Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


Alan Wake előzetes, előrendelési akció

1718

Vannak játékok, amelyek igazán lassan, hosszú évek fejlesztése után születnek csak meg: megjelenésükre pedig gyakran igen népes rajongótábor vár, hiszen a fejlesztőcsapat előző játékai nagyon minőségire sikeredtek, így senkinek sincs oka kételkedni az új címben... az Alan Wake pontosan ilyen volt. A 2005-ben bejelentett játékot az a Remedy fejleszti, aki gyakorlatilag megújította az akciójátékok műfaját: sötét hangulat, korrupt környezet, és a Max Payne óta divatos bullet-time (belassított idő) effekt - a két részt megélt sorozat fejlesztői az Alan Wake-el egy egészen más irányba indultak el. Változott tehát a stílus, de a minőséget senki nem kérdőjelezte meg: idén májusban kiderül, hogy mekkora kaland is lesz Alan Wake története.



Szögezzük le előzetesünk elején, hogy az Alan Wake mi nem szeretne lenni: nem akar a Max Payne nyomdokain járó színtiszta akciójáték lenni - és nem szeretne tökéletesen nyomasztó, az utolsó pillanatban is kegyetlen horror-stílusba sem átmenni. Az Alan Wake átmenet a kettő között: egy nyomasztó, sötét hangulatú thriller, amelyben azért akciójelenetek is lesznek dögivel, a továbbjutás pedig nem csak a saját idegrendszerünk stabilitásától függ, hanem szükség lesz reflexeinkre, ügyességünkre. Így szabad, így érdemes hozzáállni a játékhoz: a Remedy neve a minőségre garancia, nem pedig arra, hogy az esetleges új játékuk pontosan olyan lesz, mint az eddigi, Remedy által elkészített játékok.

Az Alan Wake története a címadó főszereplő élete köré van felépítve: Alan egy horror-író, aki szeretné lelki nyugalmát legalább részben visszanyerni, így felesége úgy dönt, egy költözés remek lehetőséget jelenthet az írónak egy kis kikapcsolódásra - és egyben visszanyerheti ihletét is - mivel Alan évek óta képtelen befejezni éppen aktuális művét. Az idill talán ennyire kegyetlenül sosem fordult át horrorba: Alan felesége eltűnik , ő maga pedig az általa írt regény lapjai közt találja magát: általa megírt jelenetek zajlanak le a valóságban, az árnyak megelevendnek, segítséget pedig hol is találhatnánk? A játékos itt veszi át az irányítást, és gyakorlatilag Alan mögött, képzeletbeli segítőtársként élhetjük át vele együtt azokat a borzalmakat, amiket kigondolt, és amelyek végül valóra válnak, és megkűzdhetünk a szó szerint megelevenedett sötétséggel, az önálló életre kelt tárgyakkal, és a leírhatatlan borzalmakkal , amelyek az elhagyatott szekciókban ránk várnak.




A Remedy jó titoktartó, így minden, amit tudunk, amit tudhatunk a játékról, egyetlen egy fejezet alapján mondható el: a csapat több mint egy tucat fejezetet tervezett és készített el az erős öt évig fejlesztett játékhoz, a média azonban eddig szigorúan csak a nyitó részt tudta megvizsgálni - a többit hétpecsétes ajtók mögött rejtik. Ennek egyszerű az oka: nem akarják, hogy a korán kiadott képek és videók bármit előre eláruljanak a játékosnak: az Alan Wake információk is azt a célt szolgálják, hogy több legyen a találgatás, mint a konkrétum. A sötétségből felépült lényeket először fénnyel kell érzékennyé tennünk, aztán dönthetünk a menekülés vagy a harc mellett - a játékban megannyi izgalmas és rémisztő összecsapásra kerül majd sor, a fejlesztők pedig gondoskodtak arról, hogy a terep adottságait mindig ki kelljen használnuk, ha a legjobb formában akarjuk átvészelni azt, ami ránk vár....



Öt hosszú éve már annak, hogy bejelentették tehát az Alan Wake-et, a várakozásnak pedig idén májusban véglegesen vége szakad: a modern sorozatok tempóját és felépítését öröklő akció-thriller olyan játék, amelynek koncepciója a Remedy műhelyében az elmúlt évek alatt többször teljesen átalakult: a végleges formában nincs szabad rohangálás, és inkább egy lineáris, a játékost vezető kalandot kell elképzelnünk. A készítők nem győzik hangsúlyozni ,hogy ez nem tiszta akciójáték és nem is tiszta horror: az átmenet az eddig látottak alapján nagyon jól működik, a végleges változatban persze kiderül, hogy hogyan is elevenednek meg Alan Wake képzeletének legsötétebb szüleményei. A játék először pc-re és Xbox360-ra készült, a játék kiadója, a Microsoft azonban tavaly úgy döntött, hogy eltörli a pc-s változatot, így csak és kizárólag Xbox 360-on lehet majd játszani a Remedy legújabb játékával. A megjelenési dátum: május tizennegyedike.



ALAN WAKE

Fejlesztő: Remedy
Kiadó: Microsoft Game Studios
Stílus: Akció-thriller
Korosztály: 18+
Multiplayer: Nincs
Játékidő: 15-18 óra
Megjelenési dátum: 2010.05.14

Adatlap, előrendelés:
Alan Wake - Xbox 360
Alan Wake gyűjtői változat - Xbox 360

Előrendelni továbbra is érdemes, hiszen az Alan Wake esetében a már megszokottnak mondható INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS mellett a következő akcióra kerül sor:

Az Alan Wake című játékot akár normál, akár a gyűjtői változatban előrendelő játékosok egy ajándék szoftvert, a Silicon Knights által készített TOO HUMAN-t kapják ajándékba! Az ajánlat csak a készlet erejéig és csak az előrendelőknek szól.

Megjelenés: 2010. Május 14, Xbox 360
(A dobozkép jelenleg nem végleges, később még változhat)



Vissza
Nyomtatható verzió

|
2010-03-22 16:59:32
{{product.discount_percent}}%
{{product.popupTxt}}
+ AJÁNDÉKKAL
{{product.discount_percent}}
Eredeti ár:
{{product.orig_price}} Ft
Bruttó ár:
{{product.current_price}} Ft
{{product.current_price}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Érkezés:
{{{product.arrive_date}}}
Korábbi megjelenés:
{{product.release}}
Megjelenés:
{{product.release}}
 
Árukereső.hu Árukereső.hu
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére