Javítás igénylése

Válaszd ki, milyen konzollal kapcsolatos az érdeklődésed!
  • Sony Playstation
  • Microsoft Xbox
  • Nintendo
  • PS 2 Slim
  • PS 2 FAT
  • PS 3 Slim
  • PS 3 SSlim
  • PS 3 FAT
  • PS 4
  • PSP 1000
  • PSP 2000
  • PSP 3000
  • PSP Go
  • PSP E1000
  • PS VITA
  • XBOX
  • X360 E
  • X360 Slim
  • X360 FAT
  • XBox kontroller
  • XBOX One
  • Wii
  • Wii Mini
  • Wii U
  • 2DS
  • 3DS
  • 3DS XL
  • DS
  • DS LITE
  • DSi XL
  • DSi

Szervizfutár rendelése Ha minél gyorsabban meg szeretnéd javíttatni a géped

Hol találom?
  • Volt már az adott hibával javítva a készülék?
  • Mi előzte meg a meghibásodást pontosan az utolsó használattól, amikor még működött?
  • Online, vagy offline használatban volt-e a gép és melyik módban jelentkezett a hiba?
  • A hibajelenség lehető legpontosabb leírása
  • Információ a Szervizfutárról

Gyakori hibák javítási árai Ha csak az árakról szeretnél tájékozódni

Szervizes kérdés Ha kérdésed van a javítással kapcsolatban

Használt konzolok

Vásárolni vagy eladni szeretnél?
vásárolni szeretnék
eladni szeretnék

Szervizfutár

Meghibásodott a géped, de elfoglalt vagy, nincs időd szervizbe vinni? Nem kell hónapokig nézned a porosodó masinát!
A futár megrendeléséhez válaszd ki a készüléked típusát ide kattintva, és töltsd ki az űrlapot!
Már elküldött géped helyzetéről vagy magáról a szolgáltatásról érdeklődj a szerviz@konzolokszervize.hu címen vagy telefonon a 0630/5944034-es számon!
A távolság nem akadály! Gyorsan, egyszerűen, kényelmesen intézheted otthonról meghibásodott készüléked szervizeltetését! Csomagodat teljes nyugalomban várhatod vissza, mert szerződött szervizfutárunknál értékbiztosított minden csomagunk! Csak kövesd az alábbi útmutatást!
  • 1 Figyelmesen töltsd ki a megrendelő-űrlapot.
  • 2 Csomagold be az elküldendő készüléket.
  • 3 Add át a futárnak, aki elismervényt ad a csomagról.
  • Ekkor már csak elektronikusan kell végigkísérned a folyamatot.
  • 4 Várd meg az értesítést szervizünktől, hogy beérkezett a csomag.
  • 5 Várd meg az értesítést eredményértékelést.
  • 6 Jelezz vissza, milyen úton kívánod visszakapni a készülékedet.
  • 7 Várd meg a futár kézbesítését.
  • 8 A futárnak fizesd ki a szervizmunka díját és a futárköltséget.
Költségek
- 1500 Ft-elviteli díj
- 1500 Ft- visszaszállítási díj (összesen oda-vissza 3000 Ft)
- standard szervizdíj, amit az aktuális árlistánkban megtalálsz (előzetes árajánlat igénylése esetén a pontos szervizköltséget a javítás előtt elektronikus értesítés formájában kiküldjük)
- árajánlat készítése és állapotfelmérés INGYENES Szervizünk digitálisan tartja nyilván az aktuális javításokat. Minden megrendelés egyedi azonosítót kap, amellyel online erre a linkre kattintva ellenőrizheted a javítás alakulását. Egyszerűen itt jelezhetsz vissza, hogy kéred-e a javítást, illetve a kész értesítést követően is itt jelezheted, hogy milyen úton szeretnéd visszakapni készülékedet. A visszajelzéseket minden esetben regisztrálja rendszerünk, így azt legkésőbb a visszajelzést követő munkanapon kollégáink feldolgozzák. Neked így a legkényelmesebb, nekünk így a legegyszerűbb.
A futár érkezésének várható ideje

A hétfőtől csütörtökig 13:00-ig leadott megrendelések esetén másnap ott lesz nálad futárunk, hogy felvegye a meghibásodott gépet, amennyiben nem kértél egyedi időpontot a megrendelés során.

A péntek 13:00-ig leadott megrendelés esetén a futár a hétfői nap folyamán várható vagy a megadott egyedi időpontban.

A péntek 13:00 után, és egész hétvégén leadott rendeléseket pedig a rá következő keddenként tudja a futárszolgálat teljesíteni vagy a megadott egyedi időpontban.

Csomagolás

Úgy dobozold be a meghibásodott konzolt, hogy a bélelés tartsa fixen a készüléket annyira, hogy ne mozdulhasson, rázkódhasson szállítás közben. Amennyiben nem szükséges a hiba javításához, vagy annak kivizsgálásához, a készüléken kívül semmi mást ne csomagolj be. Ha véletlenül benne marad egy lemez, vagy nem vehető ki a készülék meghajtójából, feltétlenül tüntesd fel a rögzítéskor az űrlapon, ellenkező esetben nem tudunk felelősséget vállalni a készülékkel elküldött egyéb eszközökért.

A dobozba rakj egy papírt, írd fel neved, címed, telefonszámod, és e-mail címed, hogy a gépet azonosítani tudjuk a megrendeléssel. Kérjük, a dobozra is írd rá a nevedet, a címedet, és a címzettet: KONZOLOK SZERVIZE - SZERVIZ 1067 Budapest, Hunyadi tér 3.

Javítás menete

A készülék szervizbe érkezésekor a feldolgozásról elektronikus értesítést küldünk. Amint feldolgoztuk a csomagodat, szerelőnek osztjuk ki a munkát, és a javítás a csomagok érkezése szerint kerül sorra. Minden sikeres javítást teszteléssel ellenőrzünk, és csak akkor küldjük vissza, ha a tesztelés pozitív eredménnyel zárul. Amennyiben a megrendelő űrlapon bejelölted, hogy javítás előtt árajánlatra tartasz igényt, a sorra kerülés után a hiba feltárása következik, és amint megállapítjuk a szükséges beavatkozást, és árajánlatot küldünk. Ha elfogadod, a visszajelzést követően a javítás eredményéről elektronikus értesítést küldünk. Ha a javítást nem kéred, visszaküldjük a készülékedet javítás nélkül. Alapesetben a futárral érkező készülékeket futárral küldjük vissza. Ettől csak akkor térünk el, ha a visszajelzéseddel másképpen rendelkezel.

Garancia

Teljes nyugalmat, és 100% biztonságot adunk minden szervizmunkánkhoz ügyfeleinknek, mivel minden általunk végzett munkára garanciát adunk. A vállalt garancia időtartama a beavatkozástól függően változik, amelyet a javítási listában minden szervizmunkánál feltüntettünk.
Általános szerződési feltételek Javítás, árak, megrendelés

Rólunk

Indulásunk óta több tízezer konzol javításával bíztak meg bennünket. Ügyfeleink elégedettségét bizonyítja, hogy mára a legnagyobb konzol szerviz vagyunk az országban. Ez nem lenne lehetséges anélkül, hogy megbízható, szakszerű munkát végzünk és rövid időn belül helyre állítjuk elromlott konzolod - amely munkára természetesen garanciát is vállalunk minden esetben. Küldd el hozzánk meghibásodott konzolod ingyenes bevizsgálásra, és tapasztald meg magad szolgáltatásunk minőségét.

Elérhetőségeink

Konzolok Szervize | Szerviz
1067 Budapest, Hunyadi tér 3.
0630 594 40 34
061 413 04 29
Nyitvatartás:
Hétköznap: 10:00-18:00
Szombaton: 09:00-14:00
Ugrás az oldal tetejére