Üdvözlünk kedves Vásárló!
Ne hagyjatok ki semmiből!


James Cameron's Avatar előzetes, előrendelési akció

1447



A filmekből, regényekből, animékből vagy mangákból készült játékok ritkán szoktak jól sikerülni. Erre a szabályra az idei évben a Batman: Arkham Asylum egyszer már rácáfolt, az is leginkább azért, mert a Rocksteady nem egy konkrét eseményt, filmet dolgozott fel, hanem egyszerűen vette az eredeti mítoszt, és azt értelmezte át a videójátékoknak megfelelő formátumba. James Cameron hasonló eredményt szeretett volna elérni, amikor teljes egészében szabad kezet adott a Ubisoft Montréal fejlesztőinek, mondván: alkossanak, amit csak akarnak. A lényeg, hogy az Avatar mozifilm szelleméhez hűen grandiózus, látványos, pörgős és akciódús legyen!

Az Avatar mozifilm története zanzásítva – legalábbis amit az eddigi bemutatókból láthattunk – a következő: az emberi civilizáció egy Pandora nevű bolygóra utazik, ahol egy különösen értékes és kellőképpen ritka nyersanyagot próbálnak begyűjteni. Ez persze nem megy olyan egyszerűen, mint elsőre bárki gondolná, a lelőhelyet ugyanis egy natív törzs, a Navi bányássza, és eszük ágában sincsen bárkinek csak úgy odaadni a lakóhelyüket, pláne akkor nem, ha egy idegen bolygóról származó hadseregről van szó. Az emberek megoldása a következő: virtuálisan irányított, a Navi soraiba beszivárogni képes natív katonákat gyártanak, akik külsőre tökéletesen úgy néznek ki, mintha a Pandora bolygó szülöttei lennének. Ezekkel az Avatárokkal megkezdődhet a beszivárgás, mielőtt bármilyen komolyabb katonai összecsapásra (vagy roszabb esetben mészárlásra) kerülne sor. Főszereplőnk is ilyen avatár-kezelő katonaként kerül a navik közé, de amit talál, nem feltétlenül az, amit a katonai propaganda a fejébe vert: megkezdődik tehát az előbb békés, majd később harcokkal tarkított védekezés a Pandora bolygó natív lakóinak életéért és otthonáért.



Az Avatar: The Video Game a fenti helyzetet a történetvezetés szempontjából megőrzi, és a Pandora bolygó szépségeit bemutatva egy egészen különleges utazásra invitálja a játékost. A Ubisoft Montréal (akiket nem másként, mint az Assassin's Creed fejlesztőiként ismerhettünk meg) rengeteg eszközt a kezébe kapott annak érdekében, hogy egy valóban a filmben látott Pandorát láthassunk – és bizonyos dolgokat persze fel kellett áldozni a látványvilág érdekében. A játék során, akár emberként, akár naviként haladunk majd előre, gyalog sétálgatva egy viszonylag szűk ösvényen haladhatunk. Ekkor a játék erősen emlékeztethet minket arra, amit a játéktermekben a kilecnvenes évek elején, közepén megéltünk: jönnek az ellenfelek, mi pedig íjjal vagy lőfegyverrel távolról, és pusztakézzel, közelharci fegyverekkel testközelből megmérkőzünk velük, az idillt pedig időről időre komolyabb összecsapások (úgynevezett bossfightok) szakítják majd meg. Ösvényt írtunk, de nem valódi ösvényre kell gondolni: a terep adottságainak köszönhetően a magasban haladó szerpentinen, különálló, lebegő kövek csoportjain ugrálva, vagy egy erdő mélyén a kitaposott utat követve megyünk majd – szerencsére a játékban akadnak majd pillanatok, amikor jóval nagyobb szabadságunk lesz. A filmben látott lényekre itt mi magunk is felülhetünk, ekkor pedig légi küldetéseket hajthatunk végre, a játék pedig igazán itt mutatja majd meg, hogy milyen csodálatos látványvilágot képes a szemünk elé varázsolni.



Az Avatar: The Video Game nem dőlt be a mostani trendeknek, és nem egy hatalmas játszóterek alkottak, amiben a játékosok szabadon rohangálnak, történet-központú küldetéseket és mellékszálakat megoldva – éppen ellenkezően, szépen végigvezetnek minket ezen a látványos kalandon, feladatról feladatra. Az Avatar: The Video Game egy pörgős, szolídan hosszan tartó, látványos, bármikor újrajátszható kaland lesz, ami elsősorban a vizuális és a zenei téren fog nagyot alkotni – pontosan azt kínálja tehát videójátékként, amit a film is. Szórakoztatást. Kitérhetünk még egy olyan lehetőségre, amit Magyarországon valószínűleg igen kevesen fognak kihasználni: a filmhez hasonlóan az Avatar The Video Game is képes a 3d-s szemüvegeket igénylő 3d-s képet kibocsátani, ehhez pedig 120hz-en üzemelő HDTV-re és egy HDMI-n keresztül csatlakoztatott Xbox 360 vagy PlayStation 3 masinára lesz szükségünk.

James Cameron's Avatar: The Game

Stílus:
akció/kaland
Korosztály:
12 éven felülieknek
Játékidő:
7-10 óra
Kiadó:
Ubisoft
Fejlesztő:
Ubisoft Montreal

Várható megjelenési dátum:
2009. December 04.

Előrendelés: Xbox 360 / PlayStation 3

Ahogy az eddigiekben is, úgy a James Cameron's Avatar: The Game című játékot előrendelők INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁST kapnak ajándékba - érdemes tehát minket választani, ha szeretnénk a decemberi hónapban is egy friss, a mozifilm mellett is igencsak izgalmas szórakozást nyújtó programmal játszani.


Vissza
Nyomtatható verzió

|
2009-11-19 17:36:34
{{product.discount_percent}}%
{{product.popupTxt}}
+ AJÁNDÉKKAL
{{product.discount_percent}}
Eredeti ár:
{{product.orig_price}} Ft
Bruttó ár:
{{product.current_price}} Ft
{{product.current_price}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Státusz:
{{{product.status}}}
Érkezés:
{{{product.arrive_date}}}
Korábbi megjelenés:
{{product.release}}
Megjelenés:
{{product.release}}
 

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft

www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére