Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


Metal Gear Rising Gamescom trailer, ismertető

1156
A jelenlegi konzolgeneráció a hatalmas sikerek és a népszerű szoftverek mellett azért néhány kisértet-projectet is világra hozott. Ezek olyan játékok, amelyekről bejelentésük után hosszú, hosszú éveken át szinte semmit nem hallani - az okokat pedig csak találgatni tudjuk ilyenkor. Hiba csúszott a fejlesztők számításába? Elfogyott a pénz? Menedzsment problémák? Nem úgy teljesít a célplatform, ahogy azt a kiadó várta, ezért próbál várni egy keveset a megjelenéssel? A problémák közül lehet válogatni szabadon - a jó pár éve leleplezett Metal Gear: Rising is sokáig ilyen szellemproject volt, a rajongók pedig szinte semmilyen információval nem rendelkeztek a játék készültségi fokával kapcsolatban.



Az idei évben persze kiderült, hogy mindez miért történt: a fejlesztéssel eredetileg megbízott csapat túlságosan lassan haladt a játék készítésével, és a Raiden főszereplésével készülő játékban az eredetileg tervezett lopakodás/lövöldözés/szeletelés triójából mindig akadt egy vagy két elem, amit nem sikerült kellő minőségben megvalósítani. A Konami úgy döntött, hogy egy teljesen új fejlesztőcsapatra van szükség, ha ezt a játékot még ebben a generációban szeretnék megjelentetni...

A Metal Gear Rising: Revengeance a Konami belsős csapata helyett immáron már a generáció egyik sztár-fejlesztőcsapata, a PLATINUM GAMES műhelyében készülődik. A Platinum Games azért ilyen népszerű világszerte, mert a Mad World, a Bayonetta, és a Vanquish segítségével megmutatták, hogy az őszinte, valódi nehézséget tartalmazó akciójátékokra még ma is van igény! A neves fejlesztőket tartalmazó csapat nagy megtiszteltetésnek vette a megbízást, és jó ideje szorgosan haladnak a Metal Gear Rising munkálataival - ha a rajongóknak voltak is kétségeik arról, hogy egy külsős csapat meg tudja-e valósítani az eredetileg kitűzött célókat, azok mára szertefoszlottak. A Metal Gear Rising főhőse, Raiden valódi szuperemberként harcol: kecses ugrásai, hihetetlen erejű kardcsapásai, precíz döfései valóban egy kiborg erejét mutatják be - és ebben a játékban nem vagyunk beszorítva egy folyosóra, hogy egy végig megrendezett akciófilmet nézzünk végig! Ebben a játékban szabadon harcolunk majd, miközben szép lassan esik szét a környezetünk a rombolásnak köszönhetően - és persze esnek szét majd az ellenünk küldött monstrumok is, ahogy pengénk miszlikbe aprítja őket. A Metal Gear Rising pályáin valóban akcióhősnek érezzük majd magunkat, és nem csak az átvezető animációk, hanem a játékmenet miatt is!


A Metal Gear Rising megjelenése 2013 elején várható, a Platinum Games pedig saját grafikus motorját (ez futott a Bayonetta alatt is) használja a maximális játékélmény érdekében. Ez azt jelenti, hogy hatvan fps-el pörgő akció, megannyi kombólehetőség, több nehézségi fokozat, titkok, elrejtett utalások és extra feladatok tucatjai várnak majd arra, hogy felfedezzük őket - a Metal Gear Rising harcrendszere pedig a legjobb játékosok számára is elegendő mélységgel rendelkezik majd - így lesz mit gyakorolni a megjelenést követő hetekben, hónapokban. A fejlesztés szép lassan az utolsó szakaszába érkezik - már nem is kell olyan sokat várni, hogy a generáció egyik legrégebben készülő játéka végre megérkezzen. A Metal Gear Rising Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra jelenik majd meg, 2013 február huszonegyedikén!


Vissza
Nyomtatható verzió

|
2012-08-16 12:14:28
{{product.discount_percent}}%
{{product.popupTxt}}
+ AJÁNDÉKKAL
{{product.discount_percent}}
Eredeti ár:
{{product.orig_price}} Ft
Bruttó ár:
{{product.current_price}} Ft
{{product.current_price}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Érkezés:
{{{product.arrive_date}}}
Korábbi megjelenés:
{{product.release}}
Megjelenés:
{{product.release}}
 
Árukereső.hu Árukereső.hu
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére