Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


Mass Effect 2 előzetes, előrendelés

975


A legendás fejlesztőcsapat, a Bioware mindig is híres volt arról, hogy az egyedül játszó kalandorok számára kitalált játékokat készítenek, és a régi idők nagy legendái után az előző generáció óta olyan címeket tettek le az asztalra, mint a Knights of the Old Rebublic, vagy a Jade Empire - az Xbox 360-exkluzív Mass Effect pedig méltó utódja volt ezeknek a játékoknak. Január végén pedig érkezik a folytatás, mi pedig egy előzetesben foglaljuk össze, hogy miért érdemes a sci-fi és a szerepjátékok rajongóinak tűkön ülve várni a játék megjelenését.


A Mass Effect története egy elképzelt jövőben játszódik, ahol az intergalaktikus civilizációk nem feltétlenül háborúk útján képesek kommunikálni egymással, és hatalmas birodalmak, bolygónyi civilizációk élnek békében - az emberek pedig éppen egy gigászi szövetség legfrissebb tagjaivá váltak. Főszereplőnk egy különleges feladatokra szakosodott harcos, Shepard, aki az első feladatai között nem kissebbet talál, mint hogy oldja meg azokat a különös eltűnéseket, haláleseteket, külső kolóniákat ért támadásokat, ahol a támadó felet nem sikerült beazonosítani. Shepard kalandja bizony igen epikussá válik, amikor kiderül, hogy egy gigászi, minden életet fenyegető létforma első támadásairól beszélhetünk - és az egyre nagyobb zűrzavarban belső árulások, titkos fenyegetések, és némi románc is belefér a játékba: a Mass Effect 2 pedig két évvel az igencsak hirtelen lezárult első rész után játszódik majd, ahol a főszereplő a kómából ébredő Shepard lesz. Új csapat, új kalandok, folytatódó fenyegetés: nagyjából erre lehet majd számítani a játékban.



A Mass Effect egy akció-szerepjáték. Akció, mert az Unreal 3-as motort használó játékban fedezékről fedezékre haladva harcolunk majd különös idegenek, nagy tűzerővel bíró katonák és egyéb szerzetek ellen, a lőfegyverek megannyi fajtáját és persze a robbanóeszközöket egyaránt használva. Akció, hiszen az ügyességünkre, a helyezkedésre, az időérzékünkre egyaránt szükségünk lesz, ha sikerrel szeretnénk venni a játékban szereplő akadályokat. A Mass Effect mindezek mellett pedig szerepjáték. Egyrészt azért, mert valóban, ahogy haladunk előre a történetben, úgy fogunk több tucat, több száz beszélgetésbe elegyedni a játék gép által irányított szereplőivel, a felmerülő kérdésekre, problémákra pedig mi adjuk meg a választ. Lehetünk a béke harcosai, mindig a legkevésbé fájdalmas utat keresve (mi választhatjuk ki a felajánlott lehetőségek közül, hogy mit mondunk, és ami fontosabb: hogy hogyan, milyen hangnemben mondjuk), de lehetünk a hatékony, az erőszakot nem megvető fajtába tartozó katonák is - itt valószínűleg több ellenséget és több hullát fogunk magunk mögött hagyni : mindenki saját maga dönti majd el, hogy mit is gondol helyesnek. És szerepjáték, mert a legyőzött ellenfelek, megoldott küldetések után tapasztalati pontokat kapunk, szintet lépünk adott esetben, új képességeket tanulunk vagy éppen tökéletesítjük eddigi tudásunkat - és egyre jobb és jobb felszerelésekkel látjuk el magunkat és csapattársainkat. Nem véletlenül használtuk az előbb az Űropera kifejezést, hiszen a Mass Effect 2-ben egy gigászi kalandba csöppenünk bele, ahol csak rajtunk múlik, hogy a felmerülő mellékküldetéseket, egyéb problémákat megoldjuk-e új helyszínek, új kultúrák megismerése közben, vagy kegyetlen és kíméletlen precizitással oldjuk meg a fő történetben elénk állított akadályokat, és haladunk a végkifejlet, a trilógia harmadik része felé.

A Bioware mindig is híres volt arról, hogy a játékait az adott korszak legjobb körítésével látja el. Ez ezúttal is így lesz: a grafika még szebb, mint az elődben (és kevesebb utólag felbukkanó textúra, gyorsabb töltési idők, jobb framerate várható), a helyszínek még számosabbak, a mellékküldetések pedig izgalmasabbak, változatosabbak lesznek. Az igencsak ütős zene mellé az audió részleg sem panaszkodhat: 90 szinkronszínész adja a hangját a szereplőknek, harmincegyezer sornyi párbeszédet hallhatunk, ha mindent alaposan átböngészünk: a játék méretei ennek megfelelően játékstílusunktól függően igen gigászira nőhetnek. Egy sima végigjátszás harminc, negyven óra környékére tehető, az összes alternatív útvonalat, mellékküldetést, titkot felfedezve azonban ez akár a 100 óra fölé is mehet: a Science Fiction rajongói, a Mass Effect veteránjai és a sorozatot a második résszel megismerő játékosok is egyaránt egy hatalmas kalandnak néznek elébe a játék január huszonkilencedikei megjelenésekor.

MASS EFFECT 2

Fejlesztő: Bioware
Kiadó: Electronic Arts
Korosztály: 16+
Stílus: akció-szerepjáték
Multiplayer: Nincs
Játékosok száma: 1
Játékidő: 30+ óra

Előrendelési akciónk keretein belül a játék előrendelői ingyenes házhozszállítást kapnak tőlünk ajándékba!

Adatlap, megrendelés:

Xbox 360

A termék ára: 12,990 Ft.-

A Mass Effect 2 várható megjelenése:
2010. január 29


Vissza
Nyomtatható verzió

|
2009-12-18 16:43:11
{{product.discount_percent}}%
{{product.popupTxt}}
+ AJÁNDÉKKAL
{{product.discount_percent}}
Eredeti ár:
{{product.orig_price}} Ft
Bruttó ár:
{{product.current_price}} Ft
{{product.current_price}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Érkezés:
{{{product.arrive_date}}}
Korábbi megjelenés:
{{product.release}}
Megjelenés:
{{product.release}}
 

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft

www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére