Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


Kingdoms of Amalur: Reckoning előzetes

2727
Manapság egyre nehezebb egy teljesen új fantasy világot kreálni. Kevés a lehetõség, kevés a tehetséges fejlesztõ - fõleg a megfelelõ támogatással. A Kingdom of Amalur: Reckoning fejlesztésekor azonban jól látható, hogy egy igazán egyedi csapat jött össze, az elképzelhetõ legnagyobb tehetségekkel és a legambíciózusabb tervekkel. Az eredmény egy olyan szerepjáték lett, ami az idei februári megjelenésekor alaposan megváltoztatja majd az akció-szerepjátékok világát: egy mindenki által élvezhetõ, változatos, minõségi fejlesztésrõl van ugyanis szó. De nézzük csak meg alaposabban, hogy kik is állnak a játék mögött!



A Kingdoms of Amalur: Reckoning nagyjából három igen komoly kreatív elme szüleménye. Az egész project mögött ott van az Elder Scrolls III: Morrowind és a IV: Oblivion egyik lead designere, aki valami teljesen újszerût, egyedit akart összehozni a mûfajban, a szokásos megkötések nélkül. Hozzá csatlakozott a Spawn képregényrõl ismert Image Comics-vezér, Todd McFarlane, aki a karakterdesignért és úgy általában a látványvilág egy jelentõs részéért felel. Nem lenne azonban teljes egy szerepjáték a jó párbeszédek, a jó háttértörténet nélkül: itt ezért R.A. Salvatore lép be a képbe, akinek a történetet köszönhetjük. Salvatore a modern fantasy egyik legismertebb alakja, aki a legendás sötételf, Drizzt Do'Urden kalandjaival milliók szívéve lopta be magát az elmúlt évtizedek során. Ez a csapat egy teljesen új fejlesztõstúdióval karöltve úgy döntött, hogy miért kellene mindig alkalmazkodniuk az aktuális hardcore elvárásokhoz? Miért ne lehetne egy olyan játékot elkészíteni, amit a tapasztalt játékosok és a szerepjátékokkal annyira nem, de például az akciójátékokkal gyakran játszó emberek is egyaránt élvezni tudnak? És így született meg a Kingdoms of Amalur: Reckoning.



A játék története szerint egy teljesen új mágia-hullám önti el Amalur világát. A megfoghatatlan, de irányítható energia teljesen az õrületbe kergeti az éppen aktuális fõgonoszt, aki úgy dönt: itt az idõ ahhoz, hogy hatalmas trónt építsen, és véres háborúkat vezessen az emberek ellen. Ráadásul az õ oldalán olyan Fey harcosok vannak, akik haláluk után szinte azonnal újra életre kelnek, mintha nem ismernének végsõ pihenést. Egy ilyen haderõ ellen az egyre elkeseredettebb küzdelem megnyerhetetlennek látszik - egészen addig, míg meg nem születik a Kiválasztott - a játék fõszereplõje, akit Te alakítasz. Olyannyira, hogy minden tulajdonságát (faj, arc, bõrszín, haj, stb) te választhatod ki, hogy a preferenciáidnak megfelelõ karakterrel indulhass útnak. Ez a karakter azért különleges, mert egy kisérlet eredményeképpen õ is visszatért a holtak sorából, és egy olyan képességet hordoz magában, aminek köszönhetõen talán megfordítható lesz a háború menete, és lesz esély arra, hogy az ismert fajok és kultúrák ismét békében éljenek majd. Béke... de ahhoz még sok-sok harcon kell átverekednünk magunkat!



A Kingdoms of Amalur egy hatalmas területen játszódik, nyílt, már-már az MMORPG-kre vagy a mûfaj nagy klasszikusaira emlékeztetõ területekkel. Itt megyünk majd végig a történet fõszálán, de itt vehetjük fel a tucatnyi mellékküldetést is, hogy még jobbak, még erõsebbek legyünk - és persze hogy még több jutalmat kapjunk. A játékban három alapvetõen eltérõ harcstílus (közelharc nehézpáncéllal, pajzzsal és karddal, lopakodás és varázslás) közül választhatjuk ki azt, ami nekünk igazán megfelel, majd az akciójátékokra emlékeztetõ pörgõs, látványos - és jól irányítható - harcok után ebbe az irányba fejleszthetjük karakterünket. A három harcstílus kellõképpen eltér egymástól ahhoz, hogy egy végigjátszás után akár mehetünk még egy (vagy két) kört, ezúttal teljesen más stílusban. A játék természetesen egy rakás megszerezhetõ ritka tárggyal és fegyverrel próbálja majd motiválni a harcosokat arra, hogy kutassák fel az elrejtett kincseket, oldják meg a küldetéseket - vagyis éljék bele magukat a játékba. Mindezt ráadásul bámulatos, folyékonyan futó, káprázatos színekkel dolgozó grafikus motor mellett élvezhetjük: az eredmény a generáció egyik legjobb, legkellemesebb kalandja lesz, az már most látszik.




Vissza
Nyomtatható verzió

|
2012-01-18 12:06:30
{{product.discount_percent}}%
{{product.popupTxt}}
+ AJÁNDÉKKAL
{{product.discount_percent}}
Eredeti ár:
{{product.orig_price}} Ft
Bruttó ár:
{{product.current_price}} Ft
{{product.current_price}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Érkezés:
{{{product.arrive_date}}}
Korábbi megjelenés:
{{product.release}}
Megjelenés:
{{product.release}}
 
Árukereső.hu Árukereső.hu
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére