág, még nagyobb látótávolság, és jóval változatosabb helyszínek garantálják majd azt, hogy egy felejthetetlen élményben lesz részünk. A fejlesztők a monumentális környezetet, a hatalmas méreteket és a részleteket tartották szem előtt: a játékosok megszeretik majd a környezetet, és maguk is úgy érzik majd, hogy meg kell védeni a Reach kolóniát a Covenant seregektől. Természetesen lehetőség lesz arra is, hogy a Halo Reach kampányát barátainkkal játsszuk végig, a komolyabb nehézségi fokozatokon ezúttal valóban maximális elkötelezettségre és csapatmunkára lesz szükség ahhoz, hogy a játékot végigjátsszuk majd.



Természetesen nem lenne Halo a Halo Reach, ha nem lenne lehetőség arra, hogy az egyjátékos vagy cooperatív módban végigjátszott kampány után hosszú hónapokon, adott esetben éveken át játsszunk a játék igen mély, sokat csiszolt, éppen ezért időtálló multiplayer játékmódjaival. A Halo3 : ODST-ben debütált Firefight üzemmód természetesen ebben a részben is visszatér majd, a Bungie pedig sokat tanult az ott elkövetett hibákból. A Firefight lényege, hogy egy adott területen a játékosok egymást segítve próbálnak minél tovább kitartani a Covenant erők végeláthatatlan hullámaival szemben. A szörnyek csak jönnek, csak jönnek, egyre komolyabb fenyegetést nyújtva. Ez a játékmód immáron nem csak a barátlistánkon szereplő játékosokkal működik, hanem idegenekkel is összeállhatunk - és rengeteg lehetőségünk van meghatározni a nehézséget, a környezetet, az ellenségek fajtáját és a nehezedés módját - egyszóval adott lesz, hogy mindenki a képességeinek megfelelő Firefight meneteket játsszon majd le barátaival, vagy másokkal. A Firefight mellett a klasszikus multiplayer játékmódok is visszatérnek, amikor egymás ellen harcolnak többen, vagy csapatok küzdenek a másik ellen megadott feladatokban meghatározva. Hatalmas terepek, jól kidolgozott pályák, változatos fegyverek, és egy újfajta kasztrendszer az, amit várhatunk. A Halo: Reach-ben a modern FPS-ek divatos stílusát követve mi is kiválasztunk egy kasztot, és az adott kaszt különlegességét kapjuk meg - legyen az pajzs, plusz fegyver, eszköz, vagy éppen a nagyobb ugrás lehetősége. Plusz változatosságot garantál ez egy már amúgy is változatos játékmenetben, és persze több új játékmód is garantálja, hogy nem fogjuk megunni a Halo Reach multiját. Végezetül visszatér a saját pályák készítésének lehetősége: a Forge ezúttal eszméletlenül sok lehetőséget tartogat a kreatív játékosok számára.

   

A Halo Reach valóban a Bungie hattyúdala a Halo sorozattal kapcsolatban, egy minden eddiginél ambíciózusabb játékfejlesztés, amibe beladtak apait-anyait. A Reach grafikailag jóval szebb elődjénél, a továbbfejlesztett grafikus motor továbbra is látványos fényekkel kápráztat el minket, és a komorabb hatás mellett azért megmaradtak a színes effektek és a furcsa lények is: ez végtére is egy Halo. Monumentális kampány, tartalmas többjátékos üzemmód, újrajátszható coop mód több nehézségi fokozattal, horda-fanoknak Firefight, javított grafika, mesterséges intelligencia, komoly nagyzenekari dallamok: a Halo Reach az idei ősz legjobb FPS-e címre könnyedén pályázhat majd szeptemberi megjelenésekor. Előrendelni pedig ezúttal azért érdemes, mert a játékot előrendelők az ingyenes házhozszállítás mellett ajándék Halo Wars játékot kapnak ajándékba. Nem kell már sokat várni a játék megjelenéséig: a hivatalos megjelenési dátum szeptember tizennegyedike.

HALO REACH

Fejlesztő: Bungie
Kiadó: Microsoft Game Studios
Életkor: 16+
Online játék: Van
Stílus: FPS (Belsőnézetes lövöldözés)
Játékidő: 15+ óra
Megjelenési dátum: 2010.09.14
Platform: Xbox 360

Halo Reach adatlap, előrendelés:

Normál kiadás
Gyűjtői kiadás (limitált)

Előrendelőinknek ajándék Halo Wars játékkal, az ingyenes házhozszállítás mellett!


Vissza
Nyomtatható verzió

|
2010-08-24 17:30:16
{{product.discount_percent}}%
{{product.popupTxt}}
+ AJÁNDÉKKAL
{{product.discount_percent}}
Eredeti ár:
{{product.orig_price}} Ft
Bruttó ár:
{{product.current_price}} Ft
{{product.current_price}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Érkezés:
{{{product.arrive_date}}}
Korábbi megjelenés:
{{product.release}}
Megjelenés:
{{product.release}}
 
Árukereső.hu Árukereső.hu
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére