Üdvözlünk kedves Vásárló!
Bejelentkezés
Ne hagyjatok ki semmiből!

Csomagkézbesítés és szervizfutár szolgálat!

74714
Címkék: szerviz (15),
2016-ban is a TE igényeidhez igazodunk!

SZERVIZFUTÁR SZOLGÁLAT

A futárral elküldött gépek helyzetéről vagy magáról a szolgáltatásról érdeklődj a szerviz@konzolokszervize.hu címen vagy telefonon a 061/4130429-es számon.

Géped meghibásodott, de elfoglalt vagy, nincs időd szervizbe vinni? Nem kell hónapokig nézned a porosodó masinát!

Ne TE igazodj a nyitva-tartáshoz, a Konzolok Szervize igazodik Hozzád!
Javíttatnád meghibásodott konzolod, de nincs lehetőséged szervizbe vinni? Ha elfoglalt vagy, és már torkig vagy azzal, hogy munkaidőd fedi az üzletek nyitva tartását, nem kell tovább bosszankodnod, hiszen a futár házhoz megy! Ne szemezz tovább a porosodó masinával, használd ki a lehetőséget. Többet nem jelent problémát a távolság, hiszen az ország bármely pontjáról egységáron érhető el a szolgáltatás, melynek menete a következő:


1. Figyelmesen töltsd ki a megrendelő-űrlapot.

2. Ha a megrendelőlapot pontosan kitöltötted, nem kell mást tenned, mint otthon várni futárunkat, aki a megrendelés időpontjától függően, a legrövidebb időn belül felkeresi Téged. A hétfőtől csütörtökig 13:00-ig leadott megrendelések esetén másnap ott lesz nálad futárunk, hogy felvegye a meghibásodott gépet. Péntek 13:00-ig leadott megrendelés esetén a futár a hétfői nap folyamán várható, a hétvégén leadott rendeléseket pedig keddenként tudjuk teljesíteni.

3. Dobozold be a meghibásodott konzolt, ha lehet úgy béleld ki a dobozt, hogy a gép ne mozdulhasson, rázkódhasson szállítás közben. A gépre is ragassz egy papírt, írd fel neved, címed és telefonszámod, vagy e-mail címed, hogy a gépet azonosítani tudjuk a megrendeléssel. Kérjük, a dobozra írd rá a címed, valamint: KONZOLOK SZERVIZE 1067 Budapest, Hunyadi tér 3.

4. Ha futárunk megérkezik, a csomag átadásán kívül semmi teendőd nincsen, ugyanis az 1500 Ft-os kézbesítési díjat csak a termék visszaérkezésekor kell megtérítened. A szolgáltatás előnye, hogy a futárszolgálatot igénybe vett megrendelők gépeit gyors-szervizünk javítja, így a javítási idő akár a felére is csökkenhet. A gyors-szervizért semmilyen plusz költséget nem számítunk fel.

5. Amint elkészült a géped, értesítést küldünk, melyben informálunk a szervizköltségekről is. A gépeket javítás után természetesen leteszteljük, így az csak működőképes állapotba érkezhet vissza hozzád. Amennyiben még nem lehet előre diagnosztizálni a gép problémáját, és az csak az állapotfelmérés következtében derül ki-ha kértél állapotfelmérést, árajánlatot- email-ben tájékoztatunk a költségekről. Kérjük, mindenképpen jelezz vissza az email-ben feltüntetett módon, hogy igényt tartasz-e a szervizdíj ismeretében is a szerelésre, avagy sem.

6. Miután megjavításra került a berendezés, egy munkanapon belül újra visszaérkezik otthonodba, és ismét élvezheted a játék nyújtotta örömöket.

Összegzésként tehát: töltsd ki az űrlapot, csomagold be a gépet, az anyagiakat pedig elég a visszavitelkor rendezni.

Költségek:
  • 1500 Ft-elviteli díj
  • 1500 Ft- visszaszállítási díj (összesen oda-vissza 3000 Ft)
  • standard szervizdíj



Fontos: amennyiben a meghibásodás nem valamelyik kiegészítőben (irányító, kábel, winchester, memóriakártya, tápegység, lemez) hanem a gépben észlelhető, akkor csak a gépet küldd szervizbe.
Amennyiben mégis úgy látod, hogy a hiba valamelyik kiegészítőben van. küldd be hozzánk azt is, de kérjük tüntesd fel a futár rendelő űrlapon a mellékelt tartozékok részben.
Videokábelt nem áll módunkban javítani.
Ha a gépnek a lemez lejátszásával van problémája, kérjük küldj legalább egy olyan lemezt is, amelyet nem olvas a konzol, hogy az általad tapasztalt jelenséget rekonstruálhassuk így megfelelően ki tudjuk javítani a hibát. Kérjük ezt is írd a mellékelt tartozékok rovatba.

Amennyiben a készülék javításáról ÁRAJÁNLATOT szeretnél kérni javítás előtt, bejelölheted ezt is a a megrendelőlapon. Megadhatsz pénzösszeget is amely felett árajánlatot szeretnél, így ha a javítás az összegen belül van automatikusan megjavítjuk és máris küldjük vissza a konzolt, ha azon felül akkor értesítünk. A javítás árait szerviz lapunkon megtekintheti.


A szerviz-futárszolgálat a G4S futárszolgálat segítségével történik, amely kiváló szállítmányozási szolgáltatást nyújt.

Ennek keretében igénybevehető:

  • Házhozszállítás minden címre
  • Országosan 1 munkanap kézbesítési idő
  • Fuvarozási biztosítás



Amennyiben a csomag megérkezésével, kiszállításával, futárral kapcsolatban lenne kérdésed, kérjük hívd futárszolgálatunkat, akik készséggel segítenek neked.
G4S futárszolgálat
Telefon: 061- 288-7465
Email: ugyfelszolgalat.futar@hu.g4s.com

A futárszolgálat nem a Konzolok Szervize tulajdonában van, hanem együttműködő partnerünk. Tehát a szállítási költségek nekünk is adottak. Emiatt függetlenül attól, hogy végül elállsz a termék javíttatásától, ez el- és a visszaszállítás költsége téged terhel. Ezt sajnos nem áll módunkban átvállalni. A G4S végzi a futárszolgálat teljesítését, akivel nekünk szerződéses együttműködésünk és fizetési kötelezettségünk van minden esetben, ezért a díjat mindenképpen ki kell fizetni.

A ki- és visszaszállítás költsége tehát minden esetben azt terheli, akinek javítási szándéka van- úgy mint egy általános vásárlás esetén. (A szervizfutár is olyan mint egy vásárlás- tulajdonképpen megvásárlod a géped megjavítását- így egy bármilyen más üzletben megvásárolt termékhez hasonlóan, a termék visszavitele esetén sem fizetik ki a vásárló számára az útiköltségét vagy a postaköltségét. Például ha veszel egy nadrágot vagy lemezlejátszót. Gondold végig! :) ) A futárszolgálat csupán egy kényelmi lehetőség, amit felajánlunk vásárlóink számára, de annak költségét nem tudjuk átvállalni. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.

Amennyiben a hozzánk javításra beküldött konzol a visszaérkezéstől számított 3 napon belül ismét meghibásodik ugyanazzal a problémával, akkor álljuk a vissza és kiszállítás egyszeri költségét.

Fontos!
A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!





CSOMAGKÉZBESÍTÉS FUTÁRRAL (webshopból való rendelés esetén)

Webshopos rendelés esetén futárszolgálatunk szintén a G4S Futárszolgálat szolgáltatásai keretében igénybe vehető.

* Házhoz-szállítás minden címre
* Sms értesítő a kiszállítás napján, e-mail értesítés előző este
* Országosan 1 munkanap kézbesítési idő
* Fuvarozási biztosítás


Országosan választható a G4S- futárszolgálattal történő kézbesítés. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 24 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!


A futárszolgálat munkatársai szükség esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel, ezért kérünk, hogy a megrendelőlap kitöltésekor olyan telefonszámot adj meg, amelyen általában elérhető vagy! Ha a címzett az első kézbesítéskor nem tartózkodik a címen, a kézbesítő értesítést hagy a csomag érkezéséről. Ezen az értesítőn általában a futár megadja a saját telefonszámát is, hogy egyeztetni lehessen az újabb kézbesítésről. Sikertelen kézbesítés esetén a futár másnap ismét megpróbálja kivinni a csomagot.

A rendelés leadásakor lehetőséged van a Megjegyzés rovatba beírni, azt az időpontot, amikor neked a legmegfelelőbb a csomag átvétele. Mi ezt a megjegyzést, természetesen, továbbítjuk a futárszolgálatnak, akik lehetőségeikhez képest igyekeznek ennek megfelelően szervezni a kiszállítást! Azonban, mivel a futároknak jó pár csomagot ki kell szállítaniuk egy adott napon (más partnerektől is), nem mindig tudják figyelembe venni a megadott időpontot! Megértésedet köszönjük!

Amennyiben a csomag megérkezésével, kiszállításával, futárral kapcsolatban lenne kérdésed, kérjük hívd futárszolgálatunkat, akik készséggel segítenek neked.
G4S futárszolgálat
Telefon: 061- 288-7465
Email: ugyfelszolgalat.futar@hu.g4s.com


Jó hír a vidéken lakóknak, hogy nem részesülnek hátrányban a lakhelyük miatt, hiszen a futárszolgálat egységesen szállít minden magyarországi címre, függetlenül attól, hogy fővárosi, vagy vidéki címről van-e szó.

A szállítási költség a termékek értékének és súlyának függvényében változik. Minél nagyobb értékű egy csomag, annál költségesebb a kiszállítás.

A termékek szállítási költsége az adott platformnál a termék adatlapján megtalálható.
Ez a költség tartalmazza a csomagolási, szállítási és utánvételi díjat is!

A szállítási költség a csomagban található áru értékétől függ, az értékhatár megállapításánál a szállítási költség nélküli összeget kell figyelembe venni. (Pl.: ha a csomagban található szoftver ára 6990, a szállítási költség 990 Ft, a csomag átvételekor fizetendő utánvételi összeg így 6990+990, vagyis 7980 Ft lesz.)

Minden, 15 ezer forintos összértéket meghaladó vásárlás esetén ingyenes házhozszállítást biztosítunk a csomagodhoz. Ez a kedvezmény vonatkozik az összes hardverre is, és az aktuális konzolok árából fakadóan minden jelenleg kapható, raktáron lévő konzolunk mostantól ingyenes házhozszállítással rendelhető meg!

Kérjük, hogy a megrendelőlapon minden adatot pontosan, és körültekintően adj meg. Ne legyen kivétel a telefonszám sem, mert ha azt nem adod meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést. Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseidet teheted fel, illetve egyéb információkat adhatsz meg (pl.: a kapucsengőn más a felirat; csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás stb.). Ha mindennel végeztél, akkor a rendelésed befejezését, az "Elküld" gombra kattintva teheted meg. Ezután a megadott email címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.

Fontos!
A hétfőtől csütörtökig 16 óráig leadott rendelések a következő munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A hétfőtől csütörtökig 16 óra után leadott rendeléseket két munkanap múlva szállítja ki a futárszolgálat.
A pénteken 16 óra előtt leadott megrendeléseket hétfőn kapod kézhez. (Amennyiben a hétfő munkanap. Ellenkező esetben a legközelebbi munkanapon.)
A pénteken 16 óra után leadott megrendelések kedden kerülnek kiszállításra. (Amennyiben a kedd munkanap. Ellenkező esetben a keddet követő első munkanapon, mivel hétvégén és egy munkaszüneti napokon a futár nem szállít.)

Fontos!
A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

FONTOS!
Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz) terméket tesznek bele a csomagodba. A csomagok külsős cég szállítja ki Neked, sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod.. Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében, és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy rongálódott lenne a termék mikor átveszed a csomagot, kérdd meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértésedet köszönjük!

Termék visszaküldés esetén
A futárszolgálat nem a Konzolok Szervize tulajdonában van, hanem együttműködő partnerünk. Tehát a szállítási költségek nekünk is adottak. Emiatt függetlenül attól, hogy elállsz a termék megvásárlásától vagy meghibásodás miatt küldöd vissza hozzánk a terméket a futárszolgálat illetve a visszaszállítás költsége téged terhel. Ezt sajnos nem áll módunkban átvállalni. A futárszolgálattal szerződéses együttműködésünk és fizetési kötelezettségünk van minden esetben, ezért a díjat mindenképpen ki kell fizetni.

A ki- és visszaszállítás költsége tehát a vásárlót terheli, mint bármely vásárlás esetén. (Bármilyen más üzletben megvásárolt termék visszavitele esetén sem fizetik ki a vásárló számára az útiköltségét vagy a postaköltségét. Például ha veszel egy nadrágot vagy lemezlejátszót. Gondold végig! :) ) A futárszolgálat csupán egy kényelmi lehetőség, amit felajánlunk vásárlóink számára, de annak költségét nem tudjuk átvállalni. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.


***
Az oldalon feltüntetett információk tájékoztató jellegűek, nem minősül ajánlattételnek.


Vissza
Nyomtatható verzió

|
2008-02-29 13:20:17

Kosár tartalma: 0 tétel

Összérték: 0 Ft Ft.

Kiemelt partnereink
www.konzolokszervize.hu
oldal tetejére