Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


Megjelent az Operation Flashpoint Dragon Rising

954
Az Operation Flashpoint: Dragon Rising egy olyan játék, ahol már a cím is problémás. A Bohemia Interactive leghíresebb fejlesztése volt az eredeti Operation Flashpoint, amelyet az elmúlt időszakban különböző jogi hercehurcák miatt elvesztettek, és minden ezzel kapcsolatos jog a kiadónál – jelen esetben a Codemasternél – maradt. Így az a különös helyzet állt elő, hogy a Bohemia ArmA és ArmA II címen heggeszti a spirituális utódját az első OFP-nek, a Codemasters pedig egy másik fejlesztőcsapatot állított rá arra, hogy pc-re és konzolokra egyaránt megjelentesse a Dragon Rising alnévre hallgató “folytatást” - ami azért továbbra is taktikus, hatalmas terepeken játszódó lövöldözést kínál. 



Kezdjük a történettel: a képzelt közeljövőben járunk, egy Japán északi részén lévő szigeten, amely gyakorlatilag a valódi Kiska szigetéről lett mintázva. A helyszín pont nagyon rossz helyen van, mivel Kína és Oroszország határvonalán fekszik, ennek megfelelően a játék története szerint kialakult katonai konfliktus első és az által leginkább súlytott színhelyévé válik – szerencsére azért vagyunk mi, mint rendfenntartó erők, hogy megakadályozzunk egy komolyabb tragédiát. A készítők úgy érezték, hogy egy olyan környezetet fognak elkészíteni, amely egy valódira épül – közel 200,000 négyzetkilóméter lett lemodellezve -, és így jóval hihetőbb helyszínt nyújt, mint a mesterségesen elkészített társai.

Ha mindezekből nem derült volna ki: az Operation Flashpoint: Dragon Rising NAGY. Méretei tekintve és a célokat nézve egyaránt: a történet végigjátszása után nekiugorhatunk a játéknak akár kooperatív módban is, de a multiplayer a jól megszokott egymás elleni variációkat is tartalmazza, konzolokon 4 vs 4 játékos, és 3-3 gépi mesterséges intelligencia ugorhat egymásnak, az ekkor bejárható helyszín pedig négy négyzetkilóméteres – nyilván el akarták kerülni azt, hogy az egész szigeten menjen a bujkálás, ami jelentősen lelassítaná az akciót. A játék maga egyébként taktikai FPS a javából: a játékban nagyon minimális információt kapunk kijelzőként mutatva, a fegyverek realisztikusan viselkednek, az egész sziget bejárható, a konkrétan más Codemasters-játékokban debütáló EGO grafikus motor pedig 35 km-es látótávolságot kínál. Hetvennél is több fegyver, járműves harc, különböző bombák és gránátok mind-mind szerepelnek a játékban, így nyugodtan mondhatjuk azt is, hogy a Dragon Rising egy nagyon ambíciózus, nagyon érdekes játéknak ígérkezik, a minőségről pedig ha minden jól megy, még ezen a héten meggyőződhetünk, az Európai Unió területén a játék ugyanis október nyolcadikán debütál. A megjelenés utáni tervek is ismertek, az Operation Flashpoint: Dragon Rising minden hónapban szeretne egy-egy DLC-vel (letölthető, általában PSN/Microsoft pont valutával kifizetendő tartalom) bővülni, ezek tartalma azonban egyelőre nem tisztázott: lehetnek akár sima kiegészítő küldetések, de teljesen új játékmódok is. Izgalmasan hangzik, de hogy mindebből mi valósul meg, az záros határidőn belül kiderül majd.

Operation Flashpoint: Dragon Rising 

Kiadó/fejlesztő: Codemasters
Típus: FPS (belsőnézetes lövöldözős)
Korosztály: 18+
Online multiplayer: van
Játékidő: 12-15 óra

Előrendelés, adatlap
OFP: Dragon Rising - Xbox 360
OFP: Dragon Rising - PlayStation 3



Vissza
Nyomtatható verzió

|
2009-10-05 12:09:21
{{product.discount_percent}}%
{{product.popupTxt}}
+ AJÁNDÉKKAL
{{product.discount_percent}}
Eredeti ár:
{{product.orig_price}} Ft
Bruttó ár:
{{product.current_price}} Ft
{{product.current_price}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Érkezés:
{{{product.arrive_date}}}
Korábbi megjelenés:
{{product.release}}
Megjelenés:
{{product.release}}
 

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft

www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére